8 bölüm

14 0 0
                                    

Selam yeni bölüme hepiniz hoş geldiniz.Çok uzatmayacağım direk yeni bölüme gecicem.Keyifli okumalar diliyorum.🥰🥰🥰🥰🥰

                   *************

( Güneşin Emreyi çağırmaya gitdigi an )

Emreden dinliyoruz.

Biz maçı bitirmiştik ve bahçede oturuyorduk. Yanıma koşarak gelen Güneşi görmemle kaşlarım çatildi.

Güneş o sırada Yanıma gelmişti. Tabi Yanıma gelmesiyle herkesin gözü ona dönmüştü.

" Emre bey acil bakmanız lazım." Dedi nefes nefese.

" Buyrun Güneş bir sorun mu var?" Dedim.

" Şeyyy....Emre bey. Gece hanım acil sizi çağırıyor ama" dedikten sonra duraksadi.

" Devam et Güneş ama " dedim.

" Şeyy Gece hanım acayip sinirli" dedi.

" Gece zaten hep sınırlı " dedim.

" Hayır Emre bey şivesi değişti " demesiyle ayağa fırladım.

" Ne.Aha şimdi siçtik.Bide beni istiyor." Dedim nefesimi sıkıntı ile verirken.

" Peki ne oldu da Gece sinirlendi? " dedim.

" Eee Gece hanımın toplantıya girmesi gerekti biliyorsunuz.10 dakika içinde odamda olsunlar dedi. Adamlar 6 dakika sonra geldiler ve içeriye girmek için ısrar ettiler. Bende içeri aldım. Sonra Gece hanım çıkınca adamları yengelerine bakarken görmüş ve adamları kovdu anlaşma yapmayacağını söyledi." Dedi.

" Aha işte şimdi ciddi anlamda siçtik. " dedim.

" Emre noluyor lan burda. Niye siçtik diyorsun. Hem kim benim karımı kesiyor lan." Dedi Gecenin abisi Akay.

" Dur şimdi Akay başlıcam sanada karinada şuan daha önemli konuklarımız var. " Dedim.

" Ne demek bu. Bir şey olmaz zaten bizim yanımızda da bir kere şivesi kaymişti yani sorun yok " dedi Cem.

" Yok bu öyle değil. Gece dakik bir insandır. Onun dediği dakikada gelmezsen seni ölmekten beter eder. Zaten o adamlarıda sonra yalatacagina o  kadar eminim ki. Neyse tutmayın beni ben gidiyorum."dedim.

" Dur bizde seninle gelelim belki sınırını yatiştiririz" dedi Cihan.

" Ben yatiştiririm sınırını halamın merak etmeyin " dedi Duha.

" Tamam hadi çabuk gidelim " dedim ve koşmaya başladım. Hadi bakalım gazamız mübarek olsun.

Geceden devam.

Nerde kaldı bu Emre. Ve işte sonunda kapı çaldı.

" Geleysun bakalım Emre efendi." Dedim evet hala sinirliydim çünkü benim istediğim vakitden erken gelmişlerdi. Tamam neyse onu gectimde benim yengelrimi kesiyorlar bu nasıl bir patavatsizlik.

" Gececim napiyorsun. Beni çagirmişsin bir sorun mu var Gececim." Dedi buda yalakalık yapıyor şimdi cildiricam.

" Emre bah benum tepemun tasinu atdirmayasun döverim ha uşagum senu." Dedim.

" Tamam Gece. Bir şey yapmayacakmisin." Dedi.

" Tabikide yapacağum ben onları ha böyle biragmam sen merak etmeyesun. " Dedim ve hemen Yasini aradım.

" Efendim Gece hanım bir sorun mu var?" Dedi Yasin.

" Evet Yasin uşagum bir sorun varidur. HEMEN BURAYA GELEYSUN 1 DAKIKAN VARIDIR BUNUDA BÖLE BILESUN " dedim ve suratına kapatdim.

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin