5 bölüm

51 1 0
                                    

Evet hepinize selamlar. Yeni bölüme hoş geldiniz. Keyifli okumalar diliyorum canlarım.🥰🥰🥰🥰

                ****************

Evet şuan helikopterde uyuyordum ki pilotun seslenmesiyle uyandım.

" Komutanım iniş izni istiyorum" dedi pilot.

" İniş kabul edilmiştir ama ben iyiyim sonra " dedim ve helikopterden atladım.

Hay amk atlamaz olaydım aile buradaymış ya neyse. Hemen albayin karşısında hazir ola geçip tekmil verdim.

" Kıdemli Binbaşı Gece Özkaya görev başarıyla tamamlanmıştır komutanım " dedim.

" Afferin asker. Ailende burada çok ısrar ettiler bende içeri aldım " dedi

" Tamam komutanimda şuan direk içtima saati ben içtimayi yapıyım sonra giderim. Ha bu arada itiraz yok lütfen komutanım ne kadar izin verirseniz kullanırım söz " dedim kendimi acindirarak.

" Demek ne kadar izin olursa kalırsın o zaman 2 hafta izinlisin karargahın etrafında seni görürsem askerlikten atarım bu arada sözün var binbaşim. " dedi ve gitdi.

" Hay amk ya izni soylemicektim. Şimdi ben karargahsiz 2 hafta bok mu yapcam ya " dedim kendi kendime

" Selam yeni ailem ben Gece sonra tanışırız benim içtima yapmam lazım isterseniz izleyin isterseniz gidin " dedim

" Kızım içtima ne demek " dedi annem.

" Eee şey yapınca görürsünüz ben size bir asker ayarlıyım sizi bir yere otursun " dedim

" Olur kızım " dedi annem digerleride başıyla onayladilar beni.

" SARI GEL LAN BURAYA " dedim galiba biraz bağırdım çünkü annem sicramisti.

" Kızım o nasıl bağırmak sesin ne kadar da kalın " dedi benim küçük kardeşim Demirhan.

" Demirhancim ne var askerim ben ondandır " dedim sonra yanıma sarışın geldi.

" Er Efekan Koşmaz Mardin Emret komutanım " dedi sarı

" Sarı nasılsın. Tamam sonra soyelersin. Şimdi benim aileyi içtima alanındaki bir banka oturt onlara bor şey olursa seni yakarım. Ha buarada kasırgayi bir çağır deki onlara 'Komutaniniz geldi size acayip bir içtima yaptiracakmiş' de koş" dedim

Ve hemen odama gidip uniformami giydim. Sonra koşa koşa içtima alanına gitdim. Geldim ve tim dizilmiş beni bekliyorlar aile üyeleri ise oturmuş çay kahve içiyorlardi. Neyse timin yanına geldim.

" TIM NASILSIN LAN.OZLEDINIZMI BENI KASIRGA " dedim

" Tabi özledik komutanım ama ictimayi değil " dedi Canber.

" Anladım Canbercim o yüzden yaptırıyorum zaten " dedim ve bağırdım.

" ASKER KARARGAH ETRAFINDA 200 TUR KOŞU 400 ŞINAV 350 MEKIK 450 BARFIKS HAYDE " dedim hemen başladılar. Tabi yanlarında bende.

Şuan koşu bitmişti Tabi timde hemen şınav çekmeye başladılar. Şınav bittikten sonra tam mekike geçiyorduk ki annem yanıma geldi.

" Yeter Kızım çocukların pestili çıktı " dedi

Bunu duyan Canber ise hemen beni anneme şikayet etmeye başladı.

" Dimi teyzecim sizin kızınız her zaman böyle bizi çok yoruyor her gün böyle içtima yaptırıyor birdik burda be komutanım merhamet adın azıcık " dedi Canber.

" Bekleyin ogullarim ben sizin kurtaricinizim. Kızım hadi bırak şunları hallerine bak hele bunların. Çok kötü olmuşlar hasta olacaklar be yavrum hadi bırak şunları da evimize gidelim" dedi kedi gibi bakmaya başladı kıy şimdi kiya biliyorsan.

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin