! - angst
"tsukasa, sana aşık oldum."
ilk ben yaptım. her şeyi ben başlattım. ne zaman bir kızı onun peşinde görsem aklıma ona her şeyi anlattığım zaman geliyor. herkes bana çok güzel olduğumu, beni istemezse kimseyi istemeyeceğini söylemişti.
"sen su perisisin, kimsenin güzelliği sende yok. seni istemiyor diye kendini bu kadar hırpalama, ondan daha yakışıklıları var."
bunu inanmayarak söyledi. bu dünyada tsukasa'dan daha yakışıklı, shizuku'dan daha güzel birisi yok. shizuku onun istemeyeceği neyi yapmıştı? onda eksik olan şey neydi? ya tsukasa ona aşkını anlatan başka bir kıza aşık olsaydı?shizuku kendisini değiştirmeliydi ama elini bile hareket ettirecek gücü yoktu. tsukasa'yı tanrıya şikayet etmek istedi. tanrı ne yapacaktı ki?
shizuku gözlerini zar zor açabiliyordu. küçük gölün önünde yayılmış ağlamaktan başka bir şey yapamıyordu. acı çekmekten vücudu kemiğe dönüşmüştü, eski güzelliği yoktu. shizuku güzel olmazsa tsukasa ona bakmazdı ki...
shizuku'nun gözlerinden birkaç damla düştü. ne yapacaktı? acıdan kıvranıp bu gölün önünde tsukasa olmadan ölecek miydi? bağırmaktan başka bir şey yapamadı. acı dolu çığlıkları dağlarda yankılandı, shizuku son gücünü bunun için kullandı. zavallı su perisi çirkin bir ceset dışında başka bir şey değildi artık.
birkaç hafta sonra tsukasa tanrı tarafından cezalandırılmaya başladı. o kadar çok kız onu tanrıya şikayet etmişti ki her gün birkaç kez aynı şeyleri yaşamaya alışmıştı.
tsukasa kaçmak istedi, kızların neden onunla bu kadar kafayı bozduğunu anlayamadı. kendini gölün başına attı. gölün suyunu kullanıp biraz yüzünü yıkadı. yüzünü yıkarken bir şey dikkatini çekti, kendi yansıması. tsukasa hayretle sudaki yansımaya baktı. çok güzel görünüyordu. tsukasa gözlerine inanamadı, saatlerce sudaki yansımasına bakakaldı. hayatında daha güzel hiç kimseyi görmemişti, tsukasa kendisi tarafından büyülendi ve kendisine aşık oldu.
shizuku'nun güzelliği gölü büyülemişti tsukasa için. tsukasa, shizuku nasıl günden güne çürümeye başladıysa aynı şekilde o da çürümeye başladı. suyun başında günlerce kaldı, bir nergise dönüştü.
su perisinin büyülediği göl ve üzerindeki güzel nergis çiçeği olarak dünyadan silindiler.
kaynak: yunan mitolojisi ama baya değiştirdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
project sekai oneshots
Kurzgeschichtentek bölümlük project sekai ship hikayeleri multishipperım ve sevdiğim shipler hakkında yazıyorum !!gorefics 020923