Evet arkadaşlar Gece bu bölümde timiyle tanışacak. Keyifli okumalar 🥰🥰🥰🥰
*************
Evet şu an timin dinlenme odasının önündeyim ve çok heyecanlıyım. İlk defa bir timim olacaktı.Neyse direk kapıyı açık içeriye bodoslama girdim.
Hemen ayağı kalktılar. Ve tekmil vermeye başladılar.
" Kıdemli Yüzbaşı Balaz Özdogan Hoşgeldiniz komutanım " dedi
" Yüzbaşı Baybars Öztürk Hoşgeldiniz komutanım " dedi
" Kıdemli Üsteğmen Canber Karaman Hoşgeldiniz komutanım " dedi
" Üsteğmen Şahin Yıldız Hoşgeldiniz komutanım " dedi
Bende hemen " Rahat asker " dedim ve onlarda hemen rahata geçtiler." Kıdemli Binbaşi Gece Özkaya yeni tim komutanınızim " dedim.Ve koltuklardan birine oturdum ve onlara oturması için başinla işaret verdim ikiletmeden oturdular.
" Kendimizi tanıyalım ilk önce ben başlıyım. Ben Kıdemli Binbaşı Gece Özkaya gizli görevlere gitdigim için rütbem yüksek. 29 yaşındayım. Bekarim." dedim
" Tamam komutanım şimdi ben devam edeyim.Kidemli Yüzbaşı Balaz Özdogan. 33 yaşındayım. Evliyim. " dedi Balaz abi.
" Tamam Balaz o zaman sana karargah dışında abi desem sorun olurmu ?Benden büyüksün ya " dedim oda tebessümü edip kafasını Tamam anlamında salladı.
" Ben devam edeyim komutanım. Yüzbaşı Baybars Öztürk. 30 yaşındayım.Bekarim." dedi Baybars abi.
" Tamam o zaman sanada karargah dışında abi desem sorun olurmu ? " dedim nezaket amaçlı sorarak oda aynı şekilde başını sallamakla yetindi.
" Kıdemli Üsteğmen Canber Karaman. 27 yaşındayım. Bekarım taliplerimi bekliyorum.Komutanim ben size karargah dışında abla desem sorun olurmu ?" Dedi Canber.
" Sorun yok bana karargah dışında istediğiniz gibi hitap ede bilirsiniz " dedim bende.
" Üsteğmen Şahin Yıldız. 20 yaşındayım.Bekarim." dedi Şahin.
" Sizin lakabınız var mı?" Dedim öğrenmem lazımdı.
Canber hemen lafa atladı " Olmaz olurmu komutanım var tabi şimdi size söyliyim ben.Şimdi Balaz komutaniminki Baykuş. Sonra Baybars komutaniminki Hekim. Sonra benimki G-" diyeceği sırada ben lafa atladım.
" Geveze dimi. Şahininkide Çaylak. " dedim. Tabi onlar normal olarak şok geçirdi.
" Evetde komutanım siz nasıl bildiniz?" Dedi Canber.
" Tahmin diyelim " dedim.
" Peki komutanım sizinki ne " dedi yine Canber.
" Aslında benim iki tane lakabım var. Birincisi Deli Binbaşi. Diğeri ise G- " derken sözümü Canber kesti.
" Oha lan. Yuh. Hani şu herkesin korkutugu ama yüzünü görmediği Deli Binbaşi misiniz? Peki diğeri ne komutanım?" Dedi Canber.
" Lan amk dur Bir motorun soğusun. Neyse ikincisi ise Gecenin Lordu " dedim üstlerden izin almıştım o yüzden rahatlıkla söyleye bilirdim.
" Yuh amk " dedi Balaz
" Yok artık sıktır " dedi Baybars
" lan şaka mı lan bu. Ananı sıkım" dedi Canber
" Valla benim yerimede konuştuğunuz için size teşekkür ederim " dedi Şahin
" Lannn " diye kükredim resmen.Çünki Canber bayılmıştı. Yok artık.
" Hassiktiz. Boku yedik olum. Bu niye bayıldı lan çabuk ayırtın Canberi " dedim onlar tabi şok olmuş gibi bakıyordu.
" Lan ilk defami küfür eden kadın gördünüz. Kaldırın lan Canberi " diye bağırdım hemen kendine geldiler.
" Ya komutanım siz benim için endişelendiniz mı? Yerim sizi. Ama komutanım ben size ufacık bir şaka yapmıştım " dedi Canber
Tabi benim şarterler atdi " Lan amk çocuğu. Kalbim götümde atdi lan. Bu nasıl bir şaka şerefsiz. Siz şakay şimdi göreceksiniz. 5 DAKIKA IÇINDE IÇINTIMA ALANINDA OLUN ASKER. GEÇ KALAN OLURSA CEZA YER " diye kükredim çünkü çok sinirlenmiştim.
Hemen ayağı kalkıp aynı anda "EMREDERSİNİZ KOMUTANIM " Dediler hep bir ağızdan. Bende direk odadan çıktım.
Şimdi görsünler onlar şakayı. Ben size görtericem bana şaka yapmak neymiş.
____________________________________
Evet bu bölüm bu kadar. Bunu acil atdim o yüzden kısa oldu neyse. Keyifli okumalar🥰🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENIN LORDU
RomanceBir kız düşünün küçükken şiddet görmüş ve yetimhanede büyümüş. Bu kız söz vermiş kendine kendini korumak için ve asker olmuş. Her şeyi tek başına hallediyormuş taki o güne kadar.