~Three~

50 2 2
                                    

-Szóval. Ha jól értem, akkor szilveszterkor a palid és a Bekisso vagy kicsoda- csapta össze a kezét Bori, miközben a  mekiben ültünk öten.

-Benisso- javítottam ki, mire szúrós szemmel meredt rám.

-Nem lényeg. Szóval, Jázmin palija és ez az Benisso szilveszterkor fellép Heaven-be- értette meg Bori,mire mindannyian felsóhajtottunk.

-IGEN!-feleltük egyszerre. Na végre.

-Aha! IQ-m az egekben! - büszkélkedett magabiztosan. 

-Jó vicc! Amúgy, Jáz. Egy hülye kérdés: TE MIÉRT NEM VAGY A PALIDDAL?? Mindig velünk vagy. Lassan már azt se tudjunk, hogy van párod- közölte Emma, mire Jázmin elmosolyodott. 

-Nyugika. Ma talizunk amúgy. Elméletben ő is jön a haverjaival mekizni- avatott be minket.

-Most?

-Aha, egy tíz perc múlva- nézte meg a telefonját, ahol gondolom a Bencével való üzengetés volt látható.

-Akkor Beni is itt lesz!!! - tapsikolt, mint egy ötéves Dorina.

-Jaj, ne- nyögtem fel fájdalmasan. Mért kell hírességek között  lennem??

-Most mi bajod? Tegnap tök jól kijöttetek! - szólt Emma. -Nara,ne csináld.

-Mit? - tetettem a hülyét.

-Pont ezt- biccentett. -Nem fogsz belehalni. És ki tudja? Lehet kijössz valamelyik haverjával.

-Négyen jönnek összesen.- jegyezte meg Jázmin.

-Ok. Bence a tied. Hm...Beni szerintem majd Naráé lesz...akkor maradt kettő. Dorinának kell pali. Akkor övé az egyik.

-A helyesebb- szólt közbe Dorina, mire csak egy unott szemforgatást kapott. -Jólvan, na! 

-És maradt egy. Borinak nem kell, szóval a maradék az enyém!- matekozta ki nagy nehezen Emma.

-Hé! Mi az, hogy nekem nem kell pasi? A lelkem szerelemre vágyik! - kapott drámaian a szívéhez! -Mi van, ha nem lesz az ideálod?

-Akkor így jártam- tárta szét a kezét mosolyogva Emma.

-Helló, jányok- vékonyította el a hangját Bence, majd odajött hozzánk, és lehajolva egy puszit nyomott a barátnője szájára.

-Hagyd ezt a hangot. Nem áll jól- ingattam a fejemet, mire összeráncolta a homlokát.

-Most megijedtem- közölte. -Baba, nem is mondtad, hogy ennyi csaj lesz itt- fordult Jázmin felé.

-Huppszi. Elfelejtettem- nevetett fel. 

-Nem baj! Majd odaadom őket a maradéknak- biccentett a háta mögé.- Lányok, ő itt Dani, a gitárosunk, Ábel, a dobosunk, és Beni, a rondább- mutatta be a srácokat. Benit felismertem. Láthatóan ő is engem, mert elmosolyodott.

-Elmész te az anyádba- intett be neki Beni, majd elment, és hozott még széket, hogy ők is letudjanak ülni. 

-Sajnos nem tudok- dramatizált Hepi, mire felnevettünk. Bence a barinője mellé ült, és átkarolta a derekát. 

-Ez a Danika nagyon helesz pali- suttogta a fülembe alig hallhatóan Dorina, mire elmosolyodtam.

-Nem hiszem el, hogy ennyire akarsz egy fiú- mondtam. -Ott a Tinder.

-Kinek van Tindere? - kapta fel hirtelen a fejét az emlegetett. Hoppá. Lehet, hogy túl hangosan mondtam....

-Neki- böktem Dorinára, aki kicsit elpirult, és zavartan lehajtotta a fejét. Ohlala. Szerelem terjeng a levegőben. Ti is érzitek? Ja, ez csak Házminék illata. Hepi és Jázmin. Házmin. Haha, de vicces vagyok. Ja, nem.



Halika! New rééééééééész! Ha tetszik akkor vote/komment! Pusza!💖💖

Helga!

Szétszórt/ Benisso ffWhere stories live. Discover now