Nara szemszöge:
Reggel mosolyogva keltem fel. Nagyon jól éreztem magam az este. De tényleg.
Bekapcsoltam a netemet, majd vártam, amíg megérkeznek az üzenetek. Nos. Az éjszakai maszkos képünkre több like és komment is érkezett. Többen is azt hitték, hogy járunk, de Beni a kommentekbe felvilágosította őket, hogy erről szó sincs.-Khm.....te mit csináltál tegnap Benivel??? - kérdezte, a szobámba lépve, Lara, majd lehuppant mellém az ágyra.
-Maszkoztunk- vigyorogtam.
-Azt láttam Instán- forgatta meg a szemét. - De amúgy.
-Filmeztünk, sétáltunk, meg dumáltunk- avattam be a részletekbe.
-Ahjj már. Azt hittem, összejöttök- biggyesztette le a száját, "szomorúan".
- Aha, persze. Nem, nyugi- ráztam meg a fejemet, mire Lara csalódottan nézett rám.
-Amúgy az milyen király lenne már ha a nővérem azzal a palival járna, akire felnézek? - csillant fel hirtelen a szeme, mire elnevettem magamat. Ez beteg.
-Nem vagy álomvilágba, Lara. Nem fog megtörténni. És tudod miért? Mert semelyikünk se érez többet barátságnál- magyaráztam.
-Lehet ez egy hét múlva változni fog. Az emberek hatással vannak rád- kacsintott. -Főleg Beni.
-Ez nem igaz- ráztam meg a fejemet.
@benissohivatalos: Van kedved este fele kocsikázni?
@formanek_nara: Ez milyen kérdés?
@benissohivatalos: Akkor?
@formanek_nara: Kilencre legyél nálam:)
@benissohivatalos: Ez a beszéd:)
-Ki írt??? Ő? - mászott bele az aurámba Lara, majd kivette a kezemből a telefonomat. Belelesett az üzeneteimbe. -Te nagyon nem vagy pasizós típus- húzta a száját.
-Kösz szépen. Na húzás ki a szobámból- néztem rá röhögve, majd az ajtó felé mutattam. Lara vette az adást, majd vihogva kibandukolt, mire felkeltem, és bezártam az ajtót.
..........................
-Nos. Nem készültem nagy ajándékkal, de azért remélem tetszik- nyomott a kezembe Bori egy karácsonyi csomagot. Megöleltem, majd kíváncsian kibontottam. -Khm..negyvenöt percet foglalkoztam a csomagolással.
-Tényleg? Nem látszik- húztam be a nyakamat mosolyogva, mire beintett egy kellemeset.
-Ugyanazt kaptuk? - lepődött meg Emma, aki szintén a Boritól kapott ajándékot fürkészte.
-Nem teljesen- szólt közbe Bori. -Csak hasonlót. De mindegyiken más kép van- mosolygott.
-Hallod, ez rohadt jó- emeltem ki a telefontokot. Mind a négyen ezt kaptuk. De más képek vannak benne. Mármint rá van nyomtatva.
-Tetszik?
-Imádlak! - ugrott a nyakába Jázmin boldogan, aki amúgy kibékült Bencével. Hál'istennek.
-Köszi- vigyorogtt Bori. Amúgy ez volt az utolsó ajándék, mert amúgy fél óra múlva már otthon kellett lennem. Sajnos. Nem is értemmmm. A barátnőimmel keveset lehetek, de Benivel meg simán elengedtek. Hah. Szülői elme.....
YOU ARE READING
Szétszórt/ Benisso ff
Romance" A mozgólépcsőn állva, a telefonomba merültem, hisz értesítésem jött, miszerint megjött anyuék karácsonyi ajándéka. Erre elvigyorodtam. De a boldogságom rögvest elszállt, ugyanis a mögöttem álló, negyvenes pasi, belém jött, mire elvesztettem az eg...