"gerçekten çok teşekkürler" diyip jeongyeon un önünde eğildi doktor.
"Önemli değil" diyerek beline bakmamaya çalıştı. Cidden koskoca amir bundan mı korkuyor?
Odağı mı onlardan çekip sanaya baktım. Ciddi yüzü, ince ve uzun parmakları baştan çıkarmaya yeterde artardı.
Dikişleri atarken ısırdığı dudağı bende istemediğim arzuları uyandırıyordu.
Yutkundum çünkü o gerçekten çok güzel di.
Ben küçüklere ilgi duyduğumu bilmiyordum.
Elindeki eldiveni çıkarıp ayağı kalktı sargı bezi alıp jeongyeon un belini sardı, jeongyeon olmak istiyorum.
Kasıklarımda ki kasılma ve kramp a benzer his bedenimin heryeri ni yavaşça kaplamaya başladı, dayanamıyorum.
"Ben odama gidebilir miyim?"
"Tek mi?" Diyip yüzüme baktı sana.
Ah, lütfen bana öyle bakma.
"Evet."
"Kendine güveniyorsan neden olmasın?" Bunu derken sırıtmıştı.
"O zaman bana müsade." Diyerek tekerlekli sandalyeyle odadan çıktım.
Aslında yürüyebilir im öylede değil mi? İşimi daha çabuk bitirebilirim.
Asansöre binip inicegim kata bastım. O dürtü daha da çoğalmıştı.
Kapıyı açıp içeri yürüdüm tekerlekli sandalyeyi bir köşeye koyduktan sonra yatağa oturdum.
Bunu yapalı mıyım?
Aslına bakarsak bakire değilim kim 30 yaşına kadar bakire kalır ki? İstiyorsa evet, kalır.
O hissi uzun zamandır hissetmiyordum taki sana yı görene kadar.
Kalp atışımın artışı ve istem dışı artan ısım beni azgın hissettiriyordu.
Banyo yapmalıyım.
Telefonu elime alıp dahyun u aradım. Banyo yapıp yapamicagimi sormalıyım.
"Efendim jihyo?"
"Sana ya sorsana bi banyo yapabilir miymisim."
"Sana jihyo banyo yapıp yapamicagini soruyor."
"Yapa bilir ama çok durmasın."
"Duyucagini duydun şimdi bay." Diyip yüzüme kapattı.
Piç kurusu.
Kızların getirdiği pijamalardan birini yanıma alıp banyoya yürüdüm.
İçeri girip soyunmaya başladım.
İlk olarak t-shirt ümü sonrada pantolonumu çıkardım.
Sütyenimin kopcasini da açtıktan sonra suyu açtım. O hissi unutmalıyım.
Suyun altına girip bedenimi ıslattım, rahatlattım.
Şampuan falan sürmiceğim sadece ısım insin yeter ama ısımın inmicegi kesindi tek bir şey hariç.
Sol elimi sağ göğüsüme getirip sıktım, sağ elimi ise iç çamaşırımın içine gönderdim.
Derin derin nefesler alıp veriyordum, bunu yapmam doğru mu? Başkasını düşünüp kendine dokunmak. Kimse bilmediği sürece bence bir şey olmaz.
Ben bir avukatım avukatlar çok güzel yalan söyleyebilir.
İlk defa bir boka yaricak.
İlk orta parmağımı içime gönderdim. Gönderdiğim gibide inlemelerim kaplamıştı her yeri.
Sikiyim acıyor.
Daha sonra da yüzük parmağımı gönderdim içime. Acıyor.
Kafamı arkaya atıp göğsümde ki elimi boynuma gönderdim. İyi hissettiriyor.
Dudağımı disleyip parmaklarımı içimde hareket ettirmeye başladım.
İnlemelerim artıyor boğazımı elimle sarmam sıkılmaşıyordu.
Hareket ettirmeyi bırakıp gir çık yapmaya başladım.
Aklıma o geldi bakışları ve neşeli sesi. Onun olmayı isterdim. Onun benim olmasını isterdim.
Gir çıkarları hızlandırdım. Uzun zaman sonra o zevki tekrar tatmak istiyordum.
Sesli bir inleme ile boşalmıştım. Elimi içimden çıkarıp akan suya tuttum şimdi nasıl yuricegimi düşünmeliyim.
Onunla da yapmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
Teen FictionZoraki evliliğinden bıkmış, doktorluk saatlerini kurtuluş saati olarak belirlemiş sana ve intihara teşebbüs ettiği için hastaneye kaldırılan avukat jihyo.