Hari penting!! 🔞🔞

1.2K 40 0
                                    

Mrs.Nun terpaksa duduk di kerusi roda dengan keadaan jantung yang masih lemah.

Doktor sudah memberi nasihat agar berehat di hospital terlebih dahulu. Red seeTetapi Freen memberi jaminan jika semua dapat dia tangani.

Heidi pulak sudah meninggalkan Thailand. Freen merasa lega semua akan baik-baik saja.

Becky yang khusyuk dengan gaun pengantin mereka sangat teruja untuk hari esok.Dress mereka sudah sampai tengahari tadi.Tema pink white,pilihan Becky.

Becky yang sedang melihat matanya di gaun lalu memanggil Freen.

"Honey....marilah sini tengok baju kita."panggil Becky tidak bersahut.Agak pelik.l lalu Becky menoleh.

Becky memandang ke arah Freen yang terlelap sambil duduk di katil.Becky mendekat Freen yang nampak kepenatan.

"Kesian awak...."Becky mengulis lembut pipi Freen.

Freen dapat merasakan sentuhan lembut di pipi,dia membuka mata dan melihat Becky di sisinya.

"Hey..baby sorry saya terlelap.Lama ke saya tertidur."Becky menggeleng.

"Baby can I charge my energy..."Freen membuat suara lemah..

"Come here..."Becky meletakkan kepala Freen di dadanya.

Pelukkan Becky membuatkan Freen rasa nyaman dan tenang.Rasa hilang masalah yang datang bertalu-talu.

Degupan jantung Becky membuatkan Freen peluk lagi erat.Sehingga membuatkan Becky terbaring.Freen mencium dada Becky yang masih berlapis baju.

Harum baunya membuatkan Freen kecanduan.Becky hanya menepuk lembut tubuh Freen.

"I miss you.....baby."Freen yang tadi hanya memeluk mula bertindak nakal.Mengoda Becky,dengan membenam muka di dada tunangannya.

"Hey ....you say want to charge your energy.Why I feel your face try eat my boobs.Honey your so naughty right now..okay."Freen tidak mempedulikan apa yang Becky katakan.

Freen terus membenam mukanya di dada Becky.Esok adalah hari penting mereka.Freen yang agak tidak terurus beberapa harini merasa lega segala beban di kepala mula hilang.

"Honey ....look at me, please."Becky menarik wajah Freen agar memandangnya.Freen menurut.Wajah mereka terlalu dekat hanya jarak seinchi saja.

"Are you okay..."Becky memberi kiss di hidung Freen dan mengulis lembut pipi wanita didepannya.

"I feel scary...Pasal mama dan wedding kita.. banyak benda saya perlu selesaikan."Freen mula berbicara suaranya agak serak menahan segalanya di hati.

"I'm here for you right."Becky mencium bibir Freen.

"I always with you, walau apa pun terjadi.Jangan pernah pendam seorang diri. I know you want to people see you always be okay.But reality you just use the mask to close your real face."Becky mengusap rambut Freen ke belakang.

Freen tidak dapat menafikan bila Becky berkata begitu.Freen mengakuinya dia agak penat untuk nampak sentiasa kuat.Tetapi di dalamnya di juga mudah rapuh.Menutupi kesedihan dan marah dengan wajah yang bersaja.

"You know me very well baby.Buatkan saya sedar awak seorang pemerhati yang sangat baik."Freen menyentuh lembut pipi Becky lembut seperti bayi.

"Esok hari yang paling bermakna untuk saya.And you are become part of my life. I feel so excited to bring you be my princess, be my soul and be my wife.I feel so lucky to have you."kata-kata Freen membuat Becky terharu.

Freen berada di atas Becky mata mereka saling berlawanan.Jari Freen mula menolak rambut Becky yang berada di sisi mata, membuatkan Freen mula menyentuh hidungnya ke hidung Becky.Pelahan-lahan menuju ke bibir Becky yang jadikan Freen kecanduan.

YOU MY DEEP LOVE [FREENBECKY MALAY VERSION]Where stories live. Discover now