В клас заходить Софія Федорівна, вчителька біології. Навіть не підозрює, яку практику ми хотіли затіяти перед заняттям. Учні розсіслися по місцям, наче солдати перед командиром. Лише Яна розставилася на міцній парті посеред кабінету... Застигла на місці, як еротична статуя. В мене тяжка дилема: хочу сексу, але треба сідати за парту. Софія Федорівна каже, розплившись на стільці: «Ну, а ми почекаємо». Що ж, чекайте на здоров'я.
Мабуть, залишається піддатися системі і сісти за біологію... Бляха муха, йобаний бутерброд. Йду на стілець. Не всиділа і двох секунд, бо в статевій щілині зуділо від перезбудження. Якщо гора не йде до Магомета, тоді Магомет прямує до гори! Сміливо піднімаюся на ноги. «Ну, а ми ще почекаємо», - продовжила вчителька, наче робот. Помовчіть, будь ласка, щоб не руйнувати золоті моменти тиші.
- Хто хоче мене зараз, підніміться і хутко на задню парту! – Гучно звертаюся до хлопців.
Хоч би в цей раз вийшло. Господи, я повірю в тебе, якщо ти дослухаєшся до моїх молитв! І тут встав... губатий Артур. Ладно, припустимо. Не очікував, що в душі він такий збоченець. Так легко піддався на мій поклик. Але я сподіваюсь на нашу взаємодію, бо минулий досвід не зовсім райдужний...
Лягаю на парту, сама роздираю лосини. Оголюю свою перфектну кицьку, що, мабуть, так само манила Артура, як і мене вранці. Давай же, ніхто не вистоїть перед нею, навіть дівчата!
Показую пальцем на яєчню хлопця. Розумаха, мовчки знімає штанці. Все, далі очам похуй, починай. Лягла і розслабилася. Фантазувала, як всередині мене жваво рухаються... І це робитиме Артур. Хто би знав, що парубок віднайде таке щастя на свою голівку... Ой, тобто голову. «Мрії збуваються», - подумала я, коли відчувала вдоволення від того, що хоч хтось в цьому світі додумався до моїх натяків і знайшов правильну дірочку.
Моя піхва чомусь не помічала в собі ковзаючий член. Однак це ніяк не виключало безмежне задоволення від процесу. Схоже на звичайну дрочку, тільки без рук і більш яскраво. Артур сьогодні – моя секс іграшка, автоматична і мовчазна. Те, що лікар приписав. Я отримувала те, чого так хотіла, але замало. Хай завзятий член продовжує масажувати слизову піхву і матку, щоб я не могла відійти від сексу ще цілу добу.
Знову почувала себе на грані оргазму. От-от мене розірве зсередини, і фонтаном заповню весь кабінет. До речі, вчителька ще чекала нас, не починаючи урок. Ну і нахуй треба, сидіть і мовчіть. Не заважайте справжній біології! Однак як Артур не старався, а в мене щось не виходило кінчити... Хотілося побачити незабутній фінал, але удача не була на нашій стороні.
І це можливості мого жіночого оргазму... Ой, тобто організму? Це всі почуття, які могла отримати від сексу? А в фільмах для дорослих зображали зовсім інакше... Та тепер зрозуміло, що несправжнє життя за екранами пристроїв лише створює ілюзію близькості між партнерами, і то такими ж фейковими. Бізнес, вичавлювалка грошей із затятих глядачів... Я розчарована. Чи то ваша Яна бракована, чи то мої пальчики, язик і власні «секс-раби».
Якби ж мої авантюри привели до бажаного результату, обов'язково б написала власну історію. Як мінімум на декілька тисяч слів! До найдрібніших деталей описувала своє задоволення, кожну зміну відчуттів в тілі і розумі... Творила вірші, складала пісні... Але цього не сталося. А-а-а, ну чому завжди так зі мною!
Пара хвилинок суму. Але, звичайно, не виключаємо: процес все одно приносить мені неабиякі приємні відчуття, які ні з чим не порівняєш. Хай однокласник і далі дьоргається вперед-назад, поки царівна відпочиває по повній. Зненацька, ніби почувши мій хейт із голови, Артур зупинився. Уже?! Який слабак. Тобто ви хочете сказати, щоб він вже побілив мене зсередини? Жесть. Хоч так.
«Я все. Дякую» - промовив хлопець і вирішив зайти мені в іншу дірочку... В анальний отвір! Мої очі фізично не могли підмітити такий сюжетний поворот. Тіло самостійно дало знак. Вистачило і секунди, щоб моментально зрозуміти, як же все пішло не по пізді (в прямо сенсі цього слова). Вперше відчула, як чийсь стоячий пеніс зайшов в мене. Анус розкрився, наче вузька райська брама (а для когось пекельна...). Об'єкт намагався увійти поглибше, по саму товсту кишку.
Я вперше помітила, що Артур опинився всередині. В центрі моєї хтивої уваги – його продовгуватий, заокруглений член. Чесно, все одно на цей орган, але не можна стояти осторонь, коли в перший раз чутлива слизова оболонка чує його.
Напрочуд дивна ситуація. Моя піхва, як би не викручувалися, так не реагувала. Це вкрай злить і засмучує. Я навіть не застала того моменту, коли б мускулатура тазового дна скорочувалися від напору стимуляції... Справжні жіночі проблеми. І тільки в хід пішов неочікуваний анальний секс, як світ повністю змінився. В матриці виник збій. О, господи, – тепер Яна щось відчуває!
Ненавиджу, коли хтось пхає предмети мені в дупу... Рефлекторним, супер-сильним ударом ноги вйобую по обличчю Артура. Хай отримує по заслугам, телепень. Зовсім розбещений став! Якщо треба, ніжна, лагідна Яна може показати як вогняний характер, так і високі фізичні характеристики.
Однокласник відходить назад. Починає наярювати власноруч. Тобто переходить в ручний режим, режим ручної роботи. Не до добра... Не обов'язково народитися Вангою або генієм, щоб передбачити скору серію пострілів. Ухиляюсь в бік, прокочуючись через парту, навіть краще за Нео із «Матриці». І ситуація в мене у міріади разів серйозніша, ніж у легендарному фільмі. «Любий» Артуріто обспермив всю парту. Вона стала такою ж білою, як і радянські столи в кабінеті фізики.
Чудово, що я не попала під роздачу. Все-таки бог є: у подібних складних життєвих моментах ти це на 100% усвідомлюєш. Ненавиджу! Ненавиджу еякулят! Всім серцем не бажаю бачити його на своєму тендітному тілі. Гадаєте, я якась неправильна дівчина?
Мертва тиша. Артур, навіть не вдягаючи штани, повертається на законне місце. Вчителька і дорогий клас зачекалися нас. М'яко кажучи. Хотілося подовше потрахатися, але моє яскраве життя попереду, встигну мільйон разів. Не пасу задніх, всаджуюся за свою парту. Як завжди одна, без сусіда по парті...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не дівчина - Башатошарові спогади
RastgeleОповідач - Яна Корольова - прокидається звичайним ранком вдома. Вона досить яскрава і незвичайна особистість. Проходячи крізь дзеркала, зупинилася перед своїм чаруючим відображенням. Не могла відвести очей від краси власного тіла. Але не тільки очам...