Лягаю спати з єдиною мрією – прокинутися іншою людиною, чоловіком, якого прийме соціум. Сон прийшов і відійшов однаково блискавично. Як тільки розплющив очі, хутко побіг до дзеркала. Замість викривленого, жахливого зображення перед очима постав образ чудового парубка, від якого не відвести погляд.
Єдине, що залишилось із минулого – небесні очі. Треба перегорнути цю сторінку із життя і вирвати. Починається новий період великих звершень.
Зачіска ідеально укладена набік навіть після сну. Обличчя і статура набули чоловічих рис, наче я нарешті трансформувався у свою істинну форму. Все заради кращого майбутнього. Від цієї миті назавжди викидаю із голови все, що залишилось про Яну. Нехай про неї всі забудуть, наче її ніколи і не існувало.
У школі я для всіх показався новеньким. Дівчата так і тулилися до мене, не обділяли увагою. Мені не доводилося навіть діяти харизмою, щоб звабити. Всім відмовляю, вони мені не потрібні. Як би не старалися заволодіти моїм серцем, у них ніколи не вийде. Адже моє серце, що нещодавно зупинилося і почало знову жваво битися, давно зайняте єдиною і неповторною людиною.
Надя просто злякалася мене, коли почула про істинні відчуття самотньої дівчини до неї. І наговорила багато зайвого. Моє попереднє «недо-я» не підходило під стандарти її специфічної віри, що можна зрозуміти. В її сім'ї панують лише традиційні цінності, все заради бога і його прощення.
Тепер ситуація зовсім протилежна: навіть Надя не може відвести погляду від новоприбулого красунчика Ярослава. Моє нове, досконале тіло створене тільки для неї. З ним я можу звернути гори, пройти живим крізь вогонь і воду. Ніщо не завадило підійти першим і заговорити з коханою. Моя душа все ще тремтіла від її приємного запаху, чаруючого вигляду, тоненького голоску, якоїсь таємничості... Але фізично це ніяк не проявлялось, я же ідеальний чоловік, який може все. Без жодних зайвих емоцій, що для мене тепер прояв слабкості.
Все проходило, як по маслу. Вперше за життя відчуваю такі високі почуття між нами двома, палаючий вогонь в обох серцях, а не тільки в моєму. Моя мрія збулася: я робив Надю щасливішою своєю присутністю в її кутку, змушував усміхатися від кожного приємного словечка і сміятися від кожного жарту.
З кожним днем ми ставали всім один для одного, а інше відходило на другий план, як менш важлива частина життя. У мені Надя бачила своє відображення, яке хотіла вивчати до самого кінця. Я же бачив у ній своє – ми перетворювалися на близнюків, створених один для одного. Якщо бог дійсно існує, то ми – Адам і Єва.
Як зірки, ми летіли назустріч, щоб в певний момент із неймовірною силою зіштовхнутися і злитися в єдине ціле, щось надприродне, що сяятиме на увесь Всесвіт навколо. Тільки ми будемо світити в небі яскравіше за саме Сонце.
Надя забувала про своїх подруг, Віку, того телепня Кондотьєра, який все ж не був її хлопцем. Наша зустріч. Знайомство. Зближення. Спільні інтереси. Прогулянки. Почуття. Взаємне кохання. Рука в руці. Обійми. Перший поцілунок. Тисячі інших поцілунків, обіймів, проявів ніжності з нашої сторони. Ходимо разом, гуляємо. Дивимося на зоряне небо. Регулярно ходимо у храм. Зустрічаємо світанки. Забуваємо про все інше. Побачення. Друге. Третє. Заручини. Весілля.
Запрошую до себе додому, де тільки жив я. Стер усіх родичів і друзів, щоб не завадили нашим дивовижним стосункам. Надя захотіла завести дитину. А я просто хотів максимально зблизитися з нею, нарешті пізнати сховані в глибині секрети і розкрити свої, щоб назавжди закрити прірву між нашими душами, ніби нічого не існувало.
Такий досвід для дівчини вперше. Вона соромилася показати своє тіло, але заради мене з радістю. Особливо після того, через що ми пройшли. Довжелезний шлях наче пройшов всього за пару хвилин, але все життя ще попереду. І ми залишимося разом НА-ЗАВ-Ж-ДИ.
Оголюю свій м'язистий торс без жодної зайвої цяточки. Допомагаю богині розстібнути лямку білосніжного, мереживного бюстгальтеру. Заходимо все далі і далі, поки наші прекрасні, шедевральні тіла не покажуть істинний, недоторканий вид. Залишилася лиже нижня білизна. Я так чекав цієї миті, так хотів Надю, мріяв, щоб перший секс з нею назавжди закріпив наші стосунки. Щоб запам'ятався на все життя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не дівчина - Башатошарові спогади
De TodoОповідач - Яна Корольова - прокидається звичайним ранком вдома. Вона досить яскрава і незвичайна особистість. Проходячи крізь дзеркала, зупинилася перед своїм чаруючим відображенням. Не могла відвести очей від краси власного тіла. Але не тільки очам...