🥀5.ᗷÕŁᑌ̄ᗰ🥀

1.3K 34 16
                                    

BU BÖLÜMÜN SPONSORU OLAN SİYAH_01' TEŞEKKÜLER EDERIM♡

Son sözü söylememle kendimi yatakta buldum. Magnus dudaklarımı parçalarken Adonis sol tarafta Donomie sağ tarafta göğsümü kapatan parçayı çıkarıp bir bebek gibi emerken Magnus dudaklarımı bırakıp alt tarafıma kayıp yere oturup bacaklarımı diz altlarımdan tutup tek eliyle kaldırdı. Şortumu ve baksırımı çıkarmakla uğraşmayıp yırtmıştı. Yırtılan kumaşı çekip bir köşeye attı.

O kalçamı ve bacaklarımı ısırıp emerken ellerimi göğsümü emen 'bebeklerin' kafasına koyup okşamaya başladım. Emmeleri adeta çiğnemeye dönüşürken benimde inlemelerin çığlıklera dönüşmeye başlamıştı.

Üçlü geri çekilip soyunurken sadece altlerında baksırları kalmıstı. Baksırlarından bile belli olan şeyle arsızca dudaklarımı yaladım. Magnus üç parmağını dudaklarıma bastırdı. Dudaklarını aralıyıp dilimi çıkardım. Parmaklarını dibine kadar soktu ellerimle bileğini kavrayıp emmeye başladım. Islandığından emin olup ağzımdan çıkardı. İki parmağını girişime dayayıp beklemeden içime itti. Gözlerim sonuna kada açılırken ellerimi kahverengi çarşafı dolayıp inledim.

Diğer ikilide Magnusa katılıp içime itiklerinde kendimi tutmaya çalışsam bile içimdeki altı parmak hızlandığı için odayı inlemelere boğdum. Bu bir süre böyle devam ederken üçüde kastığım deliğime bakıyorlardı. Parmaklarının iç kısmını duvarlarıma dayayıp aynı anda dışa doğru çektiler. Acıdan ne kadar bağırarak inlediğimi bilmiyorum ama şu an boğazım acayip yanıyordu. Aynı zaman da kendime dokunmada boşalmıştım.

Ne kadar geçti bilmiyorum ama canım yanıyordu. Sonunda parmaklarını içimden çıkardılar ve ben rahatça nefeslendim. Magnus belimin altına büyük bir yastık koyup kasıkalrına hizaladı. "Bundan sonra seni ölene kadar sikicez haberina olsun o yüzden dur demekle nefesini harcama bebeğim."dedi arsızca ve baksırlatını indirdiler.

Gördüğüm damarların rengine kadar belli olan aynı zamanda kalın ve uzun aletleriyle alt dudağımı ısırdım. Magnus baldırlarımdan tutarak ikiye ayırdı. Donomie ile Magnusunki aynı boyuttaydı. Ama... Adonisinki daha kalın ve onlara göre bi kaç cm uzundu. Arsızca üçlüye bakıp dilimi sonuna kadar çıkarıp baş parmağımı dilimin ucuna değdirdim. Magnus iki eliyle baldırlarımı önce sıktı sonra sert bir şaplak attı. Onları çıldırtmak için kaşlarımı yukarı doğru büzere inldim.

Magnusun baldırımdaki ellerinin baskısını arttırıp vücudumla bütün etmiştı. Artık arsız arzularıma yenik düşüp baş parmağımı ilk çizgisine kadar deliğin sokup kendime çektim. "Kocalarım artık beni sikicklermi? " dedim üçüne tek tek bakarak. Adonis Magnusu geri çekerek beni ters çevrip sertçe içime girdi. Nefesim anlık olarak kesildi daha sonra tam çığlık atacakken ağzıma giren penisle sesim boğuk çıktı. Tam sokmuyordu ama yine dudak kenarlarım acıyordu.

