1 bölüm

51 2 0
                                    

Evet arkadaşlar bu ilk bölüm inşallah seversiniz. Keyifli okumalar. 🥰🥰🥰🥰

                   *************

Bu güzelim daglar ne kadarda güzeldi.Şu an ne mi yapıyordum oturmuş dağları izliyordum.

5 yıldır daglardayim ve 5478 tane kamp patlattım.

Ve gün ben geri dönüyordum son günümdü bu dağlarda. Artık ülkeme geri dönüyordum.

Peki ben kim miydim. Ben dağların korkulu yürasi olan. Yüzümü görenleri öldüren. Teröristlerin korkulu rüyası olan GECENIN LORDU derler.
Ben KIDEMLI BINBAŞI GECE ÖZKAYA. 29 yaşındayım. Hayır torpil değil özel görevlere gitdigim için böyle rütbem yüksek. Bana karargahta DELI BINBAŞI derler. Bu güne kadar hiç timim olmadı ve karargaha geldiğim zaman bana tim vereceklerine eminim. Ben bunları düşünürken bana birinin yaklaştığını hissettim.

Ve arkamı dönüp bakıyım dedim. Hay bakmaz olaydım amk ya. Köpeklerden biri gelmiş şimdi dır dır konuşacak.Bu o Topal şerefsizinin o itlerinden bir tanesiydi.

" Rojda başkan seni çağırıyor " dedi. ( Siz onu bozuk Türkçe olarak dusunebilirmisiniz canlarım ).

" Tamam heval sen git ben geliyorum " dedim. Ve yürümeye başladım.

Ve bu piçin çadırını önüne gitdim. Ve pat diye içeri girdim. Tabi siz onu güm, bam diye düşünede bilirsiniz.

" Buyur başkan beni çağırmışsin" dedim.

" Gel hele Rojdam. Evet seni çağırdım. Bizimkiler 4 tane askerleri eşir almışlar git onlara bir gününü göster ama öldürme bana lazım. " dedi sırıtarak.

Bide bu piçin benden hoslanmasi yokmu mal mal sırıtıyor.

Yuh artık bu sikik beyinli bu kadar çok konuşuyormuydu ya.

( Bir tek bunami takıldın gerizekali )

Lannn. Hay amk ya yine mi sen ben sana görev vakti geleme demedim mi. Ha bu arada bu benim iç ses Kara.

( Kiz asıl ben kendimi sıkım ya değiştir şu ismi ben senin arabanın ismini taşımak istemiyorum )

Sanane lan sorgulama benim iç  sesimsin istediğimi yaparım. Hadi şimdi kapıyı itdir hafiften sıktır olup gidiyorsun Karacim.

( Ay sana kalmadık be. O zaman bay bay Gececim )

İç sesle kavgamızda bitirdiğimze göre konumuza dönelim.

" Tamam başkan o iş bende " dedim.

Sonrada çadırdan çıkıp kendi çadırıma doğru ilerledim.Ve yatağın altındaki gizli yerden telsizi alıp karargaha bağladım.

" Alo Gecenin Lordundan yuvaya beni duyuyormusunuz " dedim

" Alo yuva dinlemede seni duyuyoruz " dedi

" Beni acil Albaya bağlayın çabuk " dedim

" Hemen bağlıyoruz Gecenin Lordu bekle " dedi

Bir kaç cızırtı sesinden sonra  Albayin sesini duydum.

" Gecenin Lordu noldu? Sorun ne ? " dedi

" Albayım bunlar 4 tane askeri esir almışlar napiyim?" dedim

" Gecenin Lordu onları sağ salim burada istiyorum " dedi

" Emredersiniz komutanım " dedim ve telsizi kapatdim.

Ve hemen esir askerlerin yanına gittim eeee yerlerini öğrenmem lazım.

Beni bir köpek götürdü. Ee bende askerlerimle konuşa bilmek için onu nazik ! bir dille kovdum.

" EN rütbeliniz kim " dedim tabi genel olarak cevap yok. Bende mecbur hepsini biraz hirpaladim. Şimdi geriye akşam olmasını beklemek kaldı.

Akşam olduğunda ise yemeğe uyku ilacı katdığım için hepsi uyumustu başkanda dahil.

Bende Gecenin Lordu kamuflajimi giyerek silahlarını aldım ve aslanlarım yanına ilerlemeye başladım.

Ve gidip en rutbelisinin elini çözdüm biraz affallasada hemen düzeltiler.

" Kimsin lan sen neden bize yardım ediyorsun " dedi

" Beni cidden tanımak mı istiyorsun " dedim

" Evet istiyorum ne oldu " dedi

" Tamam ben Gecenin Lordu şimdi oldumu " dedim

Hepsi şok geçirdi desem. Bana zombi görmüş gibi bakıyor lan bunlar Tamam şuan Göreve odaklanmam lazım.

" Şaşirmaniz bittiyse artık gidebilirmiyiz " dedim

" T- Tabi  g- gidelim " dedi

" Fesuphanallah cin mi çarptı amk ne bu hal Tamam siz çıkıp bir mağaraya saklanin ben sizi bulurum " dedim ilk başta kabuk etmeselerde gitdiler.

Bende hemen kampın etrafına bombaları yerleştirdim. Ve başkanın odasına girdim mışıl mışıl uyuyordu. Tabi onu hemen bayıltil gerekli belgeleri aldım.

Ve bende onların yanına gittim o sıradada yanımdaki piçin uyanmıştı.Onu ensesinden tutup kaldırdım ve kapma doğru döndürdüm.

" Bak amina koydugumun çocugu sana bir sürprizim var " dedim ve kampı patlattım.
Askerlere dönerek telsizi atdim hemen biri yakaladı ve karargaha haber verdi.

Şuan helikopterde karargaha gidiyorduk ama yanımdaki serefsiz bir türlü susmuyordu.
Tabi genel olarak bende dayanamadım.

" Sus lan orospu çocugu kulağımı sıktır dır dır ne bu çene lan töbe töbe " dedim Tabi askerler bunu söylememle gülmeye başladılar.

" Komutanım iniş izni istiyorum" dedi teğmen

" izin senin dır ama birazcık yukarıda dur posta varmış onu iletelim " dedim
Dediğim gibi birazcık yukarıda durdu bende hemen bu şerefsizi aşağı atdim ve kendimde atladım.

Albay tam karşımda duruyordu sonra helikopter indi. Hemen hazıra geçip tekmil verdim.

" Gecenin Lordu görev başarıyla tamamlanmıştır komutanım " dedim

" Afferin Gecenin Lordu ama şu atlamalarinida bırak hem bunu niye atdin " dedi

İşte şimdi siçtik

" Ya komutanım ben atmadım ki bakin simdi şöyle oldu. Ben oturuyordum sonra bu mal dedi ki ' siz çok sıkıcısınız ya ben surdan atlamak istiyorum pilota desene ' dedi e bende misafirperver bir insanım beni bilirsiniz sonra biz durduk buda atladı bu kadar yani " dedim
Vay amk ya ne çok konuştum ya ben.

" Tamam neyse kesin öyledir seni 5 dakika içinde odamda görmek istiyorum Tamam mı asker " dedi

" Emredersinz komutanım " dedim Albay odasına gitdi e Tabi bende peşinden.

Şuan Albayin odasına geldik bende hemen hazır ola geçip tekmil verdim.

" Kıdemli Binbaşı Gece Özkaya Ordu emret komutanım " dedim.

" Rahat otur asker " dedi. Ee tabi saygıdan oturmadım.

" Otur şuraya asker bu bir emirdir " demesiyle hemen koltuğa ışinlandim.

Belgeleri Albaya verdim ve benim emanetleri aldım.

" Asler ilk önce sana 1 ay izin verecektim ama sen yine gelirsin ben biliyorum o yüzden 1 hafta izinlisin hiç itiraz istemiyorum. Kurtardığın tim yani Kasırga timi senin timin artık komutanları olacaksın ama onları eski komutanı hain çıktığı için biraz sana ters davrana bilirler he bu arada timine lakabını söyleye bilirsin ikisininde timin dinlenme odasında seni bekliyorlar. Başka bir şey yoksa çıkabilirsin " dedi

Lan amk bu ne çok konuştu ya neyse " Emredersiniz komutanım " diyerek çıktım.

Şimdi yeni timle tanışmak için gidiyordum. Hadi bismillah.

____________________________________

Evet 1 bölüm bu kadar hepinize keyifli okumalar inşallah seversiniz. Görüşmek üzere. 🥰🥰🥰🥰

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin