Yine her zaman ki gibi alarm yardımıyla uyanmıştım. Fakat bu sefer üstümde bir ağırlık vardı, Kasıklarım acıyordu.
Sikiyim.
Doğruya dün gece sarhoş olmuştum. Arabaya binmiştik sonra birşeyler hakkında konuştuk gerisi yok.
İstemiyerekte olsa yataktan kalkıp üstümü değiştim daha sonrada mutfaktan bir yudum su alıp tezgaha yaslandım. Aklımın içinde birileri konuşuyordu, hastaneye daha hızlı gitmeliyim.
Masanın üstünden arabanın anahtarını alıp her zaman ki park ettiğim yere gittim.
Arabaya binip bir kaç dakika bekledim, gekrar olsaydı yaparmiydim?
Düşüncelerden uzaklaşmak için kafamı iki yana salladım. Hastaneye gitmeliyim.
★★★★★★★
Önlüğünü giyip bizimkilerin yanına yürüdüm.
"Naber?"
"İyi sen dün nereye götürdü seni oros- ay yani kocan?" Dedi Momo.
"Evet çocuklar tahminleri alalım lütfen" diyip ortamı coşturdu sua.
"Daga götürüp bir güzel si- ay yani sevdi" dedi nayeon.
"Her zaman ki yere götürdü?" Dedi Momo.
"Momo ya katılıyoruz." Diyerek Momo ya hak verdi sua ve siyeon.
"Beni niye desteklemediniz?"
"Sana sadece sikis sokus kısmında katılıyoruz." Dedi sua.
"Orospular."
"Neyse bana müsade hastaya bakmalıyım" diyip gidicek iken siyeon u durdurdum.
"Sen dur ben bakarım zaten ona bakacağımı söylemiştim."
"Kralsın" diyip sırtıma vurdu.
"Siyeon siktir git." Diyip ordan uzaklaştım.
Aklım çok doluydu, tzuyu ile uzun zaman sonra yaptım. Kesin ona aşık olduğumu düşüncek ve bir yerleri kalkicak.
Bu düşünceler bana hastanın odasına kadar eşlik etti.
Derin bir nefes aldım, bu olanları daha sonra düşünürüm diyip kapıyı tıklattım.
"Gell" sesini duyunca kapıyı açıp içeri girdim.
İnce belli, beyaz tenli ve aynı eski çin vibe larından veren bir kız içeri girdiğimi görmesiyle ayağı kalktı.
Yanın daki kahkül lü, siyah saçlı, görünüşünden japon olduğu anlaşılan kızda onun kalkmasıyla beraber ayağıyla kalktı.
Diğer iki kız ise oturuyordu.
"Jihyo nasıl?"
Jihyo ya baktım.
"Gayet iyi sadece biraz daha burda dursa iyi olur, değil mi jihyo hanım?"
"Evet iyiyim ben" durdu sonra devam etti. "Ama aramızda buna inanmayanlar var malesef." Diyip beyaz tenli kıza baktı.
"Adınız ne acaba?" Dedim merakıma yenik düşerek.
"Ben dahyun" diyip elini uzattı.
"Buda mina ve oturan kişilerde jeongyeon ile dami." Diyip devam etti.
"Tanıştığıma memnun oldum. Bir şey sorabilirmiyim size acaba jihyo hanım?"
"Resmiyete gerek yok ayrıca evet sorabilirsiniz."
"Ailenizin olmadığını söylediniz fakat aileniz hayatta"
Bir kaç saniye yüzüme öylece baktı. Açık kahverengi saçlarıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
Teen FictionZoraki evliliğinden bıkmış, doktorluk saatlerini kurtuluş saati olarak belirlemiş sana ve intihara teşebbüs ettiği için hastaneye kaldırılan avukat jihyo.