Adonis içimde cıkmadan beni yüz üstü çevirip göğsümü yatakla buluşurken kalçamı tutup yukarı kaldırmıştı. İçime az öncekinde daha sert ve hızlı girmeye başladı. Beni çevirdiğinde Donomie ağzımdan çıkmıştı. Çığlıkla inleme karışık şekilde dudaklarımdan dökülürken kalçama sert bir şaplak yememle gözlerim kayarak kapanırken

" Я хотел трахнуть тебя вот так несколько месяцев назад, трахни тебя. " dedi Adonis hırıltılı sesiyle üçüde hafif kıkırdadı. ( hihihihihi😀😈 )

Verdiği acı hızla zevke dönüşürken aralık ağzımdan çeneme akarken haraketleri dengesizleşmeye ve içimdeki siki seğirmeye başladığindan yardımcı olmak için onu sıkıstıra bildiğim kadar sıkıştırdım içimde ve işe yaramıştı. Son kez sert vuruşlar yaparak boşalmaya başladı. Boşalması bittiğinse göğsümden ve karnımdan tutup kaldırdı. Karnımdaki acıyla inledim. Düz bir şekilde beni kucağına oturtup boynumu öpmeye başladı.

" Magnus suyu ver. " dedi arkamdaki beden. Magnus suyu uzatırken ben arkamdaki bedenin göğsüne başımı koyup dinlenirken çenemin altına elini koymasıyla gözlerimi aştım. Elindeki soğuk suyu dudaklarıma getirip içirdi. Boğazıma geçen soğuk suyla elimi köprü kemiklerimin üzerine koydum. Sonra elimi elini üzerine koyup indirdim. Oda çok sıcaktı. Eline biraz su döküp yüzüme yıkadı.

Serinlemiştim.

Boğazıma akanları islak elleriyle sildi. Suyu Magnusa uzatıp belimden tutup kaltırdı. Aletini içimden yavaşça çıkarmaya başladı. Magnus beni Adonisin elinden oyuncak gibi almıştı.
"Sıra bende bebeğim" dedi yanağımı öperek. "İstediği bir şey varmı bebeğim? " dedi.

" Şeftali suyu. "diye cevap verdim. Canım çakmışti. Magnus içime yavaşça ittirmeye başladı. Adonisinki kadar büyük olmasada yinede hafif acıyordu. Biraz zaman geçtiğinde artık hızlanıyordu. Sert ve hızla giriyordu içime. Ellerimi iki yana açark beni kucağına almasını istedim. Gülümseyerek üzerime eğildi ve dudağıma öpücük kondurup beni kucağına çektiğinde içime biraz daha kaydı. İçimde Adonis gibi onu sıktığımda inledi. Ensemde hissetiğim öpücükler beni huylandırdılar. "Acımıyomu artık" Donomie ensemden konuştuğunda huylanıp içimde anlık sıkıştırdım. Kafamı hayır anlamında salladım.

Arkamda hissetiğim aletle gözlerim sonuns kadar açıldı. "Hayır sa- aaaahh!" sözümü tamamlayamadan oda içime girdi ve gözlerim kararmaya başladı. İkili içimde hareket ederken dengesizce girmeye başladılar. Ve ben daha fazla dayanamayarak başımı Magnusun omzuna koydum.

Ama onlar bayıldığımı fark etmemişti.

Ama onlar bayıldığımı fark etmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

//Tunanın saçı koyu turuncu//

Yaz yaz imanım geriledi

Bitirdim ćünki tuna fazla bile dayandı bana göre.

Yazım yanlışı varsa söyleyin.

Acemice yazmış ola bilirim ama ben iyi yada kötü.

Acemice yazmış ola bilirim ama ben iyi yada kötü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

//Üçlü & Tuna//
T

una'nın boyuna laf etmek yok
//!TUNA ERKEK!//

Tuna' 19 yaşında
Diğerleri / 28 yaşındalar

Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin