🌙Ch.26🌙

249 45 105
                                    

🌙قسمت بیست و ششم: صحنه از دست رفته🌙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

وقتی بالاخره بعد از خاموش شدن چراغ ها وارد اتاق خوابش شد، جاشوا سرش رو از موبایل بالا گرفت و بعد از تحویل دادن لبخندی بهش، موبایلش رو کنار گذاشت و موهای بلند شده اش رو بالا زد.

-خسته نباشی...

سوکمین لبخند خسته ای زد و در حالیکه لب تخت می نشست تشکری کرد. جاشوا پتو رو کنار زد و در حالیکه روی تخت دراز میکشید دستش رو دراز کرد تا پسر بتا توی اغوش بخزه و سوکمین بعد از در اوردن تیشرتش به خاطر گرما، توی اغوش الفا دراز کشید.

جاشوا سر انگشت هاش رو روی عضلات کمر پسر بتا کشید و نقاط گرفته و دردناکش رو با فشار ملایمی ماساژ داد. سوکمین نفس راحتی از ول شدن گرفتگی هاش کشید و صورتش رو داخل سینه های الفا فرو کرد.

ساعت های طولانی خم شدن داخل برگه ها و خیره شدن به سیستم ها باعث شده بود تا عضلات بیچاره اش حسابی سفت و گرفته بشن و لمس و فشار دست های الفا براش مثل اب روی اتش بود.

جاشوا راضی از اروم شدن بدن جفتش، بوسه ای روی سرشونه برهنه اش گذاشت و بعد از تنظیم نور و دمای اتاق خواب، دستش رو دور کمرش حلقه کرد.

-امروز به یوجینی سر زدی خوب بود؟...

سوکمین در حالیکه صداش کمی خابالود شده بود پرسید و جاشوا بعد از جا به جا کردن سرش روی بالشت هومی کشید.

-اره... با مین جه خوب کنار میان... واقعا مین جه یه معجزه بود تو زندگیمون....

سوکمین هومی کشید و حین کشیدن طرح های درهمی روی سینه الفا پرسید:

-باید چیکار کنیم هیونگ؟... نمیتونیم که تا اخر یوجینی رو از هان هیونگ قایم کنیم... فکر کنم لازمه باهاش صحبت کنیم....

جاشوا نفس سختی کشید و گفت:

-به این راحتی ها نیست... من بهش قول دادم سوک... ندیدی سری قبل چطوری حالش بد شد؟... واقعا برام سخته که تو چنینی شرایطی بذارمش....

سوکمین هوفی کشید و غر زد:

-واقعا واکنشش زیاد از حد نبود؟...

-چیزایی هست که تو نمیدونی سوکمین... منم واقعا نمیتونم بهت بگم... خود هان باید بهت بگه...

سوکمین چشم هاش رو چرخوند و در حالیکه سعی میکرد حسادتش رو خفه کنه نق زد:

-واقعا بعضی اوقات از این پیوند بینتون اعصابم خرد میشه...

جاشوا خنده اهسته‌ای کرد و بعد از بوسیدن خط فک پسر بتا جواب داد:

-متاسفم ولی کاریش نمیتونم بکنم...

سوکمین نفس عمیقی کشید و در حالیکه گونه نرم الفا رو نوازش میکرد جواب داد:

Blue StringOnde histórias criam vida. Descubra agora