4 bölüm

42 2 0
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölüme hoş geldiniz. Keyifli okumalar.🥰🥰🥰

                  **************

Hastaneyede geldik.Arabami park ederek içeri girdim.Ve danişmaya geldim.

" Selam. Ben Gece Özkaya dn testi için gelmiştim. " dedim. Sesim galiba biraz sert çıktığı için kadin bir irkildi sonrada kekeleyerek konuşmaya başladı.

" S- Selam Gece h- hanım. 5 -5 kat s-sagdan i-ilk oda " dedi. Lan bu kadar mı sert çıktı.

" Teşekkür ederim " dedim sesimi yumuşatmaya çalışarak.

Ve hemen merdivenlere yöneldim.Asansör sevmiyordum gereksiz birşey yani.Neyse.

Odanın önüne geldim ve kapıyı tıkladıp içeriye girdim. Acaba çıksam sorun olurmu amk bu ne lan.Bir tarafta aile denilen piçler diğer tarafta ise Karahan ailesi oturuyor.Tabi onları araştırmiştim hastane onların adına olduğu bariz belliydi yani.
Boş biryere geçerek oturdum ve doktoru dinlemeye başladım.

" Evet Gece hanımda geldiğine göre artık geriye sadece Alya hanım kaldı." dedi. Ve içeriye dan diye bir kız geldi.Lan bu kıyafet ne ben bunu giysem kıpırdayamam bile.

Lan bu kıyafet ne ben bunu giysem kıpırdayamam bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Alyanin yani üvey kızın kıyafeti )

" Evet Alya hanımda geldiğine göre kanları alabiliriz. " dedi ve hemen ardından " İlk önce babalardan kan alalım sonrada kızlardan alırız " dedi doktor bey.Ve hemen kan alma işlemine geçtik ilk önce babalardan alında sonra sıra o kıza geldi ama kız aldırmıyor ki cirlamaya başladı. Tabi ben genel olarak buna dayanamadım ve hemşirenin elinden şırıngayi aldım ve kızın ağzını elimle kapatdim ve şırıngayi kızın eline sokup kanı aldım.

" Ne yapıyorsun ya elimi kopardın " dedi

" Sıktır git lan ordan elinde yerinde duruyor Hadi yallah bizimde işimiz var kızım " dedim ve kızı itip kızın yerine geçtim. Hemşire kıza vişne suyu verdi kızda sanki ilk vişne suyu görüyormuş gibi bir içiyor alahim üstüne döktü köpek.

" Kızım normal içsene hiç ömrü hayatında vişne suyu görmedin pis köpek "  dedim tabi kiz bunu takmadı bile neyse.

Bendende kan alındıktan sonra hemşire banada vişne suyu verdi ve bende onu alarak köpek kıza atdim.

" Al köpek inşallah doyarsın ama en azından bunu dökmeden iç " dedim tabi yine döktü salak olduğu için.

" Allahim sabır ver - diyerek Karahan Ailesine döndüm ve - siz bu kıza bunca yıl nasıl katlandıniz valla bu mal en azından kendi yemek yemeyi biliyordur " dedim

" Tamam 2 saat sonra sonuçlar açıklanacaktır " dedi doktor ve kapıyı çarpıp çıktı arkasından o köpek kızda çıktı.

" Allah seni ne yapmasın lan mal senin odan kapıyı bari yavaş kapatsaydin " dedim arkasından ve önüme döndüm.

GECENIN LORDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin