15 bölüm.

7 0 0
                                    

Evet hepinize merhaba canlarım. Yeni bölüme hoş geldiniz. Uzatmiycam hemen yeni bölüme geçiyoruz. Keyifli okumalar diliyorum. 🥰🥰🥰🥰

                  *************

Şuan Efe binbaşinin odasında oturuyorduk. O bana öyle bir bakıyordu ki kendimi çok değerli bir şey gibi hissettim. O kahverengi gözleri kahverenginin  en güzel tonu gibi.

[ Gece bak kabullen sen Efe binbaşiya aşık oldun ]

Yok be olmadım.

[ Oldun oldun ]

Olmadım olmadım.

[ Evet olmadın ]

Oldum.

[ Aha itiraf etdin oldun ]

Yok be ben onu yanlışlıkla söyledim. O benim askerlik arkadaşım bu kadar.

[ Yaaaa kendimi dövecem he bak şurada kızım yaptığın itiraf bile açıklıyor. Hem bence oda sana karşı boş değil]

Kara yalan yalniş konuşma he yavrum. Şimdi git.

[ Bak dedim ne güzel konuşacagiz yok olmuyor yine kovalıyorum.  Ha bu arada enişte sana sesleniyor ]

Ne eniştesi ya.

" Gece Binbaşim iyi misiniz. Daldiniz bir noldu?" diyen Efeyle karşılaştım.

" İyim Efe bana tek başınayken Gece diyebilirsin " dedim. LANNN ben ne dedim Hay ben kendi ağzımı seveyim ya.

Efe ise tek kaşını kaldırıp " Öyle mi Gecencim. Acaba bu sadece bana mı özel yoksa herkese böylemi bunu öğrenebilir miyim ?" Dedi.

Ayyy allahim utançliktan bayilacagim. " Şeyyy.... Tek sana özel birde timime yani başka yok " dedim. Lan ben niye açıklama yapıyorum ki buna. Kelimeler ağzımdan çıkıyor kendimi durduramıyorum ki. Umarım karanın dediği gibi aşık olmuyorumdur. Yok ya ben sadece hastayım evet evet bence ben hastayım.

" Bunu sevdim eee şey yani bana özel olmasını sevdim yani bana ve timine özel olmasına diyecektim. " dedi. Ay bu ne kadar da tatlı lan. Elini ensesine atarak ensesindeki saçlarını karıştırdı. Altan altdan bana bakıyor sonra yanakları kızarıp bakışlarını kaciriyordu. Lan bu niye çocuk gibi asla sevmem ama o kadar tatlı geldi ki gözüme biran sarılmak istedim.

Ama onun yerine başka birşey yaptım. Yerimden kalkıp onun yanına gitdim. Ben ayakta onun önünde duruyordum o ise sandalyede oturmuş altdan bana kedi bakışları atıyordu. Ona biraz eğilerek Ellerimi yanaklarına koyup mincirmaya başladım bir yandan da " Oyyy sen ne kadar da tatlısın öyle " diye diye kafasini iki yana sallıyordum. O ise aval aval bana bakıyordu.

" Gece acaba bıraksan mi hı. Hani şuan karargahtayiz ya biri basa bilir karizmam bozulur ya. Ama tek başınayken doya doya yaparsın. " dedi.

" Olur Efe " dedim ve yine yerime oturdum.

Sonra ciddi bir ifadeye büründüm. Beni ciddi bir şekilde görmesiyle oda ciddileşmeye başladı.

" Beni ne için çağırdınız binbaşim.?" Dedim ona bakarak.

" Eee hiç öylesine tekbaşimiza vakit gecelerim diye " dedi.

Bu cevabiyla çatilan kaşlarım düzeldi. Onun yerine hafif sirritdim. Benim güldüğümü görünce oda güldü.

Sonra birden kapı çaldı. İkimizde yine ciddi bir ifadeye büründük.

" Gir " dedi Efe bunu o kadar sert söylemişti ki biran irkildim.

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin