4 -cü bölüm:Düşünceler ve hayellerin batışı

39 15 1
                                    

Bazı duygular vardır,içinde ne olduğunu bilemezsin.Nefret,Korku,Aşk bu hisler kötü hisler.Aşık olursun canını bile verirsin ama karşılığı nerde?Bulamazsın!Çünki yok!

Şimdi küçük yaşta bir çocuğun bir insana nasıl güveneceğini nerden bile biliriz .Bir insana güvendim canımı ona emanet ederdim.Noldu peki ?Satıldım para uğruna akrabam tarafından .Sonuç?Tecavüze uğradım 5 yaşımda.

Gözyaşlarım akıyordu durduramıyordum durmuyordu.Duramazdıda.
5 yaşında masum bir çocuğa kırmızı ışıklar altında tecavüz etdiler 1 kişi değil 2 kişi değil tam 5 kişi art-arda tecavüz etdiler sesimi kestiler ellerim kollarım bağlıydı.
Çocukluğumdan nefret ediyorum.Çünki ben masum bir çocuk değildim diğer çocuklar gibi temiz değildim .

İntikam!
Şimdi düşüncelerimden ayrılıb ayağa kalktım 17 yaşımdayım aynı acıları şimdi yaşamadım ama sanki yine aynı şeyleri yaşıyordum.
Acılar içinde kıvranıyodum çünki tam rahmimden vurulmuştum.Ve en kötüsü

ANNE OLAMIYCAKTIM!

En büyük hayalimdi anne olmak.Ameliyyatayken rahmimi almıştılar yaşaya bilmem için.Sarı uzun saçlı yeşil gözlü bir kız çocuğu çok masum bir hayeldi ama noldu?Bitti!
Her şeye rağmen  güçlüyüm.

YAŞATTIKLARINI YAŞAMADAN GİTMİYECEKLER!

                              .........

Nasılsınız?
Umarım bana sövmüyorsunuzdur😢
Bende üzüldüm...
Vicdansızın tekiyim biliyorum
Bu bir alıntı bu arada beşinci bölümde görüşürüz

Karanlığımın Çığlığı...(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin