~Ten~

45 3 1
                                    

A szüleim lassan feléledtek. Én már átöltöztem egy fekete otthoni kényelmes szabadidőgatyába, valamint egy karácsonyi "ronda " pulcsiba. Belebújtam egy rénszarvasos zokniba, meg a mikulásos  mamuszomba. Christmas Girl:)

      -BOLDOG KARIT! - ugrott a nyakamba Lara, miközben bejött a szobámba. 

-Neked is, de még mindig Szenteste van- nevettem, mert ma már a második ember lövi el ezt a mondatát. A Szenteste nem karácsony. Nem karácsony. NEM karácsony.

-Ajhh már! - vigyorogtt. -Köszi a forrócsokit!

 -Szívesen. Akarsz délelőtt filmezni? - kérdeztem, mire bólogatni kezdett. -Oké. Akkor megnézzük, hogy mit adnak a tévében- huppantam le az ágyamra, majd felkapcsoltam a tévémet, és neki álltam filmeket keresgélni. Közben a telefonom a mi napon már másodjára csörrent meg.

-Szia. Mizu? - szóltam bele, de csak szipogást hallottam a vonal másik  végéről. -Jázmin?

-Bence szakított- szólalt meg köszönés nélkül, majd elsírta magát. 

-Mi ? Miért? Tökéletes pár vagytok! - lepődtem meg. Ez volt az igazság. Ők voltak a legcukibbak. 

-Nem tudommm....- sírt. - Ábellel elmentem neki karácsonyi ajándékot venni, aztán ő is pont ott volt, és meglátott- motyogta.

-Hé! Nincs semmi baj! Írtál neki?

-Igen, írtam....de nem válaszol!!! Nem akarom elveszíteni! Imádom őt! - sírt továbbra is Jázmin, amire már a szívem is megszakadt.

-Minden jó lesz. A telefont se veszi fel?

-Ühüm- rázta meg a fejét. -Sehogy nem tudom.

-Beszéljek vele?

-Neked írni fog?- hüppögött. -Tényleg sajnálom. 

-És nem tudom miért tette! Azt hittem örökre együtt leszünk!! Nekem Ő volt a NAGY Ő- hangsúlyozta, majd újra elsírta magát.

-Életem- motyogtam. -Hidd el minden rendben lesz. Volt képe Szenteste szakítani?

-Tegnap tette- vallotta be. -Képzelheted milyen éjszakám volt.

-Figyelj. A mai napra próbáld elfelejteni, rendben? 

-Nem tudom. Nehéz. És fáj- nyöszörgött. Uhh...szegénykém. Élete szerelme volt, az biztos. 

-Biztos, ezer százalék, hogy holnap már újra együtt lesznek. Beszélek vele ma, jó? - mondtam, és éreztem hogy bólint.

-Rendben. Köszi szépen. Boldog...Szentestét?- nevette el magát.

-Neked is- mosolyogtam. -Kitartást, oké?

-Oké. Köszi mégegyszer. Te vagy a legjobb- majd kinyomott. 

-Mi történt? - kérdezte Lara.

-Bence és Jázmin szakítottak- mondtam, mire elkerekedett a szeme. 

-MI VAN??????? Ne már.

-De, de- sóhajtottam. -És most teljesen maga alatt van.

-Szívás- ingatta a fejét. 





Hali! Új részz!! Ha tetszik, akkor vote/komment! Puszaaa💖

Helga

Szétszórt/ Benisso ffWhere stories live. Discover now