2. bölüm

98 9 111
                                    

Çalan alarmın sesine uyanmıştı, yataktan kalkıp alarmı durdurdu daha sonrada banyoya yüzünü yıkamaya gitti. Sıcak teni soğuk suyla buluşunca iliklerine kadar uyandiginin sinyali gitmişti. 

Daha sonra ilk önce elini sonrada yüzünü kuruladı.

Alt kata inmeden önce odasından giyeceklerini giymiş bir iki fıs ta boynuna her zaman sıktığı o parfümü sıkmıştı. 

Alt kata varınca mutfağa girip dolabı açtı,  öylece bakıyordu. Canı yemek yemek istemiyordu, aç değildi.

Masanın üstünden arabanın anahtarini alip arabayı park ettiği yere doğru yürümeye başladı, yorgundu.

Arabanın kilit açma düğmesine basıp kapısını açtı. Daha sonrada vücudunu arabaya soktuktan sonra anahtarı arabaya sokup çevirdi böylece araba çalışmıştı. 

Her zaman gittigi o hastaneye sürmeye başladı, kurtuluş saati başlamıştı.

★★★★★★★★★★★★★

"Mal olduğunuzu daha önce soylemismiydim?" Diyip sua nın az önce anlattıklarına cevap vermişti siyeon.

"lan mal biri senden hoslansa engeller mi?"

"Bence engeller" diyip herkezin bana bakmasını sağlamıştım.

"Ne bakıyonuz lan! Belki De engellemek zorunda kalmıştır." Onlara bakmaya başladım.

"İlk defa sana ya katılıyorum." Diyip sırtımı patpatladi nayeon.

"Aa doğruya jeongyeon seni engellemisti değil mi." Diyip gülmeye başladık.

"Gülmeyin lan orospular" bunu kaşlarını çatarak söylemişti ve malesef ki bu herkezi daha da çok güldürdü.

"Ne haliniz varsa görün" diyip cebinden telefonunu çıkardı. Bugün çok hasta yoktu.

"Lan doktor kılığına girmiş kaşarlar bakın buraya" diyip bütün dikkati kendine çekti nayeon.

"Şimdi birazdan intihar etmiş bir hasta gelicek avukat ve 29 yaşında ona göre davranın"

"Nasıl inithar?"

"Kendini zehirleme, midesini yikicaksiniz."

"Tamam bu hastayı ben alırım" diyip el kaldırdım.

"Orospu çocuğu na bak sanki dava aliyo" diyip güldü Momo.

"Sus be neyse hasta tahminen ne zaman gelirmiş?".

"5 dakikaya gelirlermis. Hadi mideyi yikicaginiz yeri hazirlayin" diyip siyeona baktı."

"Ben niye hemşire olmak istedim aq bütün işi bana yaptırıyorlar"

"Bı avukat neden intihar eder ki?" Diyip bize baktı sua.

O an durdum.

"Ailevi sorunlar depresyon stres yada daha bir çok şey olabilir."

"Tamam bir şey demedim." Diyip ağzındaki hayali fermuarı çekti.

"Millet konuşmanızı bölmek istemem ama hasta geldi sanırım"

"O zaman ben kaçar."

"Niye kaciyon?"

"Sua konusma canım arkadaşım" diyip oradan uzaklaştım. Hastayı merak etmiyo değilim avukat mış çok çalışmış olmalı.

Odanın oraya varınca derin bir nefes alıp verdim daha sonrada kapıyı açarak içeri girdim.
 
"Her şey hazır mı?"

"Evet hastayı şimdi getiri- hasta da geldi."

Bu dedigiyle arkamı döndüm, evet hasta gelmişti.

"Yakını varsa arayın gelsin." Diyip elime eldiven geçirdim.

Mideyi yıkamaya başlamıştım.



MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin