3 - Я бачу, тебе цікавить п***а

1 0 0
                                    

Почимчикувала напряму до школи. Не витрачала ні секунди на зайві речі, навіть зуби не чистила. Залітаю до рідного Б-класу. Так, хто тут у нас з хлопців? Хто охоче побавиться зі мною? Дивлячись на самців, я усвідомила, наскільки похуй на них. Головне – це їх спритний прутень. Мрію, щоб він виявився достатньо широким і довгим, аби без проблем діставав до вічка моєї матки. Хай кожен міліметр моєї піхви відчує справжнє задоволення. Я всім серцем готова до звіриних танців!

Детально розглядаю можливих кандидатів із класу. Льонічка, миленький. Ти найвищий із нас, значить, в тебе найбільший пеніс, не сумніваюся. Навіть твоя трохи засмагла шкіра нагадує про чорношкірих чоловіків, а в них статистично велетенські хоботи, куди тим європейцям! Зараз усе перевіримо! Зухвало підбігаю до хлопця, намагаючись формами привернути увагу. Погляди вмить пересікаються. В його очах не виднілось особливих емоцій, однак в мене – повністю протилежна ситуація. Тай й начхати, як він виглядає. Хочу вже лягти і розслабитися. Показую пальцем на пах Льоні. Правильно зрозумівши натяк, герой історії миттєво знімає штанці і труси. Давай, давай, хороший хлопчик. Вважаю за краще відвертатися в такі моменти, щоб не соромити себе і інших.

Декілька секунд потому. Дивлюсь на апарат, що стояв в повній бойовій готовності. Величний в усіх сексах. Ой, тобто в сенсах, помилилася. Прошу вибачення. Сам він не викликав сексуального потягу. А от бажання відчути його тривале ковзання з поступово наростаючим приємним досвідом зводило мене до божевілля. Сьогодні такий день, коли трішки поїхав дах через таємні бажання, що зненацька вилізли на загальний огляд. Але це ж чудово, чи не так? Шукати те, чого хочеш.

Нестримно намагалася якнайзручніше улягтися на парті. А Льоня спритно хватає за руку, допомагає піднятися. Показує на свій агрегат. Що він хоче? І промовляє грайливо, стріляючи очима: «Смокчи». Ти підорас, блядь, чи шо? Придурок, весь настрій перебив. Щоб я ще займалася з хлопцями оральним сексом! Та пішов ти нахуй, кидаю тебе в чорний список. Я якась неправильна дівчина, що маю таке ставлення?

Нездара назавжди втратив таку можливість. Але нічого, знайду нормального хлопця, який мовчки ковзатиме в мені туди-сюди, і кожен залишиться щасливим. Обіцяю, сьогодні я не засну, поки не відчую істинний жіночий оргазм!

Цікаво, як ніхто не втікає з дівчат, коли поряд відбувається таке дійство. Наче їм до вподоби моя авантюра. Наступна жертва Яни – Руслан. Дію з ним по перевіреній схемі. Однокласник без проблем роздягається. Я вже не витріщаю зайвий раз очі на члени. Довіряю інтуїції і долі. Лягаю на парті, майстерно розвожу прекрасні ніжки, чекаю. Неможливо витерпіти, загасити палаючі бажання всередині. І нехай весь світ чекає, нікуди вже не дінеться. Спеціально вдягнула обтяжуючі лосинки, щоб зручно роздерти в стратегічно важливому місці. Пальцем показую на них. Час партнера все робити самому.

Руслан зближається, починає теребити пісюнець. Правда, не мій... Гадала, що от-от вже зайде в мій рай. Та раптово сповільнився, і як пішла-поїхала еякуляція! Виверження пробудженого вулкану! Смачно заливав моє обличчя бридкою спермою. Я закрила обличчя обома руками, але вже запізно. Липкий снаряд частково попав в мене. Шматок лайна, що ти зробив! Все пішло по пізді. Дибілоїд. «Я вже все. Дякую» - спокійно каже він, і розвертається. Йде геть.

Та пішов ти нахуй, ще один телепень попався. Нормально не може трахнутися з такою красунею, яка вже прийшла готова до споживання. Використав мене для своїх жахливих земних утіх! І вшився геть. Ну і полотном дорога. Чоловіки останнім часом розчаровують. Але леді Яна ніяк не падає духом. Поки лібідо на місці, я не здамся ні перед чим!

Наступний на черзі – Андрій. Показую пальцем в потрібне місце. А він каже: «Я вже все. Дякую». І на його спортивних штанях з'явилася відразлива пляма генетичного матеріалу. Начебто, якщо не сліпа... Ще один кадр тут же тікає від мене. Розумію, що я така гаряча пані, але ж не настільки, щоб закінчувати ще до початку! Однокласник розлютив мене. Але просто жаль, що він такий слабкий. Не буду сильно лаяти, я ж добра людина. Бажаю удачі його майбутній дівчині.

Поки не щастить, як можна помітити. Де мій жаданий чотирилисник конюшини? Може тільки так я зможу відвернути від долі негаразди? Рослин не знайшлося під рукою. Як завжди залишається один шлях – покладатися на себе, а не на вищі сили. 

Я не дівчина - Башатошарові спогадиWhere stories live. Discover now