🥀9.ᗷÕŁᑌ̄ᗰ🥀

653 31 12
                                    

'Yağmur yağarken yer ıslanır ama ben seni görünce ıslandım'

// ᗰᗩᖇᗩᗷᗩᒪᗩᖇ.//
// 𝑰̇𝒚𝒊 𝒐𝒌𝒖𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓 𝒄𝒏𝒎! //

Tᑌᑎᗩ'ᗪᗩᑎ...

" Ne demek gittiler! " dedim bağırarak. Üçlünün gittiğini duyunca kendime hakim olamamıştım. Hamilelik bana hiç yaramamıştı. Oturduğum koltuktan doğrulup ayağı kalktım. Babam ve abilerim evde olmadığı için beni engeliyecek sadece ilayda vardı. Diğerleri işi çıktığı için evde yoklardı. Hızla ayağı kalktığımda ilayda durdurdu.

" Bebeklerinin onlar yüzünde düstüklerini zanediyolar. Onlara biraz zaman ver. " dedi ama ben onu dinnemeden kapıya ilerledim beyaz uzun kabanımı alıp çıktım.
Beyaz arabaya bindiğimde saniyeler içerisinde şöför'e nereye gideceğimizi söyledikten sonra telefonumu çıkarıp fatma ablaya mesaj attım.

Siz /  fatma abla benim üçlü evdemi?

Fatma abla//  evet evdeler.

Dün akşamdan beri kötüler.

Bi ara kavga ettiler hatta korumalar zor tuttu.

Siz//  tamam ben geliyorum sakın söyleme tamam mı?

     Fatma abla//  tamam efendim.

Telefonu kapadıp yolu izlemeye başladım.

Dakikalar sonra evin önünde durduğumuzda saatin beş olmasına rağmen hava kararmış hatta şimşekler çakıyodu.  Havaya kısa bir bakış atıp şöför'e git diyip kapının önüne geldığımde korumalar kapıyı açıp içeri girmemi sağaldılar. İçeri girdiğimde fatma ablanın çıkmak üzere olduğunü gördüm.

Bana kısaca Magnusla Donomienin kavga edip evden gittiklerini Adonis ise odasına gittiğini söyledi. Ve acil çıkması  gerektiğinden söyleyip çıktı. Ben kabanımı açıp onun odasına ilerledin kapını açık olduğunu görüp sesizce içeri girdim. Banyoda su sesleri geldiği için banyoya ilerledim. Oda çok sıcaktı ve dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı. Resmen fırtına kopuyodu.

Kapıyı geçtim banyo kapısı niye açık aşkım yaa.

Açik banyo kapısından içeriye yavaşça girdim. Arkası dönük bir şekilde sağ elini duvara yaslamıstı. Sıcak su ensesinden vücuduna akarken beni çok bunamamıştı. Çünki içerisi çok sıcak ve bol buhar vardı. Bir kaç adım attığımda Adonisin arkasında durdum ve kollarımı beline sardım ve konuştum.

" Aşkım suyu kapatırmısı, bunaldım. " dedim hızla arkasını dönüp şokla bana baktı.
Sadece " Tuna?.. " dedi. Patlamış kaşına dokundum. " Neden beni o halde bırakıp gittiniz? " dedim elimi hafif çıkmış sakallarına kaldırarak sürttüm. " Doktorun dediklerinden sonra deliye döndük napıcaz ne diycaz derken üçümüzde bebek doğana kadar senden ayrılma kararı aldık. Eve geldiğimizde saçma sapan kavga ettik. " dedi ve eğilerek burnunu boynuma sürterek kokladı.

" Seni çok seviyoruz her şey senin için... " dedi. Hafifçe tebessüm ederek konuştum " hadi gel uyuyalım. " dedim kolundan tutarak hafif başını sallayarak onayladı ve suyu kapatı. Askıdaki bornozu üzerine geçirip ilk ben sonra o çıktı. O üzerini giyerken bende ıslamış kıyafetlerimi çıkardım. Onları yere bırakırken sadece baksırımla kaldım.

Adonis üstü çıplak  ben izlerken baķışları hafif şişmiş karnıma kayarken elini karnıma koydu ve
hafif tebessüm ederek okşadı.
Bu çok hoşuma gitmişti.
Dolabından siyah kazaklarından çıkarıp giydim.

Kalçamla diz kapağımın tam ortasındaydı. Saat altıya gelirken dışardaki yağmur şiddetlenirken büyük yorganı kaldırıp içinegirdim Adoniste girdiğinde beni göğsüne çekip omuzlarımdan dökülen saçlarımı okşadı.

Elimi döğsüne koyarak aylardır hasret kaldığım dudaklara yapıştım. Oda elini belime koyarak bana karşılık verdi. Bir süre sonra dudaklarında ayrılarak  uykuya daldım.

 Bir süre sonra dudaklarında ayrılarak  uykuya daldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

//👋🏻//

// Kİᗰᗪİ ՏOᖴT ՏOᖴT ᗪİYᗴ ᗷᗩKIᗰIᑎ ᗴTİᑎI YİYᗴᑎ //

//ᗷIᖇ Kᗩᖇᗩᖇ ᗩᒪᗪıᗰ ᗷᗴᗷᗴK ᗪOᘜ̆ᗩᑎᗩ Kᗩᗪᗩᖇ OᒪᗩY YOK ᗷIᖇ Kᗩᑕ̧ ᗷÖᒪᑌ̈ᗰ ՏOᖴT ᗩᗰᗩ ᕼᗴᗰᗴᑎ ᐯ ᗪÖᑎᑌ̈Տ̧ᑌ̈ YᗩᑭᗩᗷIᒪIᖇIÖ//

// ᗷÖᒪᑌ̈ᗰ ᑎᗩՏIᒪᗪI? //

// 👋🏻😊 ᗷᗩY ᗷᗩY //

// Ek olarak diğer bölüm +18 //

//gelsin mi //

// Gelmesin mi //

Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin