((7.Bölüm))

55 6 0
                                    

7. Bölüm
“Cevapsız sorular”

“heh bulabildin mi kim olduğunu?” diye sordum yanıma gelen polise. Dün akşam uyumuş, sabah kalktığım gibi polise gelip bu numarayı bulmasını söylemiştim. Başını iki yana salladı. Bulsan şaşarım zaten. “numara kayıtlı bir numara değil. Kimin üzerine olduğu çıkmıyor.” Adam zeki kendi numarasından neden yazsın. “tamam teşekkürler.” diyerek binanın çıkışına ilerledim.

Hemen iş yerine sürdüğümde birden fazla şeyle uğraşıp hiçbirşey bulamamaktan beynim yanmıştı artık. Bu kimdi ve benimle neden uğraşıyordu. Telefonuma mesaj gelince açıp baktım. Gözlerim yoldayken gelen mesajları okuyordum.

05****: polise gitmen yanlıştı savcı hanım.

05****: oysa kendi numaramı kullanmayacağımı bilecek kadar zeki olduğunu düşünüyordum.

Salak adam benimle dalga geçiyordu. Telefonu yan koltuğa bırakıp yola baktım. Bende o kadar salak değildim zaten. Ama bir şansımı deneyeyim dedim.

Tabi Feride sen avut kendini.

Sus be.

Çirkefleşme.

İç sesime içimden göz devirdim. Bu da arada çıkıp kendini belli ediyordu. Binanın önünde durduğumda içeri girerek odama çıktım. Ama odamın kapısında bir adet Boran bekliyordu. Buda sürekli peşimdeydi. Yüz veriyorsun astarını istiyorlar. Neyse.

Gidip karşısında durduğumda beni süzdü. “neredeydin Feride. Odana geldim yoksun.” sinirle ona baktım.

“sen bana hesap mı soruyorsun? Hangi hakla! Ayrıca sanane!” diye tersledim. Ani çıkışımda biran afallasada kendini geriye çekti. “haklısın pardon.”

“önemli değil.” dedim. Ardından “çekilirsen odama giricem.” kenara çekildiğinde odama girip kapıyı kapattım. Çocuğu da terslemiştim ama beni sinir etmişti. Zaten gergindim bide Boran öyle hesap sorunca sinirlenmiştim. Hayır kimdi yani.

Demi kimdi Feride. Çocuğun sana ilgisi olduğu belli. Ona yüz verende sensin.

Sen sus be!

Varoş.

Terbiyesiz iç sesime cevap vermemem üzere sesini kesti. Gidip koltuğuma oturdum ve WhatsAppa girip en son attığı mesajlara baktım.

Siz: şansımı denedim. Ayrıca sen bana salak mı diyorsun.

Anında cevap geldi.

05****: Estağfurullah.

Adam imana geldi iyimi. Tanımadığım insanla hasmım gibi konuşuyorudum. Bende deliydim yani.

Siz: bende öyle düşünmüştüm.

05****: :)

Salak herhalde güldü. Off gerçekten bin tane salakla uğraşıyorudum. Telefonumun titremesiyle bakışlarım ekrana düştü. Dedektif bey arıyordu. Yanıtlayıp kulağıma götürdüm.

“buyrun dedektif bey,” hışırtı sesi geldi. Herhalde ayağa kalkmıştı.

Çıkarıma bak.

😒

“feride hanım nottan bir şey çıkmadı bir şifre olmadığı belli.” zaten biliyorduk.

“evet bende öyle düşünmüştüm ama yinede araştırmak istedim.”

“anladım, onu haber vereyim diyecektim iyi günler.”

“iyi günler kemal bey.” deyip telefonu kapattım.

Anlaşılan bu katil kolay lokma değildi. Ama ben bunu bulurdum.

Çünkü ben Savcı Feride Korhan' dım.
**
Selammm canlarımmm.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Sizleri seviyorum.

𝐌𝐀𝐒𝐊𝐄| 𝒎𝒂𝒓𝒔𝒆𝒍𝒏𝒐𝒚𝒂✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin