Jimin's POV:Uveli su me u celiju i zakljucali.
Jimin:"Da znate, ovo sto radite je pogresno. Nemate nikakav dokaz, a zatvorili ste me."-rekao sam.
"Ako nisi kriv, nece biti tesko da izadjes odatle."-rekao je i izasao odatle.
Ostao sam sam.
Ispred mene je sedeo samo jedan policajac.Danas u toku casa mi je profesor rekao da odem do direktora, iako mi nije bilo jasno zasto.
Kada znam da sam uradio nesto, ne bunim se da idem do direktora, ali ovaj put je bilo drugacije.
Ceo vikend sam proveo kuci i bio sam samo sa Heeju.
Samo me zanima sta sada planira retard i zasto je ovo uradio.
.
.
.
Prolazili su sati, ali niko nije dolazio, niti mi sta govorio.Pitao sam da pozovem nekoga, ali mi nisu dozvolili.
Heeju je sigurno zabrinuta, jer zna da sam otisao kod direktora, ali se vise nisam vratio u ucionicu.
Nisam imao sta da radim, pa sam legao na tvrdu, drvenu klupu i zaspao na par minuta.
Heeju:"Jimin? Ja sam dosla."-cuo sam, ali sam mislio da mi se samo ucinilo.
Heeju:"Jimin?"-jos jednom.
Otvorio sam oci i pogledao napred.
Heeju:"Ja sam."-rekla je sa blagim smeskom.
Odmah sam skocio sa klupe i dosao do nje.
Uhvatio sam je za ruke preko sipki.
Jimin:"Kako si znala da sam ovde?"
Heeju:"Molila sam direktora da mi kaze. Mnogo sam se uplasila. Celo vreme sam te trazila, ali niko nije hteo da mi kaze gde si. Sta se desilo? Zbog cega su te zatvorili?"
Jimin:"Ti se ne brini za to. Ovo je samo greska."
Heeju:"Cula sam da je Woojin rekao da si ga pretukao i da te je zbog toga prijavio."
Jimin:"To je laz. Ceo vikend sam bio sa tobom, znas to."
Heeju:"Znam, ali...Hoce li nam verovati?"
Jimin:"Kako drugacije? Nemaju nijedan dokaz da sam ja to uradio."
Heeju:"Uf...Kada ces izaci odavde?"
Jimin:"To ne znam. Ali...mnogo mi je lakse nakon sto sam tebe video."-rekao sam i krenuo da je poljubim.
Heeju:"Nemoj..."-odmakla se.
Pogledao sam je zbunjeno.
Heeju:"Rekla sam im da si mi brat, bilo bi cudno."-rekla je.
Jimin:"Mi nismo brat i sestra."
Heeju:"Dobro, necemo sada o tome raspravljati."
"Deco, vreme je da se rastajete."
Heeju:"Mogu li da ostanem samo jos malo?"
"Ne moze. I ovo je bilo previse. Da nisi toliko dosadjivala inspektoru, ne bi ti ni ovoliko dopustili."-rekao je.
Osmehnuo sam se.
Jimin:"Ti to hoces da mi se pridruzis ovde?"
Heeju:"Morala sam da te vidim. A i nista nisam radila, samo nisam htela da odem iz stanice."
"Da, bas mala stvar. Idemo sad."
Jimin:"Ne pravi probleme vise, ja cu brzo izaci odavde."
Heeju:"Obecavas?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
MINE || P. JM || FF
Fanfic"𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀..." Ne toliko srećna činjenicom da se seli iz kuće i grada u kom je odrasla, Heeju i njena mama odlaze u novu porodicu. Njena mama se udala za poznatog biznismena i Heeju nije imala drugog izbora, nego da dodje sa njom i ostavi sve...