BERSATU🔞

262 20 0
                                    

PINTU bilik hotel di buka.Freen menarik Becky masuk ke dalam mereka yang melepaskan rasa rindu yang terbuku di hati mereka.Freen memeluk lembut tubuh Becky.

"Honey....miss you."Becky memeluk erat Freen seperti tidak ingin menangis semahunya.

"Hey...baby... don't crying..."Freen mengusap lembut tubuh Becky.Freen mengangkat Becky menuju ke sofa Dan Freen memerhatikan wajah yang amat dia rindukan.

"I miss this...lips..your noise ..and your eyes .."memainkan jari di setiap ruang wajah Becky.

"Maaf sebab lambat bangun.."Freen yang duduk di sofa dan Becky di duduk di ribanya.

"Tahu bertapa takutnya baby bila you masih baring.Benda I selalu bayang you pergi dari hidup I,I tak sanggup hidup tak ada you honey."Becky mengusap wajah Freen berkali-kali.

"Sekarang ada di sini kan...Selagi nyawa you dalam bahaya.I sanggup lakukan apa saja untuk protect my baby,"Freen yang senyum mengesat air mata sang isteri.

'Please jangan buat I takut lagi.I really love you honey.Your my everything,"Becky memeluk erat leher Freen.

"I takkan buat you takut lagi baby.Please forgive me."Freen yang membalas memeluk erat tubuh Becky.

Freen mencari bibir Becky lalu melepaskan kucupan hangat mengambar bertapa besar rasa cintanya pada Becky.Sungguh dia sangat bersyukur apabila dia mendapatkan peluang kedua dan kembali ke sang isteri.

Freen melepaskan zip dress yang di pakai oleh Becky pelahan-lahan ia merindukan segalanya tentang Becky.
Becky segera melepaskan pakaiannya tanpa di minta lalu membaringkan Freen di sofa.

Becky berada di atas Freen rasa rindu membara membuatkan Becky hanyut dalam lautan asmara pada Freen.Becky mencari butang baju Freen di lepaskan satu persatu.Freen mula rasa panas dengan kelakuan Becky.Tanpa menahan lagi dia mendukung Becky di bawa ke katil dan dia berada di posisi atas.

Freen cari leher Becky lalu di cium berkali-kali melepaskan rasa cintanya.
Becky mengusap lembut kepala freen menghayati setiap kucupan yang di beri oleh Freen...

"Honey...." Becky memanggil Freen.
"Please more...I miss you so much."Becky  sudah berjaya membuka baju Freen lalu di buang ke tepi katil.

Freen turun dan mencari tempat favoritenya.Dua bukit yang menjadi sasaran Freen meramas lembut lalu menyuap ke bibirnya.

"Arghh...." Becky menahan rasa enak yang lama dia dambarkan.

"Please slowly honey...arghhh.."Freen melumuti kedua bukit Becky.

Jari Becky melingkari tubuh Freen merasakan sensasi hangat.Freen melepaskan gigitan di puting Becky lalu turun ke perut mencium setiap inchi tubuh Becky dan berakhir ke miss V Becky.

"I miss this...much."Freen mencium miss V milik Becky lalu menjilat semahunya.

Malam itu menjadi saksi bahawa tiada apa yang mampu menghalang mereka dari terus menjadi satu.Freen memainkan di area itu semahunya.

"Arghh .... arghhhh..."Becky memngigit bibir bawahnya menahan serangan Freen.

"Arghhhh....shit...."Becky menekan kepala Freen.

Freen sampai ke gua emas yang selalu menjadi tempat favoritenya.

"I miss this too...."Freen menjuluk dengan lidahnya.

"Honey....I cannot take anymore please eat me......"Becky mengepit pehanya tetapi di halang oleh Freen .

Akhirnya Becky melepaskan klimaks pertamanya.Air pekat membasahi wajah Freen di sedut sehingga kering.

YOU MY DEEP LOVE [FREENBECKY MALAY VERSION]Where stories live. Discover now