💚29.Bölüm💚

318 43 43
                                    

💔Olmam gereken yerden çok uzaktayımBelkide yoruldum, bilmiyorumÖyle karışıkÖyle yabancıyım kiBuaralar kendime bile gelemiyorum~Dosteyevski~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💔
Olmam gereken yerden çok uzaktayım
Belkide yoruldum, bilmiyorum
Öyle karışık
Öyle yabancıyım ki
Buaralar kendime bile gelemiyorum
~Dosteyevski~


"Semih senin ne işin var burda?"diye sordum büyük bir şaşkınlıkla.

"Bir arkadaşımın burası asıl senin ne işin var burda?" Diye sordu Semih masadan inip masanın diğer ucunda furan sürahiye ilerledi.

"Beni de bir arkadaşım davet etti" diye bir yalan salladım.

"Kim miş bu arkadaş" dedi bardağa su koyarken.

"Sana ne!Ben sana soruyor muyum?"diye yükseldim.

"CEVAP VER KİM BU ARKADAŞ!?" diye bağıran sesi yeri göğü yıkacak cinstendi.

"Noluyo be ne bağirıyorsun!"diye bende yükseldim şaşkınlıkla

"Kim bu arkadaş" diye dişlerini sıka sıka konuşurken birkaç adımda dibimde bitmiş ve bileğimi kavramıştı.

"Semih delirdin mi napıyorsun? Bırak bileğimi"derken bir tık gergindim zira Semih cidden delirmiş gibiydi.

Gözlerinden alevler fışkırıyordu.

"Asya sen buraya neden geldin?" Diye sordu daha sakin bir sesle

"Semih bileğim acıyor bıraksana!" Dedim bileğimi geri çekmeye çalışarak ama bırakmadı aksi gibi daha da sıktı

"Cevap ver!" Diye yükseldi

"Dedim ya bir arkadaşım davet etti"

Diğer elinde duran bardağı yanımızda duran duvara fırlatmasını ise asla beklemediğik için dudaklarımın arasından ufak bir çığlık döküldü.

Semih ise duracak gibi değildi. Cidden delirmiş olabilirdi.

Bileğimi bırakıp öfkeyle odanın içinde gidip gelmeye başlarken benim de cinler tepeme çıkmış bulunuyordu.

"NAPIYORSUN LAN SEN!!! KAFAYI MI YEDİN? DELİRDİN Mİ SEN NAPIYORSUN?'

"DELİRDİM. EVET DELİRDİM ÇÜNKÜ BENİ SEN DELİRTTİN!!!"

"NE SAÇMALIYORSUN SEN YAA!"

"ıııı" dedi ilk başta ne diyeceğini seçemez bur hali varken sonunda şöyle sordu "Çok merak ediyorum Eğlendin mi bari" diye sorarken gözlerinde öfkeyle gizlemeye çalıştığı bariz bir kırgınlık gördüm. İçim kanadı gözlerindeki bu duyguyu görünce.

"Ne?" Dedim anlamadığımı belirtmek adına.

"Gözümün içine baka baka yalan söylerken,sürekli bana Asyamı hatırlatıp sonrada bir yabancı gibi davranırken diyorum duygularımla çocuk oyuncağı gibi oynarken eğlendin mi?"derken sesi oldukça kırgın gözleri ise dolu doluydu.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin