chapter sixteen

61 6 10
                                    

writer's POV:

Dok je Heeju spavala, uporno joj se cinilo da cuje kako je neko doziva i place.

U jednom trenutku je otvorila oci i videla da je potpuno sama u svojoj sobi.

Nije se obazirala na to previse, vec je mislila da joj se to samo ucinilo ili da je nesto sanjala.

Pogledala je na sat i videla da je vec pola devet.

Heeju:"Sranje! Zakasnicu!"-brzo je skocila iz kreveta i pocela da se sprema za vecerasnju zurku.

Juce su kasno stigli kuci, pa je samo prespavala ceo dan.

Ali njene drugarice nisu mogle da budu mirne i odmah su je nagovorile da dodje na zurku.

Heeju:"Dovoljno dobro za zurku? Ne, ali koga briga?"-rekla je i uzela svoj telefon sa stola

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Heeju:"Dovoljno dobro za zurku? Ne, ali koga briga?"-rekla je i uzela svoj telefon sa stola.

Izasla je iz kuce i na stepenicama je videla Jimina.

Samo je izdahnula i prosla pored njega.

Jimin:"Gde ces?"

Heeju:"Ne vidim razlog zasto bih ti to rekla."-nastavila je dalje.

Heeju:"Mama, idem na neki rodjendan sa drugaricama."

Gyuri:"Dobro, ide li Jimin?"

Heeju:"Ponovo Jimin..."-rekla je tiho.

Heeju:"Ne, ne ide."-prosla je do kuhinje i uzela casu vode.

Heeju:"Sta se desilo sa Jiwoo? Jeste li je vodili kod doktora?"

Gyuri:"To je takva katastrofa. Isli smo kod jednog doktora, ali je rekao kako on to ne radi i da je najbolje da sacekamo drugog doktora koji dolazi u Koreju za dan-dva, tako da, cekamo."

Heeju:"Mislim da nema potrebe za brigom, jer je glavobolja vec prestala, ali bolje je da se proveri."

Gyuri:"To svakako. Nego, da se nisi svadjala sa Jiminom tamo? Bili ste uvek sami, pa je vrlo moguce da nisi mogla da cutis."

Heeju:"Znaci, ako se svadjamo, to je zbog mene?"

Gyuri:"Poznajem svoju cerku, a ovo sto sam do sad videla kod Jimina, ne deluje previse pricljivo ili ljutito."-rekla je.

Heeju:"Ah, mama...nemas ti pojma."

Okrenula se na drugu stranu i sapnula sebi u bradu.

Jimin je dosao.
Gledao je intezivno u Heeju.

Gyuri:"Jimin, zasto ti ne ides na taj rodjendan?"

Heeju:"Mama..."

Jimin:"Izgleda da nisam pozvan."

Gyuri:"Heeju, ko su ti ljudi? Jesu li neki iz skole?"

Heeju:"Ne znam. Moram da pozurim, zakasnicu."-rekla je i izletela iz kuce dok joj mama jos nesto nije rekla.

MINE || P. JM || FFWo Geschichten leben. Entdecke jetzt