13. bölüm

59 5 310
                                    

Arabadan inip hastaneye doğru yürümeye başladım.

Onu çok özledim.

Adımlarımı hızlandırıp hastaneye giriş yaptım. Bir üst kata çıkıp bizimkilerin oraya gittim.

Değişen birşey yoktu.

Momo her zaman ki gibi uyuyo, siyeon ise neden hemşire olduğunu sorguluyordu. Nayeon ise ortalıkta gözükmüyordu doğru ya o jihyo nun yanında.

Onlara hiç çaktırmadan kapıyı kapadım ve asansöre yöneldim. Kalp atisim beni öldürecekmiş gibi hissettiriyor.

Ondan hoşlandığım açık ve net ama o benden hoşlanıyor mu? Asıl soru bu.

Göt gibi ortada kalmak istemiyorum.

Tzuyu de hissetmedigim hisleri onda hissediyorum ve bu garip hissettiriyor ama mükemmel bir his olduğunu da söyleyebilirim.

İstediğim kata ulaştıktan sonra asansörden çıkıp jihyo nun odasına doğru yürümeye başladım.

Kalbim çok hızlı atıyor.

Odanın kapısını çalıp içeri girdim.

O tam bir tanrıça olarak görünüyordu.

Üstünde ki crop göğüslerinin dolgunluğunu belli ediyor du altinda ki esorfman ise günlük esorfmanlardan dı ama griydi. Bu bile onu çok güzel gösteriyordu.

Kabul, benden büyük ve hastam olan birine aşık olucagimi düşünmüyordum.

O hedefimde olmayan bir kurtuluş yoluydu.

"Biraz çabuk gelmedin mi? Biz desek bin saate gelirdin de." Dedi nayeon sitemli bir şekilde.

"Ya ama yollar boştu bende bastım geldim işte unnie"

"Bu seferlik trip atmicam tamam." Diyip bana yaklaştı.

Kulağıma eğilip konuşmaya başladı.

"Aşıksın dimi?"

"Evet." Diyip duraksadım "ama o aşık mı bilmiyorum."

"Sana malmisin aq kadın seni yicekmis gibi bakıyor."

Bakışlarımı jihyo ya çıkardım.

Ben geldikten sonra bir köşeye oturmuş, bacak bacak üstüne atmış, bana dik dik bakıyordu. Nayeon sanırım haklı, oda benden hoşlanıyor.

Pozisyonu çok iyi duruyordu.

"Tamam bugün denerim."

"Sevişmediginiz sürece sorun yok"

"Sevişmeyiz de ne alaka?"

"Sevişme işte sana."

Sevişicem.

Onun yanından ayrılıp jihyo nun yanına doğru yürüdüm. Öpmek istiyorum.

"Naber hyoo?"

"İyi, senden naber sha?"

Bana lakap mi takmış tı? Utandığımı hissediyorum.

Oturduğu yerden ayaklanıp bir kolunu omzuma koydu. Sakin kalmalıyım.

"Hadi gidelim. Olur mu yoksa işin varmı?"

"A- şey yani yok ben zaten seni almaya geldim jihyo."

Peşpeşe sıraladığım bu cümleler ardından jihyo ufak bir sırıtış bıraktı.

"Ay hadi siktir olup gidin aq." Diyip nayeon a döndü jeongyeon. "Sana demedim sen dikişi degistiriceksin, yani şey sanırım."

"Evet dikişlerinizi degistiricem ama yarına"

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin