Heeju's POV:Usla sam u dnevnu i videla moju mamu.
Heeju:"Dobro jutro."-rekla sam.
Gyuri:"Jutro."-odgovorila je jako tiho.
Heeju:"Neces me pitati gde sam bila juce i zasto sam kasnila?"
Nije zelela da pogleda u mene.
Gyuri:"Gde bi mogla da budes? Valjda si bila u skolu."-rekla je.
Heeju:"Da, u pravu si..."-rekla sam i odmah izletela iz kuce.
Ja ne mogu ovo.
Zelim da moja mama bude uz mene, ali isto tako zelim da budem sa Jiminom.Uverila sam se da me voli.
Znam i da ja njega mnogo volim.
Ne mogu da ga pustim.Ali isto tako ne mogu da gledam moju mamu koja je ljuta na mene.
Na kraju ulice je stajao Jimin.
Bio je naslonjen na svom autu.Okrenula sam se jos jednom prema kuci da bih videla da li ima koga i kada sam se uverila da smo sami, poletela sam mu u zagrljaj.
Jimin:"Vec si mi se uzelela?"-klimnula sam glavom.
Heeju:"Zelim da uvek budem sa tobom."-rekla sam.
Samo se osmehnuo i poljubio me.
Usli smo u auto i dosli u skolu.
Nije mi bilo svejedno da dodjem nakon onoga od juce, ali sam znala da je Woojin zatvoren na neko vreme i da ga necu videti.
Jimin:"Ne plasi se. Ja sam pored tebe."-rekao je i poljubio mi je ruku.
Nakon par koraka, ugledala sam moje drugarice.
Izgledale su kao da su mene cekale.Kada su me ugledale, odmah su dosle do mene.
Jennie:"Jesi li dobro? Zasto mi nisi odgovarala na poruke i pozive?"
Jihyo:"Preplasila si nas juce!"
Seulgi:"Brz oporavak."
Heeju:"Hvala, devojke...Ne znam ni gde se nalazi moj telefon. Juce su mi ga uzeli i vise ga nisam dobila nazad."
Pogledale su u Jimina.
Zelele su da ode i ostavi nas nasamo.Jimin:"Ne, vise je ne ostavljam samu."-rekao je.
Heeju:"To je slatko, ali nista mi se ne moze desiti kada sam sa njima. Nadji svoje drugove i budi sa njima."
Jennie:"Da, Taehyung je tu negde."
Jimin:"Nemoj da posle bude kako je odjednom nema i ne znate gde je."-rekao je.
Jihyo:"Nema od toga nista. Samo ti uzivaj."
Pogledao je u njih, pa u mene.
Jimin:"Dobro, idem."-poljubio me je na blic i onda je otisao niz hodnik.
Mi smo otisle u nasu ucionicu.
Jennie:"Jesi li stvarno dobro? Jungkook nam je rekao kako te je vezao sa stolicu i sve to snimao kamerom."
Heeju:"Da, dobro sam fizicki, samo...Mnogo sam se uplasila u jednom trenutku. Mislila sam da bi stvarno mogao da mi uradi nesto."
Jihyo:"A, dusa..."-zagrlila me je.
Seulgi:"I sta ce sada biti sa tim kretenom?"
Heeju:"On nije kreten, vec psihopata. Sigurna sam da je psihicki bolesnik."
Seulgi:"To nam je vec jasno."
Heeju:"Ne znam sta ce biti sa njim...Nije me fizicki povredio, ali..."
Jennie:"Nema ali. Kidnapovao te je, pretio ti i jos sve to snimao, zar to nije neki zlocin?"
YOU ARE READING
MINE || P. JM || FF
Fanfiction"𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀..." Ne toliko srećna činjenicom da se seli iz kuće i grada u kom je odrasla, Heeju i njena mama odlaze u novu porodicu. Njena mama se udala za poznatog biznismena i Heeju nije imala drugog izbora, nego da dodje sa njom i ostavi sve...