1.bölüm

115 9 63
                                    

"unutma chou sana sen benimle evlisin." Diyip delirmiş gözlerle karşısındaki kadına baktı.

"Zoraki evlilik asla evlilik sayılmaz" diyip ona karşı geldiğini belirtti güçsüz ceylan.

"Güzelim sen benimle evlisin" dedi tekrar, sakinleşmeye çalışarak. "Ve hepte öyle kalıcaksin.".

"İstemiyorum tzuyu!" bağırışı bütün villanın içinde yankılandı.

"Ben şimdi yatmaya gidiyorum yarın nöbete kalicam sana iyi geceler." Diyip kavgayi sonlandırdı sana.

Arkasından tzuyu nin 'iyi geceler mi?" Dediğini duydu fakat bu artık onun umrunda değildi.
Onunla zorla evlendirilmisti. Sana onu asla sevmiyordu.

Tzuyu ve sana bir doktordu. Doktor olmayı kendi seçmişti bu onun bir hayaliydi. Tzuyu ve kendi aynı hastanede görev yapmadığı için o yönden biraz rahat ve mutluydu.

Üst kata çıkıp yatak odasına girdi. Giyicegi pijamalarını seçip çıkardı, her yeri siyah olan fakat sadece yıldızlı olan yerlerin beyaz olduğu pijamasını. İlk önce şortu sonrada üstünü giydi daha sonra da çıkardığı üstleri kirli sepetine atıp yatağına yöneldi.  

Yatağına girip komidin in üstündeki günlüğünü ve siyah tükenmez kalemini eline aldı. Tzuyu ile evlendiğin den beri hep günlük yazıyordu, çünkü konuşucağı başka kimse yoktu.

Sevgili günlük

Bugün yine aynıydı sabah hastaneye gidip geceleri eve geldiğimde tzuyu ile tartisiyordum. Neden tartisiyorsun diye sorarsan bana dokunmak istiyor. İstemediğimi soyledigimde ise 'sen benimle evlisin, sen benimsin" gibi şeyler söylüyor. Ben onun değilim, ben benimim. Neyse yarın nöbetin var sonra görüşmek üzere güzel geceler.

Günlüğü kapatıp kilitledi daha sonra da eski yerine koydu. Yatakta sağına dönerek göz kapaklarını kapattı.  

Uyumak istiyordu ama aklında, zihninde, beyninde hep birileri konuşuyordu

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin