Nagyon vártam már az estét. Nem is attól, hogy ajándékozni fogunk, hanem mert kicsit izgultam a Benivel való sétálás miatt. Mondom én, aki nem nagyon szokott parázni. Hah. Jó vicc...
@formanek_nara: Hello. Lehet egy kérdésem.
@hepihivatalos: Öhm...szia?
@hepihivatalos: Baj van?
@hepihivatalos: Aham
@formanek_nara: Nem, nincs.
@formanek_nara:Miért szakítottál Jázminnal?
@hepihivatalos: Mert...Ábellel volt. És..láttam, ahogyan megölelte. Megcsalt.
@formanek_nara: Tízes skálán mennyire tartod magad okosnak?
@hepihivatalos: Simán 10/10
@formanek_nara: Hát akkor most azonnal felveszed a csajodnak a telefont, és hagyod, hogy megmagyarázza!!!! Tudod, mennyire elcseszted a kariját???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
@hepihivatalos: Ezen nincs mit magyarázni....
@formanek_nara: És az eszedbe jutott, hogy például elment neked ajándékot venni, vagy valami?
@formanek_nara: Te most komolyan kinéznéd Jázminból, hogy megcsal???
@formanek_nara: Csalódtam benned....
@hepihivatalos: ???
@hepihivatalos: Nem. Nyilván nem, de láttam, geci. Láttam.
@formanek_nara: A "láttad" és a "hagytad, hogy elmondja" között azért nagy különbség van.
@formanek_nara: HOGYHA NEM ÍRSZ VISSZA NEKI, VAGY NEM HÍVOD VISSZA, AKKOR ÉN ESKÜSZÖM KIVÁGOM A SZÁDBÓL A NYELVEDET ÉS LENYELETEM VELED!!!!!!!
@hepihivatalos: Megyek máris....
@formanek_nara: Köszi:)
Ez is el van intézve. Boldogan írtam meg egy üzenetet Jázminnak, amire egy hangüzenettel válaszolt, miszerint imád. Hát. Köszönöm. Lassan kezdett beesteledni szóval felnyaláboltam az ajándékaimat, és feltűnés nélkül levittem a karácsonyfa alá.
-Ehetünk már??? - türelmetlenkedett Lara. -Már vagy három órája a hekk-re fáj a hasam. - panaszkodott Lara.
-Bírsz addig várni, míg megterítünk? - érdeklődött anya mosolyogva, mire Lara nagy nehezen bólintott. -Oké. Ügyes vagy.
-De siessetek!
-Te is segítesz- vigyorodott el anya ördögien, mire felnevettem Lara képe láttán.
-Jaj- húzta be a nyakát, majd a konyhába iszkolt, hogy minél előbb kihozhassa a tányérokat. Addig apának segítettem kihúzni az asztalt. Mert nem nagyon ment neki. LOL.
-Jaj, végre- rogyott le Lara a székre, majd a kezébe vette a telefonját, és lőtt egy képet a kajáról. Én gyorsan megnéztem az időt. Fél kilenc múlt. Öhm...
-Ennyire éhes vagy? -néztem rá.
-Aha, nagyon. Alig ettem ma valamit- avatott bele a mai történeteibe.
-És miért nem?? - háborodott fel anya, mire Lara kissé megijedt, de mivel anya elnevette magát megnyugodott..
-Nem tudom. Nem voltam éhes- vonta meg a vállát. -De most! EGYÜNK! - emelte ki a szót, majd neki álltunk.
FÉL, ismétlem FÉL tízre értünk végeztünk a kajával. Hát..nem tudom. Lehet nem tudok ma találkozni Benivel. Szomiszong..........Ne már. Amúgy tökre vártam már. De majd meglátjuk.
-Happy Birthday.........- kezdett el énekelni hirtelen Lara, mire elnevettem magamat.
-Miért énekeled?
-Ja, nem tom'- rántotta meg a vállát. -Csak úgy. Akkor Last Christmas.........
-Na ez sokkal jobb- értettem egyet. - De hagyd az éneklést. Főleg ezt az operát-veregettem meg a vállát.
-Ez gonosz volt- húzta össze a szemét.
-Nem kapsz ajcsit- vigyorodtam el, mire A hátamra( ???) ugrott aztán a kanapéra estünk.
-Lányok, a fát ne romboljátok szét! - szólt ránk apu.
-A fa miatt aggódsz? - ráncoltam a homlokomat. - Nem is a testiéségünk miatt?
-Tudod milyen nehéz volt felállítani?
-Igen. Mert ott voltam. - bólintottam.
-Ja, tényleg. Na akkor bontunk ajándékot?
Nos. Maradjunk annyiban, hogy egy életre elengedő ajándékot kaptam. Először is: anyáéktól kaptam egy cipő, ami amúgy egy fekete platformos Converse, mert az előző az már nagyon tökre ment. Egy pulcsit, valamint egy körömlakk szettet. Nekem amúgy nagyon tetszettek. Kaptam Larától még egy parfümöt, meg egy halom gumicucit. Én is átadtam az ajándékokat. Kereken negyed tizenegyre végeztem. A telefonom pittyegett.
@benissohivatalos: Hallóóóóó
@benissohivatalos: Nem akarsz találkozni?
@benissohivatalos: Akkor nem...
@benissohivatalos: írj, ha megvagy......
Mosolyogva megráztam a fejemet.
-Fiú írt? - kérdezte anya hirtelen, mire bólintottam. -És mit akar?
-Hát...megbeszéltünk egy találkát, és nem tudom, hogy elengedtek-e még most- magyaráztam, mire apa elmosolyodott.
-Mehetsz. De ne maradj sokáig. Max egy, jó?
-Köszi! - ugrottam a nyakába. A karácsony szelleme. Khm...szenteste
Hali! Ez lenne a tizenegyedik fejezet:) Ha tetszik, akkor vote/komment! Puszaa
Helga
YOU ARE READING
Szétszórt/ Benisso ff
Romansa" A mozgólépcsőn állva, a telefonomba merültem, hisz értesítésem jött, miszerint megjött anyuék karácsonyi ajándéka. Erre elvigyorodtam. De a boldogságom rögvest elszállt, ugyanis a mögöttem álló, negyvenes pasi, belém jött, mire elvesztettem az eg...