🥀12.BÕŁŪM🥀

196 18 25
                                    

🦊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦊

──────⊹⊱✫⊰⊹──────

YAZAR'DAN...

Tuna odada tek sıkıldığı için Adonisin ofisine gitmişti. Şu an Tuna Adonisin kucağında yan bir şekilde  oturmuş başını omzuna koyarak oturuyordu. Adonis'se bilgisayardan silah alım satım işlerini hallediyordu. Tabi yazılar rusça olduğu için tuna anlayamıyordu. Adonisin telefonunun çalmasıyla dosayaları incelemeyi bırakarak telefonu açtı.

"что случилось Николай?"
(Ne oldu Nıkolaı?) derken tunanın Tunanı karnını okşadı.
"Брат, у моего отца есть приказ: ты идешь в Россию с Дуная."
( Abi babamların emri var Tunayıda alıp rusyaya geliyormuşsunuz. ) derken kapı açılıp içeriye giren ikili konuşacağı sırada Adonis elini kaldırarak durdurdu. Tunanın uyduğunu görünce sustular. Ama asıl mesele bu değildi, babaların tunayı rusyaya getirmelerini söylemelerindeydi konu. Babalarının rusyada ne kadar çok düşmanları olduğunu biliyorlardı.

Ayrıca Krasavin varislerini oğullarıyla evlenip artı olarak çocuk yapmak diğer mafyaları etkilemiştir tabi. Ama bebeğin kız olduğunu öğrenince mutlu olmuşlardı tabi.

Ama o kızın gelecekten neler yapacağını bilemezlerdi.

Adonisin kucağında huzurla uyurken karnına yediği tekmeyle irkilerek uyandı. Karnını tutarak sıvazladı. Anlına konan öpücükle kafasını kaldırıp Magnusa baktı. Adonis telefonda sert ve öfkeyle konuşurken tunanın uyanmasıyla telefonu kapatarak konuştu.  "Bebeğim sen git hazırlan akşam yemeğine çıkalım." demesiyle tuna sevinçle kucağından kalkıp odasına ilerledi üçlüyse derin bir konuşmaya daldı.

Tuna sevinç odasına girerek kısa bir duş alıp çıktı. Uzun kahve rengi yırtmaçlı saten bir elbise giyerek atlına da bayaz topuklu ayakkabı giydi. Elbisenin bel kısmı rahattı ve şişmiş karnıyla çok güzel duruyordu.tuna kırmızı bir culos /doğrumu söyledim bilmiyorum/ sürerek odadan çıkarak abonisin odasına girdi. Üçlü siyahlara bürünmüş bir şekilde hararetle konuşurken odaya girmemele bene döndüler.

"Gidiyomuyuz?" dedi ve elbisenin kenarlarından tutarak ilerledi. Hepsi Tunayı sırayla öperek çıktılar. Arabaya bindiklerinde Tuna Magnusun yanına oturarak başını omzuna yaslad. Demon arabayı kullanıyordu, Adonis'se onun yan koltuğunda oturuyordu. Magnus beni belimden tutarak kendine çakarak uzun turuncu saçlarıma öperek göğsüne yatırdı.

*

TUNA'DAN...

Çok güzel bir restoranın önünde durduğumuzda önce magnus indi ardından diğerleri. Magnus indiği zaman bende yavaşça onun yardımıyla indim. Magnusun koluna girerek önden biz arkadan Adonis ve Donomie restorana girdik. Nerdeyse herkes bize bakarken magnusun kolunu hafif sıkarak kafamı yukarıya kaldırdım.

Düz bir ifadeyle etrafa bakıyordu. Bu sefer arkama bakarak ikiliye döndüm. Donomie tanımda Adonisse arkandaydı. Hepsi düz bir ifadeye bürünmüş etrafa bakıyolardı. Yanımıza gelen garsonla masaya ilerledik. Siparişleri verdiğimde üçlüye döndüm. Yine aynı şekilde bakıyolardı.bu durum sinrimi bozduğu için " Ne o öyle kırmızı bayrak görmüş boğa gibi bakıyosunuz etrafa? " diye lafa daldım. Üçüde aynı anda bana döndügünde bu sefer ciddiyetle ve sinirle duruyordum.

Üçlü geçiştırerek gelen  yemeklerle tatlı sohbetlerle yemeğimizi bitirdik ve tatlılara geçtik. "Yarın rusyaya gidiyoruz bitanem." Magnusun konuşmasıyla ona baktım.

Bıkkınlıkla konuştum "Bu sefer bende gelicem. Artık tek kalamak istemiyorum. Duydunuzmu?" dedim ona doğru sesimi hafif yükselterek. Donomie sırıtarak
" Zaten senin için gidiyoruz güzelim, babamların emri. " dedi acı kahvesinde bir kaç yudum alarak. Mutlulukla tatlıma geri döndüm.

Tatlı sohpetler ve kahkahalarla geçen yemeğin ardından restorandan çıkarak arabaya ilerledik. Donomie önde arabayı kullanırken Adonis arkaya yanıma gelmişti. Araba çakışırken Adonis topuklu ayakkabılarımı çıkarıp ayaklarımdan tutup yavaşça çekti ve uzanmamı sağladı. Başımı Magnusun bacaklarına koyarak ayaklarımı Adonisin bacaklarına uzattım. Uzanmamla yorgunluğun ağırlığıyla elimi karnıma koyarak günlerini kapattım. Adonisle Magnusta ellerini karnıma koyup sevdiler. Çok geçmeden yoğunluğun ağır basarak kendimi karanlığa bıraktım.

──────⊹⊱✫⊰⊹──────

𝚄𝚣𝚞𝚗 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝚋𝚎𝚗

𝙽𝚊𝚜ı 𝚐𝚒𝚍𝚒𝚢𝚘 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝?

𝙽𝚎𝚢𝚜𝚎

𝚃𝚞𝚛𝚞𝚗𝚌𝚞 𝚔𝚊𝚏𝚊𝚝ı 𝚘𝚔𝚞𝚢𝚊𝚗 𝚟𝚊𝚛𝚜𝚊 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛 𝚘𝚛𝚍𝚊𝚔𝚒 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒

𝙱𝚎𝚗 𝙳𝚘𝚗𝚘𝚖𝚒𝚎𝚢𝚒 𝙰𝚝𝚊𝚖𝚊𝚢𝚊
𝙰𝚍𝚘𝚗𝚒𝚜𝚒 𝙱𝚊𝚛𝚔ı𝚗𝚊
𝙼𝚊𝚐𝚗𝚞𝚜𝚞𝚍𝚊 𝙲𝚎𝚢𝚑𝚞𝚗 𝚋𝚎𝚗𝚣𝚎𝚖𝚒𝚢𝚘
𝙽𝚎𝚍𝚎𝚗𝚍𝚒𝚛 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗𝚖𝚎𝚣
𝙱𝚎𝚗𝚣𝚎𝚝𝚎𝚗 𝚟𝚊𝚛𝚖ı!

𝙾𝚢 𝚜ı𝚗ı𝚛ı 𝚔𝚘𝚢𝚞𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚘 𝚍𝚘𝚕𝚊𝚗𝚊 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖 𝚐𝚎𝚕𝚖𝚎𝚣 𝚑𝚊𝚌ı𝚕𝚊𝚛.

𝙾𝚢 𝚜ı𝚗ı𝚛ı: 𝟸𝟻

𝙷𝚊𝚍𝚒 𝚋𝚊𝚢𝚜...

Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin