13 bölüm.

12 1 0
                                    

Evetttt canlarım yeni bölüme hoş geldiniz sefalar getirdiniz.Uzatmadan bölüme geçicem. Keyifli okumalar diliyorum.🥰🥰🥰🥰🥰


                    ************* 

Sabah alışık olduğum için erken kalkmıştım. Saat sabah 6:00 di. Hemen üzerime içtima için rahat birşeyler giydim.

 ( Gecenin giydiği kiyafet )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Gecenin giydiği kiyafet )

Üstümü kıyafetlerimi giyerek direk aşağıya inmeye başladım.
Aşağıya indiğimde ise Ebru ve Zehra teyzeyi görmeyi beklemiyordum.

" Günaydın " dedim.

" Günaydın Teyzecim " dedi Zehra teyze.

" Günaydın " dedi burun kivirarak Ebru teyze.

" Kiz sen bu halinle dışarıya bu saatte nereye gidiyorsun ?" Diye sordu memnuyetsiz bir sesle Ebru teyze.

" Pardonda size ne bundan. Giyen benim çıkan benim e başına bir şey gelicek de benim. Siz niye karışıyorsunuz. Yok illa karisacaksaniz içtimaya çıkıyorum. Hani sizin oğullarınızda çıkıyor ya." Dedim bende sinirimi bozdu lan bu manyak karı.

" Diline bak birde pabuç gibi." Dedi yüzünü buruşturarak.

" Teyze sen o diline sahip çık. Son zamanlarda kardeşime çok batıyor nedense." Dedi bir ses. Arkama döndüğüm de ise onun Can abim olduğunu gördüm.

" Sende şu kızı savunma be Can oğlum." Dedi Ebru teyze.

[ kiz onun teyzesimi kalmış. Sinir ediyor sabah sabah bizi.]

Sende bir kere burnunu sokma be Kara.

[ Niye kız ben senin iç sesin değil miyim. Her yerine sokarım ne var bunda.]

Kara sen ne diyorsun lan. Bak git benim asabımı bozma.

[ Tamam be gitdim ben bay bay]

" Bu kız derken. O benim kardeşim teyze. Ve şunu bilki eğer bir kere daha benim kardeşime kötü bir şey söylersen sonu hiç iyi olmaz. Hadi abicim biz içtimaya gidelim. Bakalım benim kardeşim ne kadar güçlüymüş " dedi Alayla.

" Görürsün abicim Hadi gidelim." Dedim bende sırıtarak.

" Sırıtma kız. Hadi gidelim. " Dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Bende  peşinden takip etdim.

Bahçeye çıktığımızda ise Göktugu ve Umut'u gördüm.

" Oooo kuzen sende mi bize katılacaksin?" Dedi Umut.

" Evet bunda bir sakınca mi var asker. Geçen seferinde kendimi yeterince göstermedim sanırım?" Dedim.

" Yok estağfurullah komutanım. Ben öyle bir şey demek istemedim. " dedi elini ensesni atarak.

" Tamam tamam şaka yaptım ama hadi bakalım sana bu günlük ben içtima yaptırayım. " dedim. Umut bir yutgundu.

" Eee şey komutanım olur aslında. " dedi korkarak.

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin