❛ ━━━━━・❪ 🥀 ❫ ・━━━━━ ❜" Tuna Ateş. " dedi hemşire kadın etrafa bakarak. İsmimi duyar duymaz ayağa kalkarak çantamı elime alarak kapıdan içeriye girdim. İçerdeki kadın beni görünce gülümsedi. "Kan tahliler vermiştiniz. Tahminlerim doğru ola bilir. Siz şöyle uzanıp karnınızı açın ben geliyorum. " dedi. Tuna heycanla doktorun gösterdiği yer gidip uzandı ve göbeğini açtığında çok geçmeden gelip oturdu.
Tuna'nın göbeğine biraz jel sıkarak küçuk bir aletle göbeğinde gezdirerek küçuk ekranda bir süre baktıktan sonra yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Doktor anlam veremdiği bir durum gördüğü için ekrana biraz daha yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Tebrikler hamilesiniz...tam görünmüyor ama galibaaa... dördüz olucak. 2 ay sonra gelin kaçız olduğuna bakalım üçüz olma ihtimali daha var. Yüksek ihtimalle üçüz olucak. Burda pek görünmüyor. " dedi ve aleti karnında çekti ve peçete uzattı. Tuna peçeteyle karnını silip ayağı kalkarak üzerini düzeltti. "Dışarıda yaģmur yağıyor kendinize dikkat edin. Kış geldiği için mümkün olmadıkça dıçarı çıkmamalısın hatta karnın şiştiği zaman künde bir saat yürümelisin en az evde hamile yogasıda yapa bilirsiniz. Bebeklerede iyi gelir." Dedi. Tuna kafasını salladı ve çantasini alarak dişarı çıktı.
Üç ay sonra üçlü tunaya süpriz yapıcakalardı. Ama asıl süprizi tuna yapıcaklardı.
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙'⸊ˎ1 𝐴𝑦 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎...
Kos koca 1 ay geçmişti ve Tunanın karnı epey büyümştü. 'Resmen 4 aylık hamile gibiyim' diye geçirdi tuna içinden. Gerçektende öyleydi. Hava soğuk olduğu için kalın giymesine rağmen halen daha üşuyordu. Önündeki yaprak sarmayı yerken diğer yandan internette gezinirken gördüğu çikolatalı kurabiyeyle ağzındaki yaprak sarmayı sertçe yutarak mutfağı toplayan kadına dönerek " fatma abla çikolatalı kurabiye vermıı~. " dedi gülümsiyerek. Yaşlı kadın tatlı tatlı konuşan
çocuğa baktı. Aşerdiğini düşünerek kafasını salladı be buz dolabına ilerledi. Hazır kurabiyeleri atarak ısıttıp portakal suyuyla birlikte önüne koyarak geri işine döndü.
Dilsiz olduğu için cevap veremiyordu.
Ama çok sadık biriydi tuna hamile olduğunu ona söylediğinde üçlüye söylememesi için tenbih ettirmişti. Kadında söylememişti zaten.
Bir tabak dolusu kurabiye yiyip bitirdikten sonra saat dokuz buçuk olduğunu görünce uyumak için odasına sersem bir şekilde paytak paytak yatağa ilerledi.
Tabi yarın başına gelecek süprizlerden habersiz bir şekilde.
[\_𝟎𝟔:𝟐𝟕_/]
Tᑌᑎᗩ'ᗪᗩᑎ...
Gözlerimi açtığım zaman büyük tanımadık odayla endişeyle doğruldu. Kaçırılmışmıydı soksa..
Hemen hızlıca kalkıp odanın kapısında çıkıp merdivenler ilerledim. Aşağıdan gelen seslerle sesin geldiği tarafa ilerledim. Kapının ağzından onları izliyordum ki omzuma dokunulmasıyla irkilerek arkama döndüm. Arkamda uzun iri cüsseli ağarmaya başlayan saç ve sakalla bana gülümseyerek bakan ellili yaşların başında bir adam görmemle salon olduğunu tahmin ettiğim yere geri geri ilerledim."Tuna oğlum..." dedi arkamdaki turuncu uzun saçlı kadın. Kollarını hafif açarak " Annene sarılmıycakmısın? " dedi ağlak bir sesle.
❛ ━━━━━・❪ 🥀 ❫ ・━━━━━ ❜𝙆𝙪̈𝙘̧𝙪̈𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙩𝙡ı𝙡ı𝙠 \(^o^)/
𝟒𝟏𝟑 𝒌𝒆𝒍𝒊𝒎𝒆
𝗬𝗮 𝗼𝘆𝘂𝗻𝘂 𝘆𝗮 𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺𝘂𝗻𝘂
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+]
Roman d'amour1 Model & 3 Lider BxBxBxb kurgusudur Biraz abartılı