Vücudumu iyice yıkayıp suyu kapattım. Bornozumu da alıp iyice kurulandım. Üstümü de giyip ıslak saçlarımda banyodan çıktım.
Girdiğim gibi içeri biri girdi ama sırtı dönük olduğu için göremiyor dum. Kadın olduğu belli.
"Kimsiniz?"
Bunu dememle arkasına döndü. O yüz.
"Anne?"
Dedim zorlukla yutkunamadim. Bu sefer karnım başka nedenden kramp landı o kramp öyle bir krapdıki beni ölüme itmişti.
Şimdi ne yüzle geliyor?
"Jihyo nasılsın?" Dedi acı bir tebessümle.
"Bundan sizene?" Zorlukla konuşuyordum.
"Kızım öyle deme."
"Öyle deme mi? Ben ölüyordum kadın. Hepsi sizin yüzünüzden. Ben siz nasıl biri olduğumu söyledim. Beni çok seviyorlar yine böylede kabul ederler sandım ama yanılmışım ben sizin yüzünüzden ölümden döndüm. Avukat olduktan sonra bir daha intihara kalkışmam diye düşünen ben o gün hiç düşünmeden intihar ettim. Şimdi sus ve git, lütfen."
Dondu. Bakışlarında pişmanlık ve acı vardı. Onları görmek istemiyorum.
"Gitmiyorum. Ben senin anne nim istediğimi yaparım, yaparız."
"Yapamazsınız!" Diyerek sesmi yükselttim ona.
"Annem, ailem olduğunuz için beni ölüme istemezsiniz bu hukuk ta yok. Siz ve ben çok iyiydik taki ben yönelimi mi söyleyene kadar. Eğer ki beni böyle kabullenmiceksiniz." Diyip durdum, artık içimde tutamam. "Siktiri gidin."
"Jihyo! Ne dediğinin farkında mısın? Ağzını topla karşında annen duru-"
"Eski annem, benim artık bir ailem yok bayan park."
"Ne demek yok?"
"Siktir git, yalvarırım. Siktir git."
"Yeter." Diyerek üstüme yürümeye başladı.
Ne yapacaktı beni mi bogucakti, öldürecekmiydi?
İnsanları severim ama nefret de ederim.
"Ben senin annenin."
Diyerek elini havaya kaldırdı. İstem dışı gözlerim dolmuştu.
Kendimi bir anda eski çocukluğumda buldum o bunları görseydi ağlardı. İntihara yüreği el vermezdi.
Bir anda odanın kapısı açıldı. İçeri sana, dami ve mina girmişti.
"Dami! Yardım et." Diyip birbirine bastırdığım dudaklarımın arasından konuştum.
"Bayan park eliniz de zaten zarar vericek bir şey yok ama egerki biraz daha dayanirsaniz gerisine karışmam." Dami.
"Ben onun annesiyim."
"Hayır değilsin."
Dediğim gibi bana döndü iyice bana yaklaştı ve ellerini boğazıma yönlendirdi. Ben boğmak istiyordu.
Arkadan sana nın çığlıkları geliyordu. Korkmuş olmalı.
Tırnaklarını iyice derime geçirip bütün gücünü boynuma veriyordu.
"Bayan park bu son uyarisim."
Nefesimin kesildiğini her zerreme kadar hissedebiliyorum.
Sonra bir el ateş edildi. Boğazımdaki eller güçsüzleşmişti. Anne mi vurmuştu.
Gözümden bir göz damlası aktı. Ben onu kendimden nefret ettircek kadar ne yapmış olabilirim ki?
Hasta yatağından kalkmadım, o kadının bıraktığı sırt üstü pozisyonda duruyordum. Ağlamak istiyorum.
"Jihyo!" Mina bana seslenmisti.
Hareket etmedim dolmuş gözlerimle tavana bakiyorudum.
Yanıma gelip sırtımı yataktan kaldırıp oturur pozisyonuna getirdi. Kafamı göğsüne koyup sırtımı okşadı.
"Ağla bebeğim. Dök içini "
Artık içimdeki bu yaşları tutamadım, zor geldi. Ağlamaya başladım.
Ellerimle gözlerimi kapatıp ağlamaya başladım.
Ağlamalarım şiddetlenip hıçkırıklara dönüştü. Ölmek istiyorum.
"Jihyo." Bu sana nın sesiydi ama bu halimi görmesini istemiyorum.
30 yaşındaki bir kadının bu halde olduğunu görmesini istemiyorum.
"Bana bak jihyo." Sesi çok huzur veriyordu. Aklıma az önce yaptıklarım geldi. Onu yapmamalıydım.
Ellerimi gözümden çekip sana ya baktım, gözleri dolmuştu.
"Sana sarılabilir miyim?" Bu ani sorusuyla dondum. O bana mı sarılmak istiyordu?
"Bunu evet olaraktan algılıyorum." Diyip bana sarıldı.
En başta karşılık veremedim, mina kolumu dürtene kadar.
Bende sana ya sarıldım. Kokusu çok güzeldi.
"Şimdi derin derin nefesler alıp ver."
Dediğini yapmaya başladım. Bence dediğinden çok onun sarılması ise yaricak ama neyse.
"iyi misin şimdi zyo?"
O bana lakap mı takmıştı. Sevdim.
"Evet iyiyim, teşekkürler."
Sırıtarak benden ayrıldı. Boşluğa düşmüş gibi hissettim. Keşke o evlendiği kişi yerine ben olsaydım.
"Yemek yedin mi zyo?"
Bizimkilere baktım. Onlarda yemedi ki. Ben tek yersem ayıp olur.
"Onlara bakma yediler. Sen açmısın?"
"Evet açım."
"Tamam hadi üstündeki bornozu çıkarıp üstünü giy seni bekliyorum.
Ananı sikiyim. O bana ben bornozluyken mi sarılmıştı. Kendime gelmeliyim.
Acıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
Teen FictionZoraki evliliğinden bıkmış, doktorluk saatlerini kurtuluş saati olarak belirlemiş sana ve intihara teşebbüs ettiği için hastaneye kaldırılan avukat jihyo.