Olayları hızlıca geçicem...
Olayın üzerinden 1 hafta geçmişti ve omeri öldüren 3 adamın annesi bizim evde annem ve benle oturup konuşmuştuk. Kadınların benden küçük bir ısteği varmış. Onlara göre küçüktü ama bana göre büyük. Oğullarının 1 haftayı geç 1 aydır bende hoşlandıklarını ama babalarının onları başkalarıyla evlenebileceni söyleyince karşı çıkamamışlardı.
Yeşimin yarın kınası vardı. Oraya gittiğimizde konuşmayı düşünüyordum.
Ama yine de hemen karar vermek istemediğim ıçın biraz zaman istedin. Öncelikle herkesin istediği birhayli olan model olmak istiyordum. Belki okumama izin vermeyeceklerdir belki beni alıştıracaklardı. İçımdeki bir sütü tahmin içimi kemirerken annem yemeğe çağrılarıyla düşüncelerimden sıyrılıp mutfağa ilerledim.
"Anne yarın kıyafet almaya çıkıcam kına için yeşimle" dedim çorbadan bir kaşık alırken. " yinemi alıcan..." dedi sofraya otururken çorbadan bir kaşık alırken durdu." Annem sen şu çocuklarla konuşsana biraz belki ısınırsın" dedi gülümseyerek. Bende sırıtıp "anne sende beni göndermeye ne merakıymışsın ya" dedim homurdanarak. "Oğlum evlen git kocaları uğraşsın birazda allah allah ya. Bir gün abinlerle babanın elinde kalıcan demedi deme git birazda kocalarına kıvırır."demesiyle dudaklarımı dümdüz birşekilde anneme baktım. "Anne ister kocalarıma kışkırtırım ister kendi keyfime. Ya sende pek çabik kabul-" sözümü bölen şey altımdaki ıslaklıktı. " hayır ya! " dedim bağırarak. "Ne oldu oğlum?"dedi endişeyle. Hemen masadan kalkıp odadaki banyoya koşuk arkama baktım. Gitti güzelim pantılon!
Yéşimle birlikte çarşıya çıkmış gezıyorduk. Bir sürü kıyafet almıştık. Ben sadece kına ıçın bulamamıştım. Onu arıyorduk. Son olarakta bir mağazaya girip bakıyorduk hepsi çok güzeldi ama çok pahalıydılar. Yeşim " Nikolaı" biye bağırınca ona baktım. Koşarak sarıldı.O yokken ben vardım. Aşk olsun.
Mağazadan içeriye giren üç bedenle şaşırdım. Şaşkınlığını atlatamadan beni farkettiler. Yüzümdeki şaşkınlığa bakıp sırıttılar. Utançla kafamı önüme çevirdim. Güzel bir kıyafet seçip kasaya olaylarınlaydı al-üst olan bir takım seçmiştim. Fiyatı da uygundu.
Kasiyer " 1.200 tl " dedi. Normal fiyat. Elimi çantama atıp ıçinde cüzdanını aradım. Hassiktir... Cüzdan yok. Yavaşça arkamı dönüp Yeşime göz göze gelince anlamamış gibi kafasını sağa-sola salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+]
Romance1 Model & 3 Lider BxBxBxb kurgusudur Biraz abartılı