Yoldaydık, eve gidiyorduk. Aklım dönüyordu. O kadar şarap içersem olucagi bu tabi.
"Bebeğim." Dedi tzuyu araba sürdüğü için yola bakarken.
"Efendim?"
"Yüzün kıpkırmızı olmuş"
"Olabilir."
Hafif kıkırdayıp bana baktı.
"Sarhoş gelini özlemişim." Durdu, sonra devam etti.
"Başka hallerini de tabi." Yüzü düşmüştü.
"Ne halimi?" Dedim açmakta zorluk çektiğim gözlerimle ona bakarken.
"Boş ver." Diyip odağını benden çekip yola dönderdi.
"Ne halimi özledin?" Diyip tekrar ettim.
"Birlik olduğumuz zamanları." Diyip bana döndü.
"Bı düşün bebeğim en son ne zaman yaptık?"
"Asıl soru bu değil tzuyu" dedim kısık sesimle.
"Ne o zaman?"
"En son ne zaman istekli yaptık? Ben hiç birinde istekli değildim."
"Şimdi istekli degilmisin sarhoşken genellikle hep şey olursun... azgın."
Yüzümün bin kat daha kizardigini hissettim. Hep bu konuları bil zaten orospu çocuğu.
"Cevap vermediğine göre bunu evet olarak algılıyorum." Diyip arabayı müsait kimsenin olmadığı bir yere çekti.
"Buna izin veriyormusun?"
Ne demeliyim? İstiyorum ama onunla yapmayı değil. Bu hissede dayanamam, hem şu an sarhoşum.
"Evet. " Diyip yakasından tuttum.
"Bunu istiyorum ama gerçekten emin olup olmadığımı bilmiyorum."
"Onu boş ver" diyip dudaklarıma yaklaştı. Sağ elini yanağıma koyup sol eliyle de dudağıma dokundu.
Dudağını dişledi.
"Seni öpmek istiyorum."
Öylece yüzüne baktım. Pişman olacağım bir şey yapmak istemiyorum.
Konuşmadım, konuşmadı. Kendime çektim aramızdaki o mesafeleri kapattım. Dudağım dudağında idi.
Sadece öpüşüyorduk.
"Kucağıma gelmeye ne dersin?"
Sırittim."Neden olmasın?" Emniyet kemerini çıkarıp tzuyu nin kucağına geçtim.
"Hoş geldin."
"Hoş buldum." Diyip tekrar öpüşmeye başladık.
Sol eliyle belimi kavrayıp kendine iyice bastırırken sağ eli gömleğimin düğmelerini açmaya başladı.Bende boş durmayıp ellerimi boynuna doladım.
Gömleğimi üstümden çıkarıp yan koltuğa attı. Göğüslerime bakıyordu."Sütyeni çıkarmaya ne dersin?"
Sırıttım "neden olmasın?"
Bu dememle oda sırıttı ve sutyenimin kopcasini yavaşça açtı. Üst bedenim komple çıplak kalmıştı.
Ellerimi onun boynundan çekip pantolonuna indirdim. Kemeri ve düğmelerini açtıktan sonra vermuarı aşağıya çektim daha sonra da pantolon unu çıkardım.
Tzuyu de aynısını bana yapmıştı.
"Hazır mısın?"
"Evet." Diyip hissedeceğim hissi beklemeye başladım.
Önündeki diğer engelide çıkardıktan sonra karşında tamamen çıplak kalmıştım. Vücuduma baktı, baktı ve baktı.
"Gerçekten özlemişim." Diyip tekrar kendine bastırdı çıplak vücudumu.
Sol eli beni tutarken sağ eli kasiklarimdaydı. Bu garip his.
Kasıklarımdan yavaşça vajinama getirdi parmaklarını.
"Acırsa söyle" diyip işaret parmağını bir anda içime gönderdi.
Arabada sadece inlemelerim vardı.
Parmağını hareket ettiriyor ve dar duvarlarıma vuruyor. Her vurduğunda inlemem artıyor, çığlık oluyor.Sol elini belimden çekip göğüsüme getirdi. Avuçlayıp sıktı daha sonrada sırtıma yöneldi.
Ne yaptığı şu an umrumda değildi odaklandığım tek şey, aldığım zevk.
Orta parmağınıda içime gönderip o ince ve uzun olan parmaklarını içimde tekrar hareket ettirdi.
"T-tzuyu."
Yüzüme baktı.
"D-daha hızlı."
Sırıtıp kulağıma eğildi.
"Tabi ki."
Daha çok hızlanmıştı, aldığım zevk te artmıştı.
Boşalacağımı, sona geldiğimizi anlamıştı çünkü inlemelerim -daha doğrusu çığlıklarım- çoğalmıştı.Karnımın kasılması ve bütün iyi hissin vajinama geldinigini hissettigimde boşaldığı mı anlamam hiçte zor olmamıştı.
Tzuyu parmaklarını içimden çıkarıp gözlerimin içine bakarak sıvımı yaladı.
"Şimdi daha iyimisin?" Dalga geçercesine demişti.
"Tzuyu~ dalga geçme ben daha dayanamicagim." Diyip uykunun tatlı kollarına kendimi bıraktım.
Bu kararımdan daha sonra pişman olacagima emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
Teen FictionZoraki evliliğinden bıkmış, doktorluk saatlerini kurtuluş saati olarak belirlemiş sana ve intihara teşebbüs ettiği için hastaneye kaldırılan avukat jihyo.