10 bölüm

17 0 0
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz. Fazla uzatmiycam.Hadi bölüme geçelim. Keyifli okumalar.🥰🥰🥰🥰

                  **************

Evet sabah alarmın çalmasiyla uyandım. Saat 5:00. Daha gün bile aymamiş neyse. Direk banyo işlerimi halledip üstüme içtima için bir şeyler giydim.

 Direk banyo işlerimi halledip üstüme içtima için bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Gecenin giydiği kiyafet)

Giyindikten sonra direk aşagi inmeye başladım. Bahçeye çıkmamla bahçede çardakta oturmuş çay içen bir Cihan beklemiyordum. Hayır askerde değil niye böyle erken kalktiki. Benim direk kaşlarım çatildi.

{ Sen zaten hep kaşlarını çatmiyormusun }

Kara neredeydin lan sen. Şimdi geldim ben senin aklına?

{ Kiz sende bir git diyorsun bir gel diyorsun anlamıyorum ki }

Tamam sıktır git Kara çok konuşma.

{ Bak demedim mi. Neyse ben seni sinirlendirmeyim direk kaçıyorum. Tabi senin dilinde sıktır olup gidiyorum demek oluyor }

Evet Karada gittiğine göre şimdi konumuza dönelim Cihan bu saatte bahçede ne yapıyor.

" Oooo ikiz ne o Karadenize gemilerin mi battı?" Dedim.

" Yok be ikiz anlatsam anlamazsın zaten " dedi.

" Ben mi ben her şeyden anlarım ikiz merak etme. Hadi anlat bana derdini ne olmuş benim ikizime ?" Dedim.

" Ya ikiz ee şeyy...." dedi.

" Lan ne geveliyon anlatsana " dedim bende artık sinirlenmeye başlıyorum ha.

" Ya ikiz galiba ben aşık oldum " dedi tek nefeste. Tabi ben şok.

" NEEEEEE " dedim galiba sesim biraz yüksek çıktı.

" Ya kızım bagirmasana. Ben sana derdimi anlatıyorum senin yaptığına bak " dedi beni kinarcasina bakarak.

" Tamam tamam. Sen söyle hele kim bu kız ?" dedim.

" O kızda senin gibi asker. Fulya Fulya Kandemir. " dediğin an ben bir şok daha yaşadım.

Çünkü beni bir gün Canber arayıp anlatmıştı.

  ( O gün Canber ile Gecenin konuşması)

Geceden.

Odamda yatmaya hazırlanırken telefonum çaldı. Arayana baktığımda ise Canber olduğunu gördüm.Telefonu alarak aramayı yanıtladım ve kulağıma götürdüm.

" Efendim Canber noldu bu saatte?" Dedim merakla.

" Komutanım size acil bilgi vermem lazım.Bu gün Albay bize dedi ki ' sizin dinlenme odanizi böldük. Artık orda 2 tım olarak kalacaksınız ' dedi. Buraya kadar sorun yok ama timde kiz da var ismide Fulya eee soy ismini unuttum. Haa hatırladım komutanım Fulya Kandemir. Timin ismide aslan timi. Sonra ben Karargahin girişinde Fulya ile Cihan varya ikiziniz işte onları konuşurken gördüm " dedi.

" Lan Canber Sen nasıl bu kadar çok konuştun neyse. Ben onunla konuşurum kapat telefonu. Yaticam ben " dedim ve telefonu suratına kapatdim.

Şimdiki zaman.Geceden.

O zaman anlamalıydım ama olsun. Umarım Fulya iyi bir kızdır.

" Ben sizin aranızı yaparım. Yani ağzını yoklarim olur mu? Bizim timle aynı odada kalacak Yani dinlenme Odası olarak. O yüzden merak etme ben sizin aranızı yaparım. " dedim. Gözlerinden resmen kalpler çıktı.

" Valla mi ikiz.? Çok yaşa be " diyerek bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim.

" Tamam biram şimdi benim içtima yapmam lazım." Dedim ve ayaklandim.

" Tamam ikiz. Ben seni buradan izlerim "  dedi. Sadece kafa sallamakla yetindim.

Sonra direk evin etrafında koşmaya başladım. 300 tur koşudan sonra direk şınav çekmeye başladım.500 sınavdan da sonra mekik çekmeye başladım. 400 mekikden sonra barfiks çekecektim ki ağırlıkla yapmak istediğim için Cihan'a döndüm bana bakıyordu.

" CIHAN GEL BIR DAKIKA " dedim. Koşa koşa geldi.

" Efendim ikiz ne oldu? Bir sorun mu var? Bir yerine bir şey mi oldu?" Dedi.

" Lan dur bir motorun soğusun. Ben iyim. Sadece ven barfiks çekicem benim belime asil tamam mı?" Dedim.

" İkiz olmaz belin agrir " dedi.

" Bak binicekmisin yoksa korumalardan birini bindiririm " dedim.

" Sakin onlar sana bir dokunmaya çalışsınlar sikerim onları " dedi.

" Tamam binerim. Hadi başla bakalım " dedi.

Bende barfiks çubuğuna asılarak çekmeye başladım. 500 barfiks çektikten sonra bıraktım.

" Sonunda be ikiz. Ben bile yoruldum. Hadi yemek yiyelim açım ben." Dedi mizmizlanarak.

" Tamam sen git ben duş alıp geliyorum " dedim.

Sonra cevap vermesini beklemeden koşa koşa eve girdim. Direk odama çıkıp banyoya girip kısa bir duş aldım. Sonra üstüme rahat bir şeyler giydim.

 Sonra üstüme rahat bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Gecenin giydiği kiyafet )

Kiyafetimi giyinerek silahimida belime taktım. Ve aşağıya inmeye başladım. Sonra mutfağa geçtim benden başka herkes vardı herkes dediğimde herkes dedeme kadar yani.

" Günaydın birazcık geç kaldım. " dedim.

" Sorun değil kızım geç otur. Günaydın " dedi annem.

Sonra bir boş yere geçerek yemek yemeye başladım.

Kahvaltı bitmişti ve biz salonda çay içiyorduk. Birden benim telefonum calmasiyla herkes bana bakmaya başladı.

Arayana baktığımda ise Albaydi hemen oturdugum yerden birazcık dikleşerek telefonu açtım.

" Kıdemli Binbaşı Gece Özkaya emredin komutanım " dedim.

" Gece acil görev var hemen karargaha gelmen lazım " dedi.

" Emredersiniz komutanım " dedim.Sonra Albay telefonu kapatdi. Bende direk ayağı kaltim.

" Acil görev emri geldi. Gitmem gerek hakkiniza helal edin " dedim.

Annemin hemen gözleri doldu.
" Helal olsun " dediler hep bir ağızdan.

Hemen evden çıktım.

Evet gazamız mübarek olsun. Görev var sonunda.Ilk kez timimle göreve çıkacağım çok heyecanlıyım.

____________________________________

Evet bölüm bu kadar di. Diğer bölüme kadar görüşmek üzere bay bay. Umarım sevmişsinizdir.🥰🥰🥰🥰

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin