🥀1.ᗷÕŁᑌ̄ᗰ🥀

2.9K 77 15
                                    


"Tuna geç kalıcaz hadi!"dedi annem bağırarak. Hızla odadan çıkıp kapıyadoğru ilerledim ve evden çıkıp arabaya ilerledik. Babam arabayı konağa sürmeye daşları bu gün kuzenime rus görücü gelecekmiş. O yüzden eylence düzenlemişlerdi. Araba konağın büyük bir sürü siyah arabaların çaprazına paketi.

Araba durur durmaz inip büyük salona doğru ilerledim iki bölüm vardı biri erkeklerinki diğeri kızlarınki ben erkeğim ama kızların tarafında oynadıkları için o tarafa gittim erkeklerle kızların arasında kırmızı desenli bir tül vardı. Kızların tarafındaki bölümde yerde saten kırmızı büyük bir minder verdı erkeklerin tarafıdada.

Minderin üstınde oturan kuzenimin yanına koşup üzerine atlatmasına sarıldım herkes bize bakarken oda bana sıkıca sarıldı. Sülalenin en eğlenceli ve komiği bendim en güzelide hııh. " Tuna sen benim yanım hadi. " dedi babam kapıdan. Gözlerim ağzıma oranla açıldı. " baba hayır ya nolur burda kalıyım. " dedim dudak büzerek.

Annem babamı alıp konuşmaya başladı abilerimde arkadan ikna olan babamla amcamın yanın oturdu. Bütün genç kızlar ortada dans ederken biryandan onlara bakıp bir yandan da Yeşimle konuşuyordum. " şurdaki sarılı kızı görüyonmu? O benim görümcem onun yanındaki annesi diğer ikiside eltisi" dedi kısaca. 'Hıhı' diyodum çünki ben de oynamak istediğim için içim gidiyordu her eğlence düzenlendiğinde çıkıp oynardım. Ama annem her zaman kızardı.

"Perde açılınca oynarız? " dedi gülerek gelinin perde açılmadan oynaması geleneklere aykırıydı. Yeşimin ve damadın babası gelince ben yeşim ve damatta ayağı kalktığında yeşimin babası dua okunmaya başladığında herkes elini açıp katıldı. Sonra fatiha okuyup ellerimizi yüzümüze sürüp amin dedik. Erkekler tarafından damadın erkek kardeďşi kız tarafından yeşimın erkek kardeďşi yağız geldi. Yağız alttan diğeri de üstten perdeyi tutup açtılar. Herkes alkışlamaya başladığında oynak birşeyler çalmaya başladılar herkes kendi aralarında bir şeyler konuşurken gençkızlar ortaya çıkıp oynamaya başladı. Yeşimde benimle karşılıkı kıvırmaya başladı. İkimizde aynı hareketleri yaparken dıgerleride bizimle aynı hareketleri yapmaya başlamıştı. Bir süre böyle devam ettikten sonra annemin yanına gidip oturacakken kapının önünde elimde silahla Ömeri gördüm. Eski nişanlımdı beni aldatırken basmıştım.

Tam karşımda duruyordu. Herkes bize odak kesilmişken abilerim yerinden kalkıp tam kolumdan tutup arkalarına alacakken Ömer onlardan önce davranıp benı önüne alıp sılahı kafama dayadı. Herkes küçük bir çığlık atarken erkekler de silahlarını çıkarmaya yeltendiğinde " Silahları yere bırakın yoksa gebertirim! " dedi bağırarak herkes silahları yere atarken "bıraaakk!" dedim bağırmam ağlamamalı arka pılana iterken boğazımdaki elini daha fazla sıktı .beni kendin döndürüp yüzüne bakmamı sağladı " gebertirim seni orospu çocuğu! " dedi tükürerek konuştuğu için gözlerimi kapatıp bağırdım "baba abi yardım edin!" dedim titreyen sesimle bağırarak. " bırak lan kardeşimi orospu! " büyük abimin bağırmasıyla üç silah sesi geldi.

Herkes çığlık atarken yüzümden akan bir sıvı hissettim. Ne olduğunu anlamak için gözümü açtığımda Ömerim gözlerinden ve iki kaşınım ortasında vurulduğunu gördüm ömer yere düşerken önümdeki 3 zebellahı görmemle gözlerim kayarak kapandı. Gerisi çığlıklar.

Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin