24

979 147 35
                                    

"Cidden öve öve bitiremediğin yaratıcı fikrin bu mu?"

Güzide yüzüme dönüp 'Ne var?' der gibi baktığında sakinliğimi korumaya çalıştım.

"Cidden takım elbise mi alacağım hediye olarak?"

"Evet ne olmuş ki? Erkekler çok seviyor takım elbise biriktirmeyi. Bak mesela babamın doğum günü için ona alacağım ben de." Bilmiş bir edayla konuştuğunda jeton düşmüştü.

"Tek bakmamak için beni de kandırdın değil mi Uzay'a hediye bulursun diye?"

Yüzüme olabildiğince sevimli bir bakış attı. Yakın arkadaşımdı işte, atsan atılmaz satsan satılmazdı. Beni çok sinirlendiriyordu ama kıyamıyordum.

"Neyse hadi gir içeri babana hediye bak, ben gidiyorum düzgün bir şeyler bulacağım."

"Ya Güneş gitme ne olur."

"Kolay gelsin!" El sallayarak arkamdan söylenmelerini takmadan AVM'de dolaşmaya başladım.

Bir erkeğe ne hediye alınabilirdi ki?

Yaklaşık olarak kırk dakika boyunca sayamadığım kadar çok mağaza gezdim ama tam olarak ne alsam klişe kaçmaz bilmiyordum. Şimdiye dışarıda hava kararmış olmalıydı. En sonunda farklı bir şey bulamayacağımı anlayınca ortaya karışık bir şeyler almaya karar verdim. Birkaç gün önce üçlü ve dörtlü hediye konseptleri görmüştüm internette. Şık ve sade duruyordu. Bunda karar kılarak kalitesini beğendiğim bir mağazaya girdim ve Uzay'a yakışacağını düşündüğüm bir gömlek aldım. Ardından mağazadan çıkarak konsepti tamamlamak için hediyelik eşya mağazasına girdim.

Aslında aklımda saat almak vardı fakat sonrasında Uzay'ın hâlihazırda zaten bir saat markasının modelliğini yaptığını ve fazlasıyla saati olduğunu hatırladım. Alternatif olarak ne alacağımı bilemedim ama kupa almak iyi bir fikir gibi görünüyordu. Klişe falandı ama idare ederdi.

Üzerinde hoş bir motivasyon yazısı olan sade bir kupa ve son olarak tadını beğendiğim iki paket çikolata alarak alış verişimi tamamladım. (Medyadaki fotoğraf temsilidir, kupanın üzerinde yazan yazı farklı ve gül detayı bulunmuyor. Onun dışındakler tamamen aynı.)

Şimdi sıra Güzide'yi bulmaktaydı. Alacağı şeyleri şimdiye almıştır diye düşünüyordum. AVM içinde dolaşırken Güzide'yi aramak amacıyla cebimden telefonumu çıkardım ama o sırada gördüğüm şey duraksamama sebep oldu.

Profilinden tanıdığım Uzay ve yanında tabiri caizse Uzay ile yapışık bir kız bir şey konuşuyorlardı. Kız onun koluna ahtapot gibi sarılmış sanırım bir şey için ısrar ediyordu, yüz ifadesi ve hareketlerinden benim anladığım buydu en azından. Uzay'ın ise ne tepki verdiğini göremiyordum çünkü arkası dönüktü.

Ama bana arkasının dönük olması kızın sürekli olarak Uzay'a dokunup cilve yaptığını görmeme engel değildi.

Sanırım istediği şeyi kabul etmişti çünkü kız birden kocaman bir gülümseme ile parmak uçlarında yükselerek Uzay'ın yanağını öptü. Uzay'ın yanağını öptü!

Katın ortasında onlarca kişi yanımdan geçip giderken ben kalakalmış olanları izliyordum. Birden ne hâlde olduğumu fark ederek kendimi bulduğum ilk mağazanın içine attım ve köşede kalmış bir reyon bulup ordan destek aldım yoksa şimdi yere düşecektim.

UZAY BOŞLUĞU | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin