☆- Cukorral szereted, vagy anélkül?
- Micsoda?
- A teát. Hogy szereted?
- Csinálsz teát? - gondolkodott el - Oh! Oh! Csinálsz teát...
- Igen, csinálok. - bólogat. A filter már kiadta magából a teaaromát, és megízesítette a vizet.
- Megnézhetem? - Minho már kelne fel, hogy elinduljon Hyunjin felé, de ő ezt egyből megakadályozza.
- A-a, ha idejössz, tuti elesel! - nyomja vissza vállánál.
Minhonak a lábai kicsúsznak, így a kanapéra esik. Azonban Hyunjin lábait is kitolja, aki pedig egyenesen ölébe huppan.
Fel sem fogták mi történik. Hyunjin csak akkor eszmélt fel, mikor Minho valami oknál fogva közeledett.
- Na nem, ilyet nem játszunk! - eltolva őt, kikel az öléből, s egyből a konyhát célozza meg.
- Tőlem mindenki fél...
- Mi van?! - horkant fel hihetetlenül Hyunjin, majd visszafordul Minho felé - Hyung, kurvára nem tudom mi a fasz történt!
- Két cukor, és egy kanál citromlé... - dünnyögi.
- Úristen... - forgatja meg szemeit. Elsétál az ismét összekuporodott Minhotól, és inkább beleteszi a kért dolgokat.
Minhonak a telefonja csak úgy rezgett a sok üzenettől.
Jisung♪
»Minho hyung
»hynug gyere visza
»legyzsi nagyon sajnlaom! Kerlek kerlek gyerevisszaMinho csak egy Megumis GIF elküldésére volt képes. Azt sem tudta miről hadovál neki Jisung.
- Idd meg. Addig keresek elő neked ágyneműt, és ruhákat. - teszi le a kisasztalra a forró bögrét - Fura, a napokban jöttem rá, hogy kihúzhatós a kanapé. - tűnődött el, s eltűnt a hálószobájában.
Minhonak sajgott a feje. Még mindig szarul volt lelkileg, és az emlékek csak úgy lavinaként árasztották el testét. Kiengedett egy könnycseppet, aztán kettőt. Végül nem érdekelte mennyi gyémánt árassza el makulátlan arcát, csak engedte, hogy mind-mind szétfolyjon.
- Remélem nem lesz rád kicsi. Mondjuk két számmal nagyobbat hordok az átlag— - itt megállt, ahogy realizálta Minho helyzetét. A tea még mindig gőzölgött, azóta sem itta meg. A magasabb kezeiben ott sorakoztak az ágyneműk és a ruhák - Hé, hyung, mi a baj? - futott felé. A kellékeket a kanapéra dobta, magamellé, s leült Minhohoz.
- Sajnálom... - szipogott. Magához ölelte Hyunjint. Maga sem tudja miért. Szükségesnek érezte. Először még nem ölelt vissza, de aztán megtette.
- Mi a baj?
Csak sírt. Nem akarta elmondani. Így nem. Nem is tudná összefoglalni. Majd talán megnyílik neki.