Heeju's POV:Izasla sam iz ucionice jer me je profesor poslao do zbornice.
Rekao je da jedino meni veruje i da moram da mu donesem njegovu belesku koju je zaboravio.
Jedini problem je bio sto nisam znala gde je zbornica.
Sišla sam na prvi sprat, nakon sto sam pregledala drugi.
Videla sam jedna vrata na kraju hodnika, pa sam otisla do tamo i otvorila ih.
Heeju:"Nije valjda ovde?"-usla sam unutra i videla malu, zatamnjenu prostoriju sa krevetom i stolicama.
To je raj na sedam minuta.
Brzo sam se okrenula da izadjem odatle, pre nego neko dodje, ali izgleda da sam zakasnila.
Heeju:"Pogresila sam. Trazila sam zbornicu. Znas li mozda gde je?"-upitala sam ga.
Nasmejao se.
Woojin:"Mozda jesi pogresila, ali, sada ne mozes da izadjes pre nego sto prodje sedam minuta. Kao i..."
Heeju:"Niko nece znati. Ionako sam ovde greskom."-krenula sam da izadjem iz te prostorije, ali se nije pomerao sa mesta.
Woojin:"Dodji, sedecemo malo, pa ces izaci."-rekao je.
Povukao me je za ruku.
Heeju:"Ja zurim. Ne mogu da sedim ovde."
Woojin:"Ma daj, ti si Jiminova sestra, a plasis se da ces zakasniti na cas?"
Heeju:"Jimin nije moj brat."
Woojin:"Nego? Decko?"
Heeju:"Ne lupaj gluposti."-spustila sam kvaku, ali se vrata nisu otvorila.
Izdahnula sam.
Heeju:"Stvarno si zakljucao?"
Woojin:"Da."-rekao je sa osmehom na licu.
Seo je na krevet.
Znala sam da nemam drugog izbora, nego da sednem tu.
Sela sam na jednu stolicu.
Woojin:"Plasis se da sednes pored mene? Aww..."
Heeju:"Nema potrebe, mogu i ovde."-rekla sam.
Narednih par sekundi je vladala tisina.
Woojin:"I, kada prelazis u moju grupu?"-rekao je.
Heeju:"Necu biti u grupama."
Woojin:"Hah! Kako to mislis da izvedes?"
Heeju:"Ne moras da se brines zbog toga."
Woojin:"Aha...Isto tako znas da odavde neces izaci pre nego sto se bar ne poljubimo?"-rekao je.
Pogledala sam ga.
Heeju:"Ja se necu ljubiti sa tobom."
Woojin:"Da, da...Znas, svaka to kaze na pocetku. Ali posle, samo traze jos."
Heeju:"Verujem. Samo, budi siguran da to sa mnom nece biti slucaj."
Woojin:"Volim devojke koje ne cute, bravo. Upamtio sam te."
Heeju:"Bas sam srecna."
Ustao je sa kreveta.
Nadam se da nece pokusati nesto glupo sada.Woojin:"Ajde, ako hoces da izadjes, moras da me poljubis."
Prisao mi je, pa sam ustala sa stolice.
Heeju:"Ne, necu to raditi."
Woojin:"Ne prihvatam ne kao odgovor. Lepotice."
YOU ARE READING
MINE || P. JM || FF
Fanfiction"𝗜'𝗺 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀..." Ne toliko srećna činjenicom da se seli iz kuće i grada u kom je odrasla, Heeju i njena mama odlaze u novu porodicu. Njena mama se udala za poznatog biznismena i Heeju nije imala drugog izbora, nego da dodje sa njom i ostavi sve...