KEMBALI BERSAMA

198 21 5
                                    

POV FREEN

FREEN memandang ruang wad yang sepi matanya memandang Becky yang sedang terlena di tepi katil.Tanpa Becky sedar pipinya di sentuh Freen tetapi hanya sia-sia sentuhan itu tidak dapat di rasai oleh Becky.Freen sudah pelbagai cara untuk memanggil sang isteri tetapi tetap gagal.

"Tuhan bagilah aku pertunjuk kembali ke jasadku.."Freen yang bingung lalu memandang dirinya yang terbaring kaku.Akhirnya dia ingin cuba untuk memasuki badannya sendiri.

"Aku berharap ini berhasil."Freen memandang dirinya lalu memasukan diri ke jasad asal.

Dia merasakan detak jantung, Freen  dengar suasana keliling dalam keadaan  mata tertutup itu.Mata yang masih terpejam dia cuba untuk membukanya.

Becky yang terasa ada pergerakkan lekas bangun dan dapat melihat Freen mengerakkan tangannya.Becky terkejut lalu menelan button kecemasan.

"Honey....wake up..."Becky yang mula ingin menangis apa bila badan Freen mengeletar tiba-tiba.Becky mula cemas.

"Puan tunggu di luar." Becky yang di dorong oleh nurse keluar dari wad.Doktor memeriksa keadaan Freen yang tiba-tiba jadi kejang.

Freen yang cuba mengerakkan tubuh itu agak susah.Dia merasakan ada suara yang asing baginya tetapi dia masih tidak dapat mengerakkan tubuh badan dengan baik.

Doktor yang masih cuba merawat Freen Dan akhir keadaan Freen mulai tenang setelah di beri ubat penenang.Keadaan vital di mesin BP mula stabil.

Freen yang merasakan tubuhnya melemah dan akhirnya Freen terlena dari terus berjuang untuk mengerakkan tubuhnya.

POV End
.
.
.
.

BECKY yang menunggu di luar yang sangat cemas keadaan Freen tidak senang duduk.Masih menunggu khabar keadaan Freen.Akhirnya setelah hampir 20 minit menunggu doktor menangani emergency tadi keluar.

"Doktor bagaimana keadaan Freen."Becky yang dari tadi menunggu akhir segera berjumpa doktor.

"Keadaan Khun Freen sudah stabil dan ada perkembangan baik.Ada tindak balas dari anak matanya apabila dia tersedar dari komanya dan badannya cuba untuk memberi signal."

"Dalam 2 atau 3 hari kita tunggu respon beliau jika dia akan sedar dari komanya atau sebaliknya.Saya tidak boleh beri jaminan bila waktu bila diakan sedar."

Setelah mendengar dari penerangan doktor Becky sangat gembira dengan ucapan doktor tersebut.Freen sudah melalui masa tegang Becky tahu Freen tengah berjuang.

Becky yang kembali masuk ke dalam meraih tangan Freen.Mencium tangan itu agar Freen tahu Becky sentiasa di disisinya.

"Honey can you hear me? I'm miss you... please come back.Fight for me."Becky mengusap lembut tangan wifenya.

.
.
.
.
.

2 HARI BERLALU...

HARINI ulang tahun syarikat Nara Group dan Armstrong Holding untuk tahun ke-3 setelah mereka bergabung menjadi sebuah syarikat yang berpengaruh kuat di Thailand serta luar negara.Becky sudah dua hari tidak melihat Freen kerana sibuk menguruskan projek dan majlis malam ini.Dia tiada hati untuk terus berada di sini.

Rindunya mengunung untuk melihat Freen.Tetapi arahan papa di harus akur kerana sebagai wife pemilik Nara Group dia harus ada di sini.

Partner ship dan pemegang saham yang lain turut serta memeriahkan majlis elite ini.Sebagai pemangku sementara Heng wakil bagi pihak Freen agar Nara Group tetap stabil.Berita mengenai Freen tersebar sangat cepat dan banyak pihak media cuba untuk mengorek tetapi demi menjaga mental Becky Mr.Armstrong sudah mengarahkan orangnya melarang sebarang media sosial mengeluarkan berita mengenai kejadian itu.

YOU MY DEEP LOVE [FREENBECKY MALAY VERSION]Where stories live. Discover now