~Alıntı~

15 5 0
                                    

Alıntıyı atıp kaçıyorum beybiler.

****

"Sen ne yaptın ya?" Dedim sinirden titreyen sesimle. Rahat bir tavırla omuz silkti.

"Seninle çok ilgileniyordu, sinirimi bozdu pezevenk." Ettiği küfürü görmezden gelerek içinde kaynayan öfkeme yenik düşmemek için derin bir nefes aldım.

"Sen takıntılı piskopatın tekisin! Uzak dur benden!" Diye bağırdığımda yaslandığı duvardan ayrılarak bana bir adım attı.

"Cık, olmaz Feride. Benden herşeyi iste ama bunu isteme. Çünkü ben istesemde uzak duramıyorum."

"Ne değişti?" Derken hâlâ oldukça öfkeliydim. "Ne değişti ha! Daha düne kadar karşıma çıkmıyordun! Şimdi aşık mı oldu bana!" Ellerini cebine koyduğunda bana üsten bakmaya başladı. Başımı biraz geri atıp ona baktığımda dudakları düz bir çizgi halinde ifadesizdi.

"Hayır, şimdi aşık olmadım. Ben sana zaten aşıktım Feride, sen bunu göremedin." Dediğinde öfkeden delirmek üzereydim.

"YA NE AŞKI!" Diyerek onu omuzlarından ittiğimde kendi isteğiyle birkaç adım geri gitti. "SEN NE DİYORSUN YA! HEP BANA AŞIKMIŞ! KİMSİN Kİ SEN! ŞU ANDA BİLE KARŞIMDA DURURKEN MASKENLESİN! YÜZÜNÜ BİLE GÖSTERMEYE KORKAN KORKAĞIN TEKİSİN!" Onunda öfkelendiğini kasılan çenesinden anladım.

"BEN KORKAĞIM ÖYLE Mİ!" Diye oda bağırdığında irkilerek bir adım geri gittim. Aramızda artık hayli mesafe varken bana iki adım attı. "YÜZÜMÜ GÖSTERSEM ASIL KORKACAK SENSİN FERİDE!"

"GÖSTER!" Diye bağırdım. "GÖSTERDE ONA BEN KARAR VEREYİM!" Yüzünü açtığında gördüğüm şeyle şaşkınca yüzüne baktım. Gözünün altından çenesine doğru uzanan bir kesik vardı. Çok derin değildi ama kötü gözüküyordu. Buna rağmen yakışıklıydı. Bu yara onu çirkin göstermemiş, aksine yakışıklılık katmıştı.

"GÖRDÜN MÜ ŞİMDİ!" Diye aynı şekilde bağırmaya devam etti. "SEN HATIRLAMAZSIN TABİ! O ZAMAN DÖRT YAŞINDAYDIN! AMA BEN ÇOK İYİ HATIRLIYORUM! BU İZİN SEBEBİ SENSİN FERİDE! SENİN HATIRAN BU! HER AYNAYA BAKTIĞIMDA AKLIMDA BELİREN SENİN YÜZÜN! ŞİMDİ BEN SENİN İZİNİ TAŞIRKEN SEN BANA KORKAK DİYORSUN!" Dediğinde kendimi geri vitese aldım. Bu ne anlatıyordu.

"Ne?" Dedim anlamaz bir ifadeyle. Bana öfkeyle bakarken maskesini tekrar taktı. Bana bakmadan arkasını dönüp yürümeye başladığında "hey," diye seslendim. "Dur ne anlatmaya çalışıyorsun onu ben mi yaptım?" Diye sorduğumda durdu ve ağır hareketlerle bana döndü.

"Senin için değer. Bunu bil yeter." Deyip gitti.

Senin için değer.

__________________

Tam bölümü haftaya atıcam.
İyi okumalar.

𝐌𝐀𝐒𝐊𝐄| 𝒎𝒂𝒓𝒔𝒆𝒍𝒏𝒐𝒚𝒂✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin