18.Bölüm

6.7K 384 207
                                    

Merhabaaa.

Bu bölüm için diyecek tek sözüm bile yok.

Sözün bittiği yer diyebiliriz.

Bu bölümü koyduğum şarkı ile okumayı sakın unutmayın.

İYİ OKUMALAR.

.

Bölüm fotoğrafı;

Bölüm fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


12.08.24

.

Yazarın anlatımı ile;

Hayatta her şeyin bir zorluğu vardı. Hayatın, ağızdan çıkan her kelimenin, kazandığımız paranın...

Her şeyin zorluğu vardı.

Aram ve Cenk araba ile hastaneye giderken bedenleri titriyordu.

Yaptıkları doğru bir şeymi?

Cenk sinir hastası olduğu için pek düşünemiyordu ama Aram'ın kafası bu düşünce ile doluydu.

Çok ileri gitmişlerdi. Çok.

Elleri kan ile doluydu ikisinin.

Ama her şeyi de Mert için yapmışlardı.

Buğlem aramıştı Cenk ve Aram'ı. Mert'e ulaşamamıştı. Okulu ararlar iken temizlik odası kilitliydi. Orası asla kilitlenmezdi ama kilitliydi.

Cenk kapıyı kırdığında odada bulamamıştı. Sonra gözünü arşiv odası çarpmıştı. O odayı kırdığında ise kardeşi nefes alamıyor ve çırpınıyordu.

Kriz geçiriyordu ve nefes alamıyordu.

Dünyaları başlarına yıkılmıştı.

Ambulans çağırmışlardı sonra. Ambulans geldikten sonra hemen kamera kayıt odasına bakmışlardı.

Kamera da ilk önce Buğlem giriyordu kadraja. Odaya girdikten bir süre sonra odadan çıkıyordu. Ondan sonra ise Lavin. Elindeki anahtar ile odayı kilitliyordu.

Cenk ve Aram bu görüntüler ile delirmişti. Lavin'i görür görmez ise kendilerinden geçmişlerdi. Çok sinirlenmişlerdi.

Hastaneye geldiklerinde yoğun bakım ünitesinin önüne geldi. Herkes buradaydı. Hiç kimse Lavin'in yaptığını bilmiyordu.

Halbuki Lavin yapmamıştı.

Herkes Mert'in acısını gördüğünden Lavin'i fark etmemişlerdi. Şuan Mert'e odaklıydılar. Yoğun bakımda ölümle savaş veren Mert.

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin