12. Bölüm
“ yanlış alınan kararlar.”♪ weekend ♪
Öncelikle bölüme geçmeden önce bir şeyler söylemek istiyorum.
Okursanız sevinirim.Bu kitabı canım sıkıldığı için yazmaya karar verdim. Yazım dilim kötü ya da eksik olabilir çünkü daha önceden kitap yazmadım, bu benim ilk kitabım.
Bölümler kısa çünkü kendimi biraz geliştirmem lazım uzun bölüm yazacak kadar iyi olduğumu düşünmüyorum.
Etkileşimde az, oy yada yorum yazmıyorsunuz.
Ben yinede kitaba devam edicem, bölümler kısa ama fazla bölüm olucak.
Bunu belirtmek istedim yinede kitabımı okuduğunuz için teşekkürler.
İyi okumalar...
_________________________“ sen yinede sev sevgilim, beni herşeyimle sev, hep sev. ”
“tamam.” derken bir kez daha düşünmedim.
Pars memnun bir mırıltı çıkardığında "güzel." Demeyi eksik etmedi. "Konumu atarım."
"Bekliyorum." Diyerek telefonu kapattım. Pars güvenilmesi gereken son kişiydi belki ama o katili bulmak çok istiyordum.
Bulacakdımda.
İnşallah.
Ofladığımda telefonuma bildirim geldi. Açtığımda pars konumu atmıştı. Odama ilerlemeye başladım. Dolaptan rastgele bişeyler çıkarıp üzerime geçirdim. Evden çıktığımda arabama binerek konuma sürmeye başladım.
Kısa sürede konuma geldiğimde arabayı bir kafenin önünde durdurdum. Arabadan inerek kafeye ilerledim ve içeri girdim.
İçeri girince gözlerim etrafı taradı ve bir masada tek başına oturan Pars'ı buldu. Yanına ilerlediğimde beni fark etmiş olacak ki başını bana çevirdi.
"Feride," diyerek ayağa kalktı ve elini uzattı. Kısaca sıktığımda gülümseyerek "hoş geldin." Dedi.
"Çok hoş bulmadım." Diyerek elimi çektim ve karşısındaki sandalyeye oturdum. Gülerek karşıma oturduğunda "hiç değişmemişsin." Dedi. Cevap vermedim. Bide beni çok tanıyormuş gibi konuşması sinirimi bozuyordu.
"Evet, kimi çıkarıcam." Diye direkt konuya giriş yaptım. Tabi bu adam suçlu birisiyse ki kesin öyle tabiki onu dışarı çıkarmıyacaktım. Ama pars güçlü bir adamdı. Bir telefonla herşeyi halledebilirdi. Bir geçmişimiz olduğunu da göz önünde bulundurursak o katili bulamama yardımcı olacaktır.
"Evet, gelelim buluşma sebebimize." Diyerek arkasına yaslandı.
Dipnot: arkadaşlar rusça konuşuyolar pars Rus olduğu için ama ben türkçe yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐒𝐊𝐄| 𝒎𝒂𝒓𝒔𝒆𝒍𝒏𝒐𝒚𝒂✔︎
Teen FictionBir cinayetle başlar mı herşey? Başlarmış. " peki sen Feride, sen ister misin bir katili sevmeyi?" Sorduğu soruya karşılık kaşlarımı çattım. "Ne demek bu?" Diye sordum anlamayan bir sesle. "Soruma cevap ver." Dedi gözlerimin içine bakarken. "Eğe...