Yeni bölüme hoş geldiniz.Biraz uzun zaman bölüm atmadım.
Ama bundan sonra hafta Cuma günü bir bölüm gelicek. Uzatmadan bölüme geçelim.Keyifli okumalar dilerim canlarım.🥰🥰🥰🥰🥰🥰
************
Evet şuan karargaha gelmiştim direk odama gidip uniformami giydim. Sonra direk timin odasına daldım. Albayin söylediğine göre göreve 2 tım olarak çıkacakmışiz. Aslan timi ve benim timim Kasırga timi.
Benim girmemle benden alt rütbeli olanlar ayağa kalktı. Tekmil vermelerine izin vermeden elimle durdurdum ve konuşmaya başladım.
" Aslan timi ve Kasırga timi görev var." Dedim. Dememle herkesin ayaklanması bir oldu.
" Sonunda be komutanım. Sikiliyorduk burda sonunda görev. " dedi Canber.
" Üstegmenim gevezeligi birakin ve hemen haraket odasına gidiyoruz. " dedim ve yürümeye başladım.
Çok oyalanmiştik. Haraket odasına parmak izimi okutarak girdim. Girmemle Albayi görmem bir oldu. Hemen tekmil vermeye başlayacağımız an bizi durdurdu.
" Hemen oturun asker bu bir emirdir " demesiyle herkes oturdu.
Şuan Albayin sol tarafında ben ve timim. Albayin diğer tarafında yani sağ tarafında ise Aslan timi oturuyordu.Efe Binbaşı ise direk karşımda oturuyordu. Direk Albaya döndük.
" Evet şimdi bu görev biraz değişik olacak." Dedi Albay.
" Nasıl yani komutanım?" Dedim bende.
" Şöyle ki bu sefer dağa çıkmıyorsunuz. Şehire çıkıyorsunuz. Görev şu: Bir barda bu gün etkinlik düzenlenecek. Bütün iş adamları gidicek. Ama ordan bir teröristi almanız lazım." Dedi ve projeksiyondan bir piçin fotosunu gösterdi.
" Evet almanız gereken it bu. Kod adı Demon. Oraya gitdigimizde uniformada olmayacaksınız ben sizin odalarıniza kiyafet gönderdim. Onlari giyeceksiniz. Şimdi bu göreve herkes kendi ismiyle gidicek ama sadece isminizle soyisim yok " dedi.
" Tamam komutanimda biz oraya nasıl giricez " dedi. Galiba isminin Fulya olduğunu düşündüğüm kiz. Cihanın platonik olduğu.
" Şöyle ki ben her şeyi ayarladım. Herkesin kulağında küçük bir kulaklık olacak bir birinizi duymanız ve iletişim kurmanız için." Dedi.
" Hadi asker size güveniyorum. Görevi başarıyla tamamlayın. Allah'a emanet olun." Dedi.
"" Emredersiniz komutanım "" dedik aynı anda.
Ve odadan çıktık. Ben direk arkamı döndüm. Sonra Fulyaya dönerek.
" 30 dakikada hazilana bilirmisin ?" Dedim.
" Çalışırım komutanım da. Siz bu kadar kısa sürede nasıl hazirlanacaksiniz ?" Dedi.
" Ben hızlıykmdir neyse. Hadi hepiniz hazırlanın. 30 dakika sonra dışarıda buluşuyoruz." Dedim.
" Emredersiniz komutanı." Dediler hep bir ağızdan tabi Binbaşı dışında.
" Tamamdır Binbaşim " dedi ve gitdi.
Bende direk gitdim ve giyinmeye başladım. Hay amk ben bu elbiseyle nasıl görev yapicam ya uffff.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENIN LORDU
RomanceBir kız düşünün küçükken şiddet görmüş ve yetimhanede büyümüş. Bu kız söz vermiş kendine kendini korumak için ve asker olmuş. Her şeyi tek başına hallediyormuş taki o güne kadar.