6 - Справжні почуття

1 0 0
                                    

Звільнена від рутини і недоумків людина опиняється у своєму вільному домі, де її ніхто не спроможеться потурбувати. Затишний куточок раю, який і створила сама для себе. Незабаром застрибую у білосніжну, немов мої зубки, ванну. Наточила до половини гарячої водички, приготувала пінку. Пахощі ніжного кокосу, що миттєво заповнили кімнату. Так би і випила з пляшки, як екзотичне молочко із супермаркету. Але це пригода раз і назавжди, бо з того світу дудлити інші напої не вийде як не крути. Тому ні, сьогодні ще поживу. Розпливаюся у воді, намагаюся переключити мозок на щось інше. Відпустити всю сьогоднішню ситуацію.


І чому це я оголена, а ще не вдовольняюсь чарівною рукою? Треба виправлятися! Та зненацька із-під пінистої води виринає... дівчина мого віку! Як туди залізла? Така невимовно красива, як янгол, що спустився до мене з далеких небес. Ми обоє такі прекрасні божі створіння, безсумнівно. Блондинка з блакитними діамантовими очами, струнка, як тендітна модель із журналу. Миле кругле личко, із захоплюючими і сяючими рисами обличчя, які не викинеш із голови після того, як вивчиш пронизливим, допитливим поглядом. Вона – еталон жіночої краси, мій ідеал. Здавалося, що це я була створена по її образу і подобі, а не навпаки. О, Богине, навіщо ви покинули безмежні простори вічно квітучого Едему заради мене, пересічної людини із села?

Незнайомка змусила моє серце божевільно калатати, як ніхто інший. В очах, у яких відображалася буденність, знову запалала іскра і жага, я відчула себе такою живою. Дівчина повністю заволоділа моєю увагою, очевидно. На відміну від чоловіків, її голеньке тіло не викликало огиди і сорому, а навпаки – збуджувало кожен мій нервовий центр, змушувало гормони бушувати величезним штормом. Янгол наближався до мене, хотів притиснути своє ідеальне тіло до мого, пригорнути, щоб ми назавжди возз'єдналися. Жіноча близькість дійшла свого апогею. Я відчувала це прекрасне створіння в своїх міцних обіймах, наче нас створили для цього моменту.

Тепер усе встало на свої місця. В мене ніколи не виходило жодних стосунків із чоловіками, бо я просто не могла покохати їх. Вони не приваблювали ні романтично, ні сексуально. Бо ж відповідь завжди лежала на поверхні – я можу покохати тільки дівчат. Жіноча стать – це моє натхнення, моя муза, любов на все життя. Я хочу пов'язати своє життя із хорошою дівчиною, із Надією, яку кохаю до нестями.

Райський янгол – це і була вона, її чудовий образ, що навіть своїм сяючим виглядом зцілює мою жахливу, зіпсовану від спокус душу. Ця випадково зустріч після занять змінила моє ставлення до власного життя назавжди і безповоротно. Здавалося, що я звичайна дівчина, яка повинна мріяти про хлопців. А як не старалася, було даремно. Нарешті вдалося розібратися із власними бажаннями і пристрастями, поставити крапки над «і», знайти себе справжню в закутках свідомості!

«Я вибираю Надю» - із такими позитивними міркуваннями ще сильніше притискую її до себе, і ми палко цілуємося на прощання. Наші язики вперше сплітаються у вирі високих почуттів. Чому поцілунок на прощання? Тому що це були лише мої галюцинації, силует, створений мозком. Справжня Надя, що на рік старше мене, все ще вчиться у школі, поки я знаходжуся удома на самоті... Бачу її кожен день, і ніяк не можу забути те обличчя, ту постать.

Вона – найпопулярніша учениця в школі. Багато хто нерівно дихає до неї. Зараз дівчина не має стосунків, але б'юсь об заклад за нею активно спостерігають численні прихильники. Надя – неначе неприступна фортеця, яку я прагну подолати, зруйнувати як перепону на шляху. Чи вийде достукатися до коханої? Чи зможемо ми стати ближчими? Чи зрозуміє вона мої щирі почуття? Мені просто хочеться залишатися поряд із нею, у всі незгоди і щасливі моменти. Хочу розділяти їх разом і ніколи не покидати її берег. Хай наші душі назавжди сплетуться у єдине ціле, навіть якщо я залишуся «просто подругою».

Проблема в тому, що раніше ніколи не наважувалася зробити перший крок. Надя навіть і не підозрює про мої мрії, можливо, навіть не пам'ятає, хто Яна взагалі така. Спробую познайомитися з нею, дізнатися побільше про світ за муром. Адже на даний момент я знаю надто мало, хоч і чула трошечки всякого про дівчину від однокласниці, яка тісно дружить із її сім'єю. Вірю в себе і свої сили!

Я не дівчина - Башатошарові спогадиWhere stories live. Discover now