Evet yeni bölüme hoş geldiniz canlarım. Geçen hafta bölüm atamadım çünkü işlerim vardı. Ama bundan sonra allahin izniyle bölümleri düzenli atacağım.
Neyse çok uzatmadan bölüme geçiyorum. Keyifli okumalar dilerim.🥰🥰🥰🥰🥰🥰
***************
[ 2 hafta sonra ]
Evet sonunda iznim bitmişti. Şuan saat yine normal olarak 5:00 de kalktım. Bu arada kendi evimizede gelmiştik. Uzatmadan direk banyo işlerimi hallederek içtima için kiyafet giydim.
( Gecenin içtima için giydiği kiyafet )
Kiyafetimide giydikten sonra direk aşağıya inmeye başladım. Sonra bahçeye çıkarak evin etrafında 40 tur koşu 100 şınav 90 mekik 100 barfiks çektikten sonra eve girdim. Direk odama çıkarak duş aldım. Sonrada güzel bir kiyafet seçmeye başladım. Askeriyeye gideceğiz sonuçta.
( Gecenin giydiği kiyafet )
Kiyefitemide giydikten sonra aşağıya inerek mutfağa girdim. Herkes gelmişti sadece ben kalmıştım.
" Herkese günaydın " dedim ve boş olan yere yani Cihan ve Akayin arasına oturdum.
" Günaydın kızım. Noldu bir yere mi gidiyorsun?" Dedi babam.
" Evet baba iznim bitdi bu gün karargaha gideceğim." Dedim bende.
" Tamam kızım " dedi ve yemeğine devam etdi.
Yemeği bitirdikten sonra direk evden çıkıp karargaha geldim.
Karargaha geldiğim gibi odama çıktım ve uniformami giydim ve timin dinlenme odasına gitdim.
Kapıyı açtığım gibi benden ast rütbeli olanlar ayağa kalkmaya çalıştılar ama onları elimle durdurdum.
" Oturun beyler ayağa kalkmaniza gerek yok." Dedim ve Balaz abinin yanına oturdum.
Karşıma baktığımda ise Aslan timini gördüm. Onlarada kısa bir baş selamı verdikten sonra Canbere döndüm.
" Eeee Canber benim içtimalarimi özledin mi?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.
" Töbe Haşa komutanım. Sizi özledik ama içtimlari değil." Dedi itiraz ederek.
" Öyle mi Canbercim " dedim.
" Canber kardeşim bak allahin adını verdim sus. Bak nolur sus sonra senin yüzünden biz ceremesini çekiyoruz ya " dedi Baybars abi.
" Binbaşim 1 dakika gelir misiniz?" Dedi Efe.
Niye bilmiyorum ama ne zaman Efeynin yanında olsam heyecanlanıyorum. " Olur binbaşim gelirim tabiki." Dedim ve ayağı kalktım.
[ Oooo bakıyorum da birileri aşık olmuş]
Ne alakası var Kara.
[ Kızım baksana adamın bakışları bile ben sana aşığım diye bağırıyor zaten.]
Ya kara yine saçmala ya lütfen sıktır olup git işlerim var seninle şuan uğramam.
[ Sen zaten benimle hiç uğraşıyorsun ki ]
Kara yürü git bak nolur yürü git.
[Ayyy Tamam be sana kalmadık.]
" Oyyyy komutanım siz ikiniz baş başa aynı odada napicaksiniz acaba?" Dedi Canber sorarcasina.
" Sanane Canber sanane kendi işine bak sen kardeşim." Dedi Efe.
" Tamam be komutanım bır şey demeye de gelmiyorsunuz " dedi ve diğerleriyle sohbet etmeye başladı.
Bizde Efe binbaşim ile onun odasına geçtik.
____________________________________
Bu bölüm biraz kısa oldu anlıyorum ama yarin düğün var o yüzden yazamadım.
Olsun binadaki sefere artık. Umarım bölümü sevmişsinizdir bay bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENIN LORDU
RomanceBir kız düşünün küçükken şiddet görmüş ve yetimhanede büyümüş. Bu kız söz vermiş kendine kendini korumak için ve asker olmuş. Her şeyi tek başına hallediyormuş taki o güne kadar.