POV Becky..
SELAMA menjadi tahanan Becky tidak dapat keluar dari tempat itu.Banyak kali dia cuba untuk lari tetapi setiap ruang sudut bangunan ini di jaga rapi. Walaupun Becky tidak di ikat seperti pertama kali.
Becky yang termenung mengenangkan memori dia dan Freen.
.................
Flashback..
"Vacation kita nanti boleh tak kita ke Tokyo."Becky yang baring dengan tangan di genggam oleh Freen.
"Kenapa Tokyo?" Freen Masih menunggu jawapan Becky.
"Kita pergi Disneyland...Lama tak pergi..😬"
Mendengar perkataan Disneyland,Freen jadi mual mengingatkan kejadian mereka di USS Singapore.Becky yang dapat agak apa reaction Freen.
"Honey tak suka ke?"Tanya Becky lagi.
"Arghh... I'm okay baby...as your wish I will go with you."Freen Cuba bersikap okay.
"Saya tahu awak takut naik roller coaster kan.Saya nak pergi sana hanya nak kita cipta kenangan kita."Becky memandang Freen..
"You still little baby...jika itu buat awak seronok saya sanggup..."Freen berkata tanpa fikir walaupun dia masih rasa mual dengan roller coaster...
Becky menarik leher Freen lalu menyentuh bibirnya.Bahagia.Becky sudah dapat bayang bagaimana vacation mereka kali ini.
...............
Flashback End
Becky duduk memeluk lututnya sudah masuk hari ke-4 dia menjadi tebusan.
Seseorang membuka pintu yang berkunci itu lalu masuk memberi makanan."Makan ini.." Lelaki bengis itu keluar dan segera mengkunci pintu kembali.
Becky tidak menyentuh makanan itu.Hanya dia inginkan keluar dari tempat asing ini.
"Papa mama...Freen..."air mata jatuh dia tidak tahu entah kali ke berapa dia menangis.
Folk dengan tiba-tiba membuka pintu lalu mendekati Becky.Becky yang terkejut dengan kedatangan Folk Cuba menjauhkan diri dari lelaki itu.
"Satu jam lagi aku tahu makanan ini habis.Fahamm...lepas ni kau kena pergi satu tempat."teriak Folk.
"Kau nak bawak aku kemana?"
Folk hanya diam....dia menyentuh pipi Becky..Tetapi di tepis...
"Aku kalau tak tahan,dah lama kau aku kerjakan..."Folk mencium aroma pipi Becky.
Folk cuba mencabul Becky tetapi niatnya mati apabila seseorang masuk dan memukul dari belakang.
"Sakit sial...."teriak Folk.
"Kau memang bangsat ..."
Becky yang sudah menangis berlari ke sudut lain.Siapa jangka lelaki yang memukul Folk itu adalah David.
Becky sangat masih takut mengenal lelaki itu dengan baik.
"David...kau dalang semua ini."Becky seperti tidak percaya dengan apa yang di lihatnya.
"Becky....saya bukan seperti yang awak fikir."David yang cuba menenangkan Becky.
"Ini semua apa...."
"Apa salah aku dekat kau."
"Bukan kesalahan ini pada kau...tapi pada Freen tak guna itu."
"Apa yang dia buat sampai kau sanggup buat begini..."Soalan Becky tidak di jawab oleh David. Dia menarik keluar Folk dan mengkunci pintu kembali.
YOU ARE READING
YOU MY DEEP LOVE [FREENBECKY MALAY VERSION]
Storie d'amore🔞 Becky bukanlah tipe orang suka sesama jenis tetapi pemintaan orang tuanya terpaksa dia terima.Freen Sedaya upaya mengambil hati Becky agar menerima penyatuan ini. Apakah akan berlaku perkawinan aturan orang tua mereka? Tolong vote ye.