Jimin's POV:
Samo je izasla.
Ocistila mi je ranu i samo je izasla.Sta se desava sa njom?
Zasto mi radi ovo?
Zar ovo nismo vec resili?
Zasto i dalje pokusava da se drzi dalje od mene?
Zbog cega?Nakon nekoliko minuta sam otisao u kucu i odmah sam legao na krevet.
Stavio sam ruku ispod glave i nastavio sam da gledam u zid ispred mene.
Po glavi su mi se motala pitanja.
Kako mi se zivot promenio za ovih par meseci?
Kako sam izgubio najvoljeniju osobu u zivotu?
Kako cu preboleti njen odlazak?Svake veceri je sanjam i samo zelim da se probudim i vidim da je ponovo kraj mene.
Da se smeje i da me ispituje kada cu se igrati sa njom ili kada cu joj kupiti njen omiljeni sladoled.Pa onda, setim se kako sam i sebe izgubio.
Na dan kada je Heeju dosla u ovu kucu, ja sam se promenio.Nisam hteo to da pokazem drugima.
Pogotovo njoj.
Ona nije smela da zna kako je posmatram dok ona ne gleda.
Kako je gledam i divim se svakome ko moze da joj bude blizu i ne brine o tome da li je prevrsio meru ili kako ce ona reagovati ako joj se nasmeje ili je pohvali.Ja to nisam mogao.
I trudio sam se da tako i ostane, ali u nekom trenutku, covek jednostavno pukne.Ne moze da zadrzi to nesto u sebi sto ga toliko privlaci ka toj drugoj osobi.
Pa, cak ni sam ne zna zasto mu se to desava, ali protiv tog necega, ne mozes da se boris.A to nesto je, ljubav.
~ sledeceg dana ~
Heeju's POV:
Jennie:"Moras da dodjes. Ne mozes da propustis moj osamnaesti."
Heeju:"Jennie, nisam raspolozena za zurke i klubove trenutno."
Jennie:"Ali, molim te! Celo odeljenja i nasa grupa ce biti tu. Ne mozemo bez tebe."
Heeju:"Lepo od vas, ali ne mogu, oprosti."-rekla sam.
Izdahnula je.
Tada su usle Seulgi i Jihyo.
Jihyo:"Jimin dolazi."-rekla je.
Jennie:"Cujes?"-obratila se meni.
Seulgi:"Onda dolazis i ti."
Heeju:"Sigurno dolazi? Ne lazes me samo da bih dosla?"
Jihyo:"Ne. Sada sam cula kako Jungkooku govori da dolazi. Kaze da mu treba alkohol i glasna muzika da bi dosao sebi."
Da, da.
Svima nama to treba, ali neki se drze dalje od toga.Na primer, ja.
I dalje nisam spremna da izadjem iz kuce, a kamoli da idem na zurke.Jennie:"I? Ides?"
Heeju:"Javicu ti."
Jennie:"Kada? Zurka je veceras!"
Heeju:"Javicu na vreme, ne brini se."-rekla sam.
Ostale devojke su pocele da se smeju, pa sam im se pridruzila.
Sve dok nisam videla Jimina i Jungkooka.
Da...
Njihov odnos se popravio od kako nas je Jiwoo napustila.
Jungkook je bio uz Jimina celo vreme.
Dok ja...
Rekla sam mu da ne osecam nista prema njemu i da mi je zao sto sam ga zavaravala.Sta je rekao?
Da nije ocekivao da sam takva osoba i da je konacno saznao da sam lazljivica.Nema sta, u pravu je.
Ne mogu da se ljutim na njega.
Tako je.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
MINE || P. JM || FF
Фанфик"𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀..." Ne toliko srećna činjenicom da se seli iz kuće i grada u kom je odrasla, Heeju i njena mama odlaze u novu porodicu. Njena mama se udala za poznatog biznismena i Heeju nije imala drugog izbora, nego da dodje sa njom i ostavi sve